Ja hijs echt leukquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef tralalalars het volgende:
[..]
goed zo.. ooeeehh.. mario bros... ga ik ook maar es ff aanschaffen
denk dat ik m kado ga doen aan mn lief voor Sinnieklaasquote:
K vond super mario galaxy ook wel aardig (moet m nog ff uitspelen eigenlijkquote:
Ik heb het einde gehaald, maar dan issie nog niet uitgespeeld.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
K vond super mario galaxy ook wel aardig (moet m nog ff uitspelen eigenlijk)
joh ik ben nie zo goed in spellen uitspelen... wel in kopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het einde gehaald, maar dan issie nog niet uitgespeeld.![]()
Mario Bros leuk ja? Hmm, es kijken of er nog wat geld over is ergens...
K speel te veel met fasesquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:47 schreef Tally het volgende:
Die heb ik nog niet uitgespeeld. Zo ver ben ik er niet eens mee gekomen eigenlijk
hahaha.. mss morgen wel ff weer wiien.. en anders maar nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:27 schreef Tally het volgende:
Ik ook.
Ik heb nu ook Little Big Planet op de PSP. Dus de avond heb ik op de Wii gespeeld met Mario.
En straks ga ik naar bed en speel ik nog even Little Big PLanetDies ook zo leuk!
Slaapkopquote:Op zondag 29 november 2009 13:01 schreef tralalalars het volgende:
mogguh.. nou ja middag al inmiddels damn tijd gaat weer snel
haha ik ook al hoor ... was om 9.30 wakker ... en dat is dik uitslapen voor mijquote:Op zondag 29 november 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SlaapkopIk ben al een tijdje wakker
Ik was al om 8:30 wakker en ben om 9:30 opgestaan.quote:Op zondag 29 november 2009 13:19 schreef tralalalars het volgende:
[..]
haha ik ook al hoor ... was om 9.30 wakker ... en dat is dik uitslapen voor mij
netjes hoor voor een zondag .... normaal ben ik ook meestal wel rond 8.30 wakker en beneden... heerlijk heb je nog wat aan de dagquote:Op zondag 29 november 2009 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was al om 8:30 wakker en ben om 9:30 opgestaan.
Dat mag ook wel als je al om 23 uur gaat slapenquote:Op zondag 29 november 2009 13:31 schreef tralalalars het volgende:
[..]
netjes hoor voor een zondag .... normaal ben ik ook meestal wel rond 8.30 wakker en beneden... heerlijk heb je nog wat aan de dag
das waar .. das meestal door de week dan moet ik vroeg op ... in het weekend wordt het vaak half 2 ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je al om 23 uur gaat slapen
De laatste tijd heb ik veel slaap nodig 8 a 9 uur per nacht dus ik ga eigenlijk altijd vroeg slapen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef tralalalars het volgende:
[..]
das waar .. das meestal door de week dan moet ik vroeg op ... in het weekend wordt het vaak half 2 ofzo
tja ... ik zou eigenlijk ook iets eerder naar bed moeten .. maar ja ... ze hadden die dagen ook niet zo kort moeten makenquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste tijd heb ik veel slaap nodig 8 a 9 uur per nacht dus ik ga eigenlijk altijd vroeg slapen.
Gewoon minder gaan werken heb je meer vrije tijd overquote:Op zondag 29 november 2009 13:50 schreef tralalalars het volgende:
[..]
tja ... ik zou eigenlijk ook iets eerder naar bed moeten .. maar ja ... ze hadden die dagen ook niet zo kort moeten maken
ja............das ff geen optiequote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon minder gaan werken heb je meer vrije tijd over
Helaas niet inderdaad. Want minder werken is minder geldquote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ja............das ff geen optie
Dat is niet eens de grootste drijfveer.. maar k werk in t familiebedrijf en tis ff druk .. gaan binnenkort verhuizen naar een nieuw pand en momenteel veel aanmeldingen dat betekend ff mouwtjes opstropen en niet lullen maar poetsenquote:Op zondag 29 november 2009 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas niet inderdaad. Want minder werken is minder geld
Succesquote:Op zondag 29 november 2009 14:18 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Dat is niet eens de grootste drijfveer.. maar k werk in t familiebedrijf en tis ff druk .. gaan binnenkort verhuizen naar een nieuw pand en momenteel veel aanmeldingen dat betekend ff mouwtjes opstropen en niet lullen maar poetsen
thnx.. lukt ook wel hoor .... waarom slaap jij zoveel trouwens de laatste tijd?quote:
Moe door van alles en nog wat.quote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef tralalalars het volgende:
[..]
thnx.. lukt ook wel hoor .... waarom slaap jij zoveel trouwens de laatste tijd?
Droompaar.quote:Op zondag 29 november 2009 15:40 schreef Tally het volgende:
Wakker geworden en mn psp gepakt. Littel big planet
Toen naar beneden en daar was hubbie in de keuken bezig met een ontbijtje. Kon ik ff Marion
Daarna op de bank gelegen Carnifornication gekeken 4 afleveringen. Nu speelt hij Fifa en ben ik in de keuken bezig geweest met een apple crumble pie.
En als hij klaar is (nog 1 wedstrijd heeft hij belooft) kan ik weer verder naar Hank kijken
Ik ken hem niet op de PS3quote:Op zondag 29 november 2009 15:44 schreef RaXz het volgende:
Little big planet op de psp? Is dat ook zo leuk als die op de ps3?
Hey Goldiequote:
accu'squote:Op zondag 29 november 2009 16:02 schreef RaXz het volgende:
Ik ken dat, ik heb het geleerd om altijd opgeladen reserve batterijen in voorraad te hebben.
goed puntquote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef RaXz het volgende:
Daarom gebruik ik gewoon oplaadbare batterijen, en een losse oplader.
Zodra ik dat ding (PSP) zie moet ik LBP spelenquote:Op zondag 29 november 2009 15:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Even wat opgezocht, en lijkt erg veel op de ps3 versie. En ik heb geen ps3 maar wel een psp.
De mijne zijn altijd opgeladenquote:
Ik heb dat met Patapon.quote:Op zondag 29 november 2009 18:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zodra ik dat ding (PSP) zie moet ik LBP spelen
Heb ik ook en altijd reserve batterijen in huis.quote:
Hola.quote:
Dat zou hij wel willenquote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
Matador werkt bij jou tegenwoordig, goldi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |