das waar, maar ik ben nog lang niet zo verquote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef sempron2400 het volgende:
Als je een diagnose hebt, is het wel lastig in een relatie: hoe ga ik het vertellen. Want ook als je het verzwijgt, vroeg of laat komt de waarheid boven tafel. Bijvoorbeeld als je toekomstige vrouw vraagt om eens een test te laten doen.
Hoezo lastig? Diegene merkt echt wel iets. Dus als je dat verteld kan het alleen maar positief zijn. En niet dan is diegene het niet waard.quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef sempron2400 het volgende:
Als je een diagnose hebt, is het wel lastig in een relatie: hoe ga ik het vertellen. Want ook als je het verzwijgt, vroeg of laat komt de waarheid boven tafel. Bijvoorbeeld als je toekomstige vrouw vraagt om eens een test te laten doen.
Welk niveau? VWO?quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef apaxut het volgende:
[..]
ik doe geen opleiding, heb gewoon nog school ik doe richting industriële wetenschappen. nog maar 15 jaar nog 3 jaar school ^^
ik denk dat het vwo noemt in Nederland ofzoiets ma in België heet het industriële wetenschappenquote:Op maandag 30 november 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo lastig? Diegene merkt echt wel iets. Dus als je dat verteld kan het alleen maar positief zijn. En niet dan is diegene het niet waard.
[..]
Welk niveau? VWO?
Oh België had dat meteen gezegd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:43 schreef apaxut het volgende:
[..]
ik denk dat het vwo noemt in Nederland ofzoiets ma in België heet het industriële wetenschappen
lol :pquote:Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh België had dat meteen gezegd.
Jij bent het levende bewijs dat slimmen belgen bestaanquote:
Niemandquote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef apaxut het volgende:
wie zegt er dat Belgen dom zijn?Nederlanders vindt ik ook niet dom
veel Nederlanders hebben iets tegen Belgen of Belgen hebben iets tegen Nederlanders
Een parallellogram heeft volgens mij niets met intuïtie te maken.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef apaxut het volgende:
ik heb en vraagje trappen mensen met autisme minder in intuïtie vragen, want ik was de enige die op een zag dat 2 letters omgedraaid waren van een parallellogram om mensen erin te luizen
parallellogram heeft 4 lijnen die samen het vormen en 2 letters waren omgedraaid(4 letters parallellogram ABCD) was dan parallellogram BACDquote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een parallellogram heeft volgens mij niets met intuïtie te maken.
Ik denk dat jij gewoon beter bent in dat soort details zien dan andere.quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef apaxut het volgende:
[..]
parallellogram heeft 4 lijnen die samen het vormen en die 2 cijfers waren omgedraaid(4 letters parallellogram ABCD)
Asociaal is voor mij een hele passende omschrijving, gezien het feit dat ik absoluut geen sociaal mens ben.quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Asociaal is een slechte omschrijving. Sociaal niet gewenst gedrag is een betere omschrijving.
nou ja, rekening houden met anderen. Ik probeer het, maar wat ik "normaal" vind, schijnen anderen heel vreemd te vinden.quote:a·so·ci·aal, a·so·ci·aal bn, bw zonder sociaal besef: zich ~ gedragen zonder rekening te houden met anderen
Dat heb ik ook. Vanmorgen op mijn werk. Een collega zeg je geen goeie morgen. Ik zo nee. En ging weer verder met werken.quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Asociaal is voor mij een hele passende omschrijving, gezien het feit dat ik absoluut geen sociaal mens ben.
[..]
nou ja, rekening houden met anderen. Ik probeer het, maar wat ik "normaal" vind, schijnen anderen heel vreemd te vinden.
hooggehalte
Een collega zei 'geen goeie morgen' tegen jou?quote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Vanmorgen op mijn werk. Een collega zeg je geen goeie morgen. Ik zo nee. En ging weer verder met werken.
Oeps nee zei zij wel goeie morgen ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Een collega zei 'geen goeie morgen' tegen jou?
ik moet me dan echt inhouden om niet te zeggen van: nee, moet dan dan?quote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Vanmorgen op mijn werk. Een collega zeg je geen goeie morgen. Ik zo nee. En ging weer verder met werken.
Ik zelf meestal iets in de trand van. Laat dat goeie maar achter wegen en was het maar morgen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik moet me dan echt inhouden om niet te zeggen van: nee, moet dan dan?
als ik me al kan inhouden, want inhouden is op bijv MSN makkelijker dan in het echt.
nou ja, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, ik twijfel of ik er veel mee ga opschieten
Bingo! Dat past wel bij autisme. Recht voor zijn raap, heel eerlijk zeggen waar het op staat.quote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps nee zei zij wel goeie morgen ik nietDat zeg ik nooit. Want het is nooit een goeie morgen als je moet werken.
Ik zeg bijna altijd gewoon goeie morgen dus het valt reuze meequote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Bingo! Dat past wel bij autisme. Recht voor zijn raap, heel eerlijk zeggen waar het op staat.
Als ik dat herhaaldelijk zou doen op mijn werk, kan ik contractverlenging wel schudden
Kijk eens aan! U gaat door voor de volgende periodiekquote:Op maandag 30 november 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg bijna altijd gewoon goeie morgen dus het valt reuze mee
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Kijk eens aan! U gaat door voor de volgende periodiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |