sorry paquote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Mooi, dan wil ik er hier ook niks meer over horen. Is dat begrepen!
Dan moet je maar lekker je oren dicht houdenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Mooi, dan wil ik er hier ook niks meer over horen. Is dat begrepen!
Jij snapt hem!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef blackcharlie het volgende:
uhh wat?
(btw mijn eerste post, op deze forum, ook meteen vol van m betekenis)
dit is toch ook een topic daarvoor??? ...... wij gaan vrolijk verderquote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet je maar lekker je oren dicht houden
ALS IK OPENLIJK WIL GEILEN DAN DOE IK DAT
Niet om te msn-en. Van die 1-op-1 gesprekjes de hele tijd.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dit is toch ook een topic daarvoor??? ...... wij gaan vrolijk verder
O ja want er posten ook naast ons zoveel anderenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet om te msn-en. Van die 1-op-1 gesprekjes de hele tijd.
Heeft niets met vervelen te maken hoorquote:
Wat nou als het één iets met het ander te maken heeft?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja want er posten ook naast ons zoveel anderen
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef Rafe2005 het volgende:
moest jij geen sneltrein pakken ofzo?
Dat geloof ik niet want het is hier al tijden zo. Daarbij zou je dom zijn als je je door zoiets laat weg jagen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat nou als het één iets met het ander te maken heeft?
Zo de teringquote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef blackcharlie het volgende:
en uhmm wist je dat varkens een orgasme van een half uur hebben
HOLLY CRAP WIL IK OOK
Weg jagen is overdreven. Maar de afgelopen week, waren of Goedemorgen/Goedemiddag/Goedeavond posts, of heen-en-weer posts van jou en lars. Dan heb ik niet echt de behoefte om wat te gaan zeggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet want het is hier al tijden zo. Daarbij zou je dom zijn als je je door zoiets laat weg jagen.
En dat het nu toevallig ikzelf ben is toeval. Maar er zijn zat die het doen.
Doe je het niet. Daarbij werd er naast die Goedemorgen posts niets gepost. Dus aan wie ligt dat nou.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weg jagen is overdreven. Maar de afgelopen week, waren of Goedemorgen/Goedemiddag/Goedeavond posts, of heen-en-weer posts van jou en lars. Dan heb ik niet echt de behoefte om wat te gaan zeggen.
Van mn posts? Dan moet ik je mijn wachtwoord geven. Dan doen we maar nietquote:Op woensdag 25 november 2009 15:33 schreef blackcharlie het volgende:
nou tally ik will best wel mee werken aan het "vullen" van je posts ^^
FOK!kortingquote:Op woensdag 25 november 2009 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
Wat lees ik in het vorige topic, je kan bij goldie een vib met korting bestellen?
de keuze is Reuzequote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar heb je die dan verstopt??
[..]
Mooi mooi, welke keuzes zijn er.
quote:
Ja hoe groot issie?quote:
Je bent onwijs welkom hoor!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:54 schreef blackcharlie het volgende:
jaaaaa cool heh
ik voel me nu echt part of the gang (ondanks dat ik hier nieuw ben ^^)
Dat weet je wel boefje!quote:
de keuze dus ......quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent onwijs welkom hoor!
[..]
Dat weet je wel boefje!
Ja beetje jammer he.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef blackcharlie het volgende:
tssk tssk tssk
tralalars je leek me wat observatiever dan dat, maar wat heb ik me in je vergist jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |