abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75155686
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef sempron2400 het volgende:
Als je een diagnose hebt, is het wel lastig in een relatie: hoe ga ik het vertellen. Want ook als je het verzwijgt, vroeg of laat komt de waarheid boven tafel. Bijvoorbeeld als je toekomstige vrouw vraagt om eens een test te laten doen.
das waar, maar ik ben nog lang niet zo ver
pi_75156126
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef sempron2400 het volgende:
Als je een diagnose hebt, is het wel lastig in een relatie: hoe ga ik het vertellen. Want ook als je het verzwijgt, vroeg of laat komt de waarheid boven tafel. Bijvoorbeeld als je toekomstige vrouw vraagt om eens een test te laten doen.
Hoezo lastig? Diegene merkt echt wel iets. Dus als je dat verteld kan het alleen maar positief zijn. En niet dan is diegene het niet waard.
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef apaxut het volgende:

[..]

ik doe geen opleiding, heb gewoon nog school ik doe richting industriële wetenschappen. nog maar 15 jaar nog 3 jaar school ^^
Welk niveau? VWO?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75156299
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo lastig? Diegene merkt echt wel iets. Dus als je dat verteld kan het alleen maar positief zijn. En niet dan is diegene het niet waard.
[..]

Welk niveau? VWO?
ik denk dat het vwo noemt in Nederland ofzoiets ma in België heet het industriële wetenschappen
pi_75156515
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:43 schreef apaxut het volgende:

[..]

ik denk dat het vwo noemt in Nederland ofzoiets ma in België heet het industriële wetenschappen
Oh België had dat meteen gezegd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75156722
ik zelf..heb de havo gedaan, en als antwoord op de vraag welke vakken ik leuk vond:

-Informatica(alleen 1e jaar gehad) maar mbo studie gedaan.
-Techniek(heb ik 2 jaar gehad) ik vond het leuk om iets te bouwen...en ging me altijd makkelijk af.

En de "theoretische" vakken vond ik saaier..maar aardrijkskunde/geschiedenis vond ik stom..want dan moest je bij mij..zowat de hele les een leuk verhaaltje horen over een onderwerp..terwijl ik aan het eind..alleen de laatste dingen nog wist..van 't verhaaltje
pi_75156766
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh België had dat meteen gezegd.
lol :p
pi_75156922
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef apaxut het volgende:

[..]

lol :p
Jij bent het levende bewijs dat slimmen belgen bestaan
14 SHADES OF GREY
pi_75157131
wie zegt er dat Belgen dom zijn? Nederlanders vindt ik ook niet dom

veel Nederlanders hebben iets tegen Belgen of Belgen hebben iets tegen Nederlanders
veel mensen in Belgie vinden Nederlanders dom ik weet nie waarom
pi_75157295
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef apaxut het volgende:
wie zegt er dat Belgen dom zijn? Nederlanders vindt ik ook niet dom

veel Nederlanders hebben iets tegen Belgen of Belgen hebben iets tegen Nederlanders
Niemand
Gewoon humor
14 SHADES OF GREY
pi_75157497
ik heb en vraagje trappen mensen met autisme minder in intuïtie vragen, want ik was de enige die op een toets zag dat 2 cijfers omgedraaid waren van een parallellogram om mensen erin te luizen

[ Bericht 2% gewijzigd door apaxut op 30-11-2009 20:16:37 ]
pi_75157718
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef apaxut het volgende:
ik heb en vraagje trappen mensen met autisme minder in intuïtie vragen, want ik was de enige die op een zag dat 2 letters omgedraaid waren van een parallellogram om mensen erin te luizen
Een parallellogram heeft volgens mij niets met intuïtie te maken.
14 SHADES OF GREY
pi_75157808
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een parallellogram heeft volgens mij niets met intuïtie te maken.
parallellogram heeft 4 lijnen die samen het vormen en 2 letters waren omgedraaid(4 letters parallellogram ABCD) was dan parallellogram BACD

[ Bericht 2% gewijzigd door apaxut op 30-11-2009 20:19:03 ]
pi_75158095
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef apaxut het volgende:

[..]

parallellogram heeft 4 lijnen die samen het vormen en die 2 cijfers waren omgedraaid(4 letters parallellogram ABCD)
Ik denk dat jij gewoon beter bent in dat soort details zien dan andere.
14 SHADES OF GREY
  maandag 30 november 2009 @ 20:19:41 #164
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75158122
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:

Asociaal is een slechte omschrijving. Sociaal niet gewenst gedrag is een betere omschrijving.
Asociaal is voor mij een hele passende omschrijving, gezien het feit dat ik absoluut geen sociaal mens ben.
quote:
a·so·ci·aal, a·so·ci·aal bn, bw zonder sociaal besef: zich ~ gedragen zonder rekening te houden met anderen
nou ja, rekening houden met anderen. Ik probeer het, maar wat ik "normaal" vind, schijnen anderen heel vreemd te vinden.
hoog gehalte

Ik vond op school bijna alles leuk, op wis- en scheikunde na.
zelfs vakken als handenarbeid en tekenen, waar ik niet echt goed in was, en natuurkunde waar ik altijd minimale voldoendes voor haalde.
Maar ik hield echt van geschiedenis en aardrijkskunde.
Tja en talen gaan me nou eenmaal heel makkelijk af.

en op dit moment is strafrecht mijn favoriete vak
pi_75158292
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Asociaal is voor mij een hele passende omschrijving, gezien het feit dat ik absoluut geen sociaal mens ben.
[..]

nou ja, rekening houden met anderen. Ik probeer het, maar wat ik "normaal" vind, schijnen anderen heel vreemd te vinden.
hoog gehalte
Dat heb ik ook. Vanmorgen op mijn werk. Een collega zeg je geen goeie morgen. Ik zo nee. En ging weer verder met werken.
14 SHADES OF GREY
pi_75158335
Ik moet van mijn ma van de pc
allemaal nog en toffe avond
pi_75159630
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Vanmorgen op mijn werk. Een collega zeg je geen goeie morgen. Ik zo nee. En ging weer verder met werken.
Een collega zei 'geen goeie morgen' tegen jou?
pi_75159920
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Een collega zei 'geen goeie morgen' tegen jou?
Oeps nee zei zij wel goeie morgen ik niet Dat zeg ik nooit. Want het is nooit een goeie morgen als je moet werken.
14 SHADES OF GREY
  maandag 30 november 2009 @ 21:06:18 #169
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75160242
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ik moet me dan echt inhouden om niet te zeggen van: nee, moet dan dan?
als ik me al kan inhouden, want inhouden is op bijv MSN makkelijker dan in het echt.

nou ja, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, ik twijfel of ik er veel mee ga opschieten
pi_75160475
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

ik moet me dan echt inhouden om niet te zeggen van: nee, moet dan dan?
als ik me al kan inhouden, want inhouden is op bijv MSN makkelijker dan in het echt.

nou ja, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, ik twijfel of ik er veel mee ga opschieten
Ik zelf meestal iets in de trand van. Laat dat goeie maar achter wegen en was het maar morgen.
Of gewoon moggûh

Het hoeft ook niet. Als jij zo gelukkig bent zou ik het niet doen.
14 SHADES OF GREY
pi_75162352
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oeps nee zei zij wel goeie morgen ik niet Dat zeg ik nooit. Want het is nooit een goeie morgen als je moet werken.
Bingo! Dat past wel bij autisme. Recht voor zijn raap, heel eerlijk zeggen waar het op staat.

Als ik dat herhaaldelijk zou doen op mijn werk, kan ik contractverlenging wel schudden
pi_75162453
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Bingo! Dat past wel bij autisme. Recht voor zijn raap, heel eerlijk zeggen waar het op staat.

Als ik dat herhaaldelijk zou doen op mijn werk, kan ik contractverlenging wel schudden
Ik zeg bijna altijd gewoon goeie morgen dus het valt reuze mee
14 SHADES OF GREY
pi_75163038
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zeg bijna altijd gewoon goeie morgen dus het valt reuze mee
Kijk eens aan! U gaat door voor de volgende periodiek
pi_75163422
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Kijk eens aan! U gaat door voor de volgende periodiek
Dat zou mooi zijn
14 SHADES OF GREY
pi_75164970
Zeg je geen goeiemorgen terug? En wat dan met 'morgen'? Ik sta er dubbel in. Dat is dan weer zoiets wat je standaard doet, normen en waarden en ongeschreven regeltjes. Kan t ronduit asociaal vinden als ik niet terug gegroet wordt. Maar soms heb ik buien dat ik iedereen groet, soms alleen directe collega;s,

Waarom zou je in een relatie zwijgen over autisme?? Snapikniet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')