Alexander Pechtold Trofee - Genoeg potentiële kandidaten en het hangt ook een beetje van het onderwerp af. Ik ga dit jaar voor
Pool.
Boer Koekoek Trofee - Nog veel meer potentiële kandidaten. POL heeft weer een aardige injectie gekregen van mensen die het vermogen tot basale logica bezitten, drogredenen snappen, enzovoort. Laten we
Mattëus maar eens nomineren.
Hans van Mierlo Trofee - Echte kwaliteitstopics zijn de laatste tijd vrij schaars in POL. Wat betreft topics die een aardige hoeveelheid reacties opleveren doet
Echtgaaf het altijd wel goed.
Multatuli Trofee - Wanneer hij er de moeite voor neemt, schrijft
Reya helder geformuleerde stukken.
Ilja Leonard Pfeijffer Pen -
JohnDope heeft een vrij irritant taalgebruik.
Barack Obama Trofee -
Iblis lijkt de laatste tijd wat vaker in POL te vinden. Een positieve ontwikkeling wat mij betreft.
Joop den Uyl Oorkonde -
Echtgaaf is aardig bezig met zijn kruistocht tegen het grootkapitaal.
Van Baalenvaantje -
Bendk is niet voor niets het extreem-linkse Nederland ontvlucht natuurlijk.
SGP Houvast - Gelukkig heeft hij meer verstand van muziek,
Boze_AppelPieter Lakeman Vuist - Ondanks dat ik hem al een tijdje niet meer gezien heb, heeft
Klopkoek ook dit jaar weer flink lopen schuimbekken in POL.
Erica Terpstra Troffee - Dat consultants weinig bijdragen aan de maatschappij wisten we al wel,
Rock_de_Braziliaan.
G.J. Schutte Schaal -
Freako weet elke topic waar hij in reageert wel te voorzien van nuttige informatie.
Maxime Verhagen Vod – Als je zelfs in het verkiezingen topic moet gaan lopen zuigen, dan verdien je deze trofee,
Ryan3.
Arend Jan Boekestijn Bokaal -
Lyrebird kan volgens mij echt zoveel beter dan verzandden in verzuurde reactie op basis van z'n eigen negatieve ervaringen met bijvoorbeeld vrouwen.
Lenin Lintje -
Seventh_Wave lijkt zich niet eens te realiseren dat mensen bezwaar maken tegen z'n opvattingen omdat ze moreel gezien volkomen abject zijn.
Thom de Graaff Poedelprijs -
sneaky_pete schrijft wel leuke stukken. Doordachte en fatsoenlijk onderbouwde conservatieve geluiden zijn in POL sowieso schaars.
Mariette Hamer Stuk - Dat
Bendk dolblij is dat hij niet meer in het walgelijke Nederland woont weten we nu wel.
Pim Fortuyn Trofee -
Scaurus had altijd nog wel een vrij originele bijdrage wat betreft de combinatie van zijn opvattingen en de onderbouwing daarvan in tegenstelling tot het zooitje intellectueel en verbaal gehandicapten dat tegenwoordig dergelijke standpunten in POL propageert.
Rinnooy Kan Lintje - Ik vind nog steeds dat
Haushofer wel eens wat meer buiten de voormalige WFL fora mag komen.