Mjaquote:Op woensdag 25 november 2009 16:13 schreef blackcharlie het volgende:
neej quoten is een skill die ik nog moet leren ^^
teach me master
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaIk weet niet welke forumskin jij gebruikt. En hoe jouw knopjes er uit zien
Alleen hoe die van mij er uit zien
Daar kom je net achter?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef blackcharlie het volgende:
wacht je bent een vrouw nou in that case teach me mistress (wow dat klinkt echt sm)
uhmmm ja,quote:
Je kan quoten!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef blackcharlie het volgende:
[..]
uhmmm ja,is dat echt slecht ????
don't worry ... ze blijft nie lang boos hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 16:25 schreef blackcharlie het volgende:
uhhhh ohhhhhhh
PLZ DON'T GET MAD AT ME i'll be nice from now on, i won't be mean to you ever again
srry srry srry, en ja ik heb quoten net gesnapt
![]()
![]()
Dat is mooiquote:
Je kent me nog niet zo goedquote:Op woensdag 25 november 2009 17:04 schreef tralalalars het volgende:
[..]
don't worry ... ze blijft nie lang boos hoor
Verte, waar was/ben je boos over? (Ben te lui om terug te lezenquote:
klopt maar daar ging verandering in komen tochquote:
haha ongeduldig mamamurm?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:24 schreef Murmeli het volgende:
het is saai op fok. en op msn typen ze ook niet snel genoeg
Het is overal stil idd. Saai he.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:24 schreef Murmeli het volgende:
het is saai op fok. en op msn typen ze ook niet snel genoeg
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is overal stil idd. Saai he.
ik? nee, nooit!quote:
meiske!!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is overal stil idd. Saai he.
Wordt tijd dat we hier nieuwe kontjes zien.quote:
Mailen gaat beter.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Murmeli het volgende:
meiske!!
gaan we weer een keer gezellig mailen?
Nee hoor het is niet saaiquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we hier nieuwe kontjes zien.![]()
kontjesquote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Mailen gaat beter.![]()
Hoe is het met je.
Ik heb een lekker kontjequote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kontjes
ja het is goed hier. en bij jou? hoe bevalt je nieuwe haar? kan ik ergens een foto bewonderen?
Gewoon nieuw vlees, maar die moeten wel gekeurd worden.quote:
Rustig hier.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kontjes
ja het is goed hier. en bij jou? hoe bevalt je nieuwe haar? kan ik ergens een foto bewonderen?
Oef was al bijna met de cam in de weerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon nieuw vlees, maar die moeten wel gekeurd worden.![]()
[..]
Rustig hier.Mijn haar bevalt goed, vond het vanmorgen alleen te kort.
![]()
Nee, heb het niet online staan.
Jij bent voor mij ook nieuw...dus....quote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Oef was al bijna met de cam in de weer
ok hoi ik ben Lars en u is??quote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent voor mij ook nieuw...dus....
kan ik je overhalen om het me te mailen?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon nieuw vlees, maar die moeten wel gekeurd worden.![]()
[..]
Rustig hier.Mijn haar bevalt goed, vond het vanmorgen alleen te kort.
![]()
Nee, heb het niet online staan.
Moet ik nu ook meneer gaan zeggen?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ok hoi ik ben Lars en u is??
Nu? Ja, maar je bent niet op je werk helaas.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan ik je overhalen om het me te mailen?
Neej jij mag wel trala of lars zeggen hoor.. aangenaam bengelquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet ik nu ook meneer gaan zeggen?![]()
Ik ben Bengel.![]()
[..]
Nu? Ja, maar je bent niet op je werk helaas.
dan zie ik het morgenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet ik nu ook meneer gaan zeggen?![]()
Ik ben Bengel.![]()
[..]
Nu? Ja, maar je bent niet op je werk helaas.
Mooi is dat geregeld, nu met de billen bloot. SHOW.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Neej jij mag wel trala of lars zeggen hoor.. aangenaam bengel
Ik zei nu, niet morgen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan zie ik het morgenheb ik iets om naar uit te kijken
Damn en ik maar denken er op slinkse wijze onderuit te komen .... euh ... maak ik ff een IOU van ok?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi is dat geregeld, nu met de billen bloot. SHOW.
[..]
Ik zei nu, niet morgen.
wil je mn privemail?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi is dat geregeld, nu met de billen bloot. SHOW.
[..]
Ik zei nu, niet morgen.
Dat mag, maar dan wil ik wel weten voor welke datum. Ga geen jaren wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Damn en ik maar denken er op slinkse wijze onderuit te komen .... euh ... maak ik ff een IOU van ok?
Je bent echt nieuwsgierig?quote:
Euh voor het eind van het jaar???quote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan wil ik wel weten voor welke datum. Ga geen jaren wachten natuurlijk.
[..]
Je bent echt nieuwsgierig?
bestaat nep nieuwsgierig dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan wil ik wel weten voor welke datum. Ga geen jaren wachten natuurlijk.
[..]
Je bent echt nieuwsgierig?
Eind DIT jaar bedoel je dan neem ik aan.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Euh voor het eind van het jaar???
en zij is niet de enige nieuwschierige hier hoor(pick me)
jaja..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eind DIT jaar bedoel je dan neem ik aan.
Ja hoor, je kan alles faken toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bestaat nep nieuwsgierig dan?
ehhh ja echt benieuwd
Goed plan!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles??quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan alles faken toch?
ja, in dr oog spugen!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Alles??... k vinnut als man toch moeilijk om mn orgasme te faken... hoe moet ik dat doen?? hard kreunen en op t 'hoogtepunt' spugen ofzo?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |