abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75015119
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je zal echter nog moeten afwachten of jij je Lenin lintje it jaar behoud. Die SeventhWave is een geduchte tegenstander zoals je ziet
Veel concurrentie dit jaar.
pi_75022570
  • Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. Montov, de debatkoning die immer munt weet te slaan uit de uitlatingen van zijn opponenten.
  • Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Een bijzonder lastig uit te vaardigen trofee, aangezien er van kandidaten dertien in een dozijn gaan. Een eervolle vermelding gaat evenwel naar Matteüs.
  • Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Zonder meer de waarlijk eerzame sneakypete, in het bijzonder vanwege zijn bijdragen buiten dit subforum.
  • Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. Uiteraard is deze trofee voorbestemd voor onzer eerwaarde amice, TitusPullo.
  • Ilja Leonard Pfeijffer Pen - slechtste schrijfstijl. icecreamfarmer_nl verdient alleen al vanwege zijn afschuwelijke gebruikersnaam deze trofee. Bovendien vertoont bovengenoemd sujet geen enkele vorm van gedragsverbetering.
  • Barack Obama Trofee - Beste nieuwkomer. Iblis, in zoverre deze nieuwkomer is.

• Erica Terpstra Troffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. De afschuwelijke taalfout in de benaming van deze trofee doet hem natuurlijkerwijs toekomen aan de weledele heer Rock_de_Braziliaan.
  • G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. Het is een historische betreurenswaardigheid dat freako zijn vak niet heeft gemaakt van verkiezingen.
  • Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. du_ke, in het bijzonder daar waar alcoholische versnaperingen present zijn.
  • Arend Jan Boekestijn Bokaal - User die zichzelf het vaakst door onhandige uitlatingen diskwalificeert. Lyrebird reageert soms wat overenthousiast; dat is spijtig, want zijn punten zijn allesbehalve triviaal.
  • Lenin Lintje - Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. Ieder redelijk persoon verafschuwt het idee elke dag de Mollwitzer Marsch te moeten aanhoren; derhalve nomineer ik DrWolffenstein.
  • Thom de Graaff Poedelprijs - Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. De term "zinnig" is een afschuwelijk product van de utilitaristische heilsleer, en derhalve onthoud ik me van nominatie.

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. LodewijkNapoleon zijn vrolijke cynisme is waarlijk een tegengif voor de alhier endemische zelfoverschatting.
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Danny; in het bijzonder zijn weloverwogen, genuanceerde en bovenal deskundige bijdragen aan het debat rondom het versterkte broeikaseffect.
  • pi_75045602
    Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist

SCH
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_75050435
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 23:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
    ik sticky hem trouwens
    Beter van niet, valt minder op zo.
      vrijdag 27 november 2009 @ 12:28:36 #30
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_75051441
    Idd het loopt niet echt storm zo
    pi_75065544
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Hexagon het volgende:
    Idd het loopt niet echt storm zo
    Boeiend, dat scheelt onnodige reacties (behalve deze dan ). Bovendien heb ik mijn eerste nominatie al binnen, waarvoor dank Reya!
    EG waar blijven jouw nominaties?
    pi_75075676
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Boeiend, dat scheelt onnodige reacties (behalve deze dan ). Bovendien heb ik mijn eerste nominatie al binnen, waarvoor dank Reya!
    EG waar blijven jouw nominaties?
    Die komen er zsm aan.

Intern beraad enzo
    pi_75081022
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Beter van niet, valt minder op zo.
    wat apart is want daar is de sticky juist voor bedoeld
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
      zaterdag 28 november 2009 @ 12:01:37 #34
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_75081069
    Ik had hiervoor nog nooit naar de stickies gekeken.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_75081278
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 11:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wat apart is want daar is de sticky juist voor bedoeld
    Mijn ervaring is dat ik haast nooit in het bovenste stuk kijk.....

Het viel mij op toen het topic een sticky kreeg ineens veel minder werd bezocht...
    pi_75102319
    Ik ga erover nadenken.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    pi_75103297
    quote:
    Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
    Dat op zich is al zo'n enorme misser
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_75110259
  • Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. Ik vind dat Kees22 een sterke constante factor als het gaat om kwaliteit. De eer gaat dit jaar wmb naar hem.

• Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
    Hoewel Chewie van sterke argumentatie voorziet, presteert hij het steeds weer om ruzie met hem te krijgen. Wat reageert hij vreselijk geagiteerd en is zo hostiel als de nete. Geen reuk smaak aan. Van meet af aan na 3 posten een knallende ruzie.
    Een goede debater komt niet met alleen sterke argumenten. Is uitnodigend om op goede toon een debat aan te gaan.

• Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Ik nomineer Klopkoek. Je merkt het direct als hij er niet is. Een stuk stiller.

• Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
    Ik vind Ryan3 een goede schrijfstijl laat zien.

• Ilja Leonard Pfeijffer Pen - slechtste schrijfstijl.

• Barack Obama Trofee - Beste nieuwkomer. Lesstroud maakt leuke topics. Een plezierige aanwinst. Heeft direct een succestopic weten te openen

• Joop den Uyl Oorkonde - LINKS! Deze mooie oorkonde gaat dit jaar wmb naar Klopkoek. Hij zou zomaar een zoon van Joop den Uyl kunnen zijn geweest.

• Van Baalenvaantje - RECHTS! Ik twijfel tussen Napalm en Dr.Wolffenstein. Die laatste wordt het.

• SGP Houvast - DOGMA! Napalm kan er ook wat van, HenriOsewoudt en Boze_Appel. Ik ga voor Boze_Appel.

• Pieter Lakeman Vuist - De meest emotionele discussievoerder. Deze vuist gaat naar Chewie. Wat een boze vent zeg. Bah.

• Erica Terpstra Troffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. Rock_de_Brazilliaan. Hoe kan het ook anders

• G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. Freako. Behoeft geen uitleg, is gewoon een topper.

• Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. DS4 zuigt (soms) stevig
  • Arend Jan Boekestijn Bokaal - User die zichzelf het vaakst door onhandige uitlatingen diskwalificeert. : DS4. Te ongenuanceerd, blijkt vooral weer in het topic "Onrendabelen".

• Lenin Lintje - Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. Bendk. Motivering? Gewoon vreselijk.

• Thom de Graaff Poedelprijs - Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Dat kan er maar eentje zijn en dat is de winnaar van vorig jaar: Hexagon. Altijd netjes. Een echte D66-er, zegt zelf echter dat hij meer op Bert Bakker lijkt qua inbreng. Als je zijn foto's ziet vind ik hem wel een echte D66 poedel die zo in het rijtje past van Thom de Graaf en Roger van Boxtel. Hij zal z'n plekje in het politiek toneel best vinden. Roept niet echt weerstand op, en volgens mij een politiek dier in de dop. Wetenschappelijk geen topper, hoeft ook niet, zijn wapenfeit is politiek dier zijn... Misschien ligt er nog meer in het verschiet dan het mogelijk a.s. raadslidmaatschap. Tweede Kamerlid?

• Mariette Hamer Stuk - Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. : Xa1pt. Zo'n puberaal usertje die slechts 1 smiley kent en dat is deze " "

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Ik nomineer sigme. Ik vind het zeer jammer dat ze amper meer post. Een van de beste debaters op dit subforum ooit. Daarnaast altijd een plezierige en gezellige debater, een verrijking op dit forum. Ook Klopkoek mis ik. Ik hoe van bevlogen mensen die zich sterk maken voor de zwakken. Zijn ingebrachte kennis vind ik nu een regelrechte aanwinst.
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Lastig. RemcoDelft misschien.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 29-11-2009 15:19:17 ]
  • pi_75110580
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef Reya het volgende:

• Ilja Leonard Pfeijffer Pen - slechtste schrijfstijl. icecreamfarmer_nl verdient alleen al vanwege zijn afschuwelijke gebruikersnaam deze trofee. Bovendien vertoont bovengenoemd sujet geen enkele vorm van gedragsverbetering.
    [
  • pi_75140770
    Alexander Pechtold Trofee - Genoeg potentiële kandidaten en het hangt ook een beetje van het onderwerp af. Ik ga dit jaar voor Pool.
    Boer Koekoek Trofee - Nog veel meer potentiële kandidaten. POL heeft weer een aardige injectie gekregen van mensen die het vermogen tot basale logica bezitten, drogredenen snappen, enzovoort. Laten we Mattëus maar eens nomineren.
    Hans van Mierlo Trofee - Echte kwaliteitstopics zijn de laatste tijd vrij schaars in POL. Wat betreft topics die een aardige hoeveelheid reacties opleveren doet Echtgaaf het altijd wel goed.
    Multatuli Trofee - Wanneer hij er de moeite voor neemt, schrijft Reya helder geformuleerde stukken.
    Ilja Leonard Pfeijffer Pen - JohnDope heeft een vrij irritant taalgebruik.
    Barack Obama Trofee - Iblis lijkt de laatste tijd wat vaker in POL te vinden. Een positieve ontwikkeling wat mij betreft.

Joop den Uyl Oorkonde - Echtgaaf is aardig bezig met zijn kruistocht tegen het grootkapitaal.
    Van Baalenvaantje - Bendk is niet voor niets het extreem-linkse Nederland ontvlucht natuurlijk.
    SGP Houvast - Gelukkig heeft hij meer verstand van muziek, Boze_Appel
    Pieter Lakeman Vuist - Ondanks dat ik hem al een tijdje niet meer gezien heb, heeft Klopkoek ook dit jaar weer flink lopen schuimbekken in POL.

Erica Terpstra Troffee - Dat consultants weinig bijdragen aan de maatschappij wisten we al wel, Rock_de_Braziliaan.
    G.J. Schutte Schaal - Freako weet elke topic waar hij in reageert wel te voorzien van nuttige informatie.
    Maxime Verhagen Vod – Als je zelfs in het verkiezingen topic moet gaan lopen zuigen, dan verdien je deze trofee, Ryan3.
    Arend Jan Boekestijn Bokaal - Lyrebird kan volgens mij echt zoveel beter dan verzandden in verzuurde reactie op basis van z'n eigen negatieve ervaringen met bijvoorbeeld vrouwen.
    Lenin Lintje - Seventh_Wave lijkt zich niet eens te realiseren dat mensen bezwaar maken tegen z'n opvattingen omdat ze moreel gezien volkomen abject zijn.
    Thom de Graaff Poedelprijs - sneaky_pete schrijft wel leuke stukken. Doordachte en fatsoenlijk onderbouwde conservatieve geluiden zijn in POL sowieso schaars.
    Mariette Hamer Stuk - Dat Bendk dolblij is dat hij niet meer in het walgelijke Nederland woont weten we nu wel.

Pim Fortuyn Trofee - Scaurus had altijd nog wel een vrij originele bijdrage wat betreft de combinatie van zijn opvattingen en de onderbouwing daarvan in tegenstelling tot het zooitje intellectueel en verbaal gehandicapten dat tegenwoordig dergelijke standpunten in POL propageert.
    Rinnooy Kan Lintje - Ik vind nog steeds dat Haushofer wel eens wat meer buiten de voormalige WFL fora mag komen.
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      maandag 30 november 2009 @ 13:50:43 #41
    153070 Rock_de_Braziliaan
    Stranger than fiction
    pi_75141633
    Wat is nu precies voor mij de motivatie om hier een lijstje te plaatsen?
    "I think I'm in a tragedy"
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
    "In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
    pi_75141823
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
    Wat is nu precies voor mij de motivatie om hier een lijstje te plaatsen?
    Wraakgevoelens jegens al die users die je nutteloos hebben genoemd.
    pi_75142279
    De te vergeven trofeeën voor dit jaar:
  • Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder - KeesVogels doet het goed
  • Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - SCH zonder twijfel
  • Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - Meki; gegarandeerd reactie!
  • Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. - ikzelf, maar dat mag zeker niet...
  • Ilja Leonard Pfeijffer Pen - slechtste schrijfstijl. - Monidique
  • Barack Obama Trofee - Beste nieuwkomer. - JoaC heeft wel goeie input.

• Joop den Uyl Oorkonde - LINKS! - kitao, links en redelijk
  • Van Baalenvaantje - RECHTS! - bendk
  • SGP Houvast - DOGMA! - du_ke met zijn blinde klimaatfetisjisme
  • Pieter Lakeman Vuist - De meest emotionele discussievoerder. - KlopKoek

• Erica Terpstra Troffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. - tong80, wie anders?
  • G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. - Iblis
  • Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. - Ryan3
  • Arend Jan Boekestijn Bokaal - User die zichzelf het vaakst door onhandige uitlatingen diskwalificeert. - deedeetee
  • Lenin Lintje - Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. - DS4, Pool en andere rechtenstudentjes. De rechtstaatjihadisten zijn het nieuwe gevaar van de 21e eeuw.
  • Thom de Graaff Poedelprijs - Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. - Gia
  • Mariette Hamer Stuk - Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. - Mutant01

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. - Elfletterig zie ik nog nauwelijks...
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - De_Kardinaal
  • The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75142694
    Dat is in ieder geval een vrij origineel lijstje.
      maandag 30 november 2009 @ 14:44:42 #45
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_75143395
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef El_Matador het volgende:
  • Ilja Leonard Pfeijffer Pen - slechtste schrijfstijl. - Monidique
  • Ik verzoek deze nominatie nietig te verklaren wegens kennelijke onredelijkheid.
    pi_75143520
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik verzoek deze nominatie nietig te verklaren wegens kennelijke onredelijkheid.
    Dat is ook een manier van pa's uitdelen natuurlijk.

Trol.
    The only limit is your own imagination

pi_75143982
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef El_Matador het volgende:
  • Lenin Lintje - Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. - DS4, Pool en andere rechtenstudentjes.
  • Nog afgezien van het feit dat ik benieuwd ben naar een ingreep die ik heb voorgesteld die vreselijk zou zijn...

Ik ben geen rechtenstudent.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_75144238
    Twee toevoegingen:

• Boer Koekoek Trofee - EchtGaaf. Negeert posts, ook na meerdere herinneringen. Dan wel roept hij dat hij er niet op wil reageren omdat zus en zo... Weigert de meeste boude stellingen te onderbouwen. Gebruikt hoofdletters als vervanging van onderbouwingen. Meningen die heb uitkomen zijn "waar" (zonder onderbouwing). Meningen die hem niet uitkomen "onwaar" (wederom, zonder onderbouwing). Blijft stokpaardjes berijden en draait zo enorm vaak dat zelfs Wouter Bos standvastig lijkt.

En na deze negatieve trofee iets positiefs:

• Hans van Mierlo Trofee - LesStroud. Heel recentelijk heel actief, maar wel zodanig dat hij hem nu al mag krijgen. Sowieso een aanwinst in dit m.i. ingeslapen deel van het fok-forum waar langzaamaan de lol vanaf is geraakt. Goede draadjes kunnen dat eventueel weer omdraaien, dus keep up the good work!

[ Bericht 0% gewijzigd door DS4 op 30-11-2009 21:14:03 ]
  • Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    pi_75144294
    quote:
    Gelieve het bij één reactie met nominaties te houden. Wijzigingen dus ook graag doorvoeren in die reactie.
    pi_75145355
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef Monolith het volgende:

[..]
    Excuses, maar mag ik dan voorzichtig opmerking dat op die manier geen hond het meer leest?

Ik draai aan het eind wel een post met alle nominaties bij elkaar, ik snap dat je niet wil zoeken... Lijkt jou dat ook geen betere oplossing?
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')