Wees blij, als je denkt dat school al klote is wacht maar dat je gaat werkenquote:Op zondag 29 november 2009 19:30 schreef apaxut het volgende:
Iedereen is hier over werk bezig, ik ben maar 15ik zit nog op school

hmm..ik ben eigenlijk nergens mee bezig.quote:Op zondag 29 november 2009 19:30 schreef apaxut het volgende:
Iedereen is hier over werk bezig, ik ben maar 15ik zit nog op school
 met een nog uit te keren uitkering..waar ze een hele zooi van hebben gemaakt
  met een nog uit te keren uitkering..waar ze een hele zooi van hebben gemaakt  

Ik ben blij dat ik nog tot het eind van het jaar werk heb.quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm..ik ben eigenlijk nergens mee bezig.
Werk niet/studeer niet..kortom zit maar thuismet een nog uit te keren uitkering..waar ze een hele zooi van hebben gemaakt

Dat moet je hebben.quote:

Ook thuis kan je nog een hele hoop doen, en dan is er ook nog vrijwilligerswerk als je iets anders wilt dan thuiszitten.quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm..ik ben eigenlijk nergens mee bezig.
Werk niet/studeer niet..kortom zit maar thuismet een nog uit te keren uitkering..waar ze een hele zooi van hebben gemaakt

tja..ik zou best wel wat willen doen..alleen kan ik het niet opbrengen. Emotioneel ben ik in bepaald opzicht een wrak.quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat moet je hebben.
[..]
Ook thuis kan je nog een hele hoop doen, en dan is er ook nog vrijwilligerswerk als je iets anders wilt dan thuiszitten.

idd geniet van het naar school gaan. Ik heb zowel gewerkt als naar school gaan..en naar school gaan hoort plezieriger te zijn..kan je iig meer loltrappen..vaker relax momenten(officiel zelfstudieuren..maar ach..je kiest zelf of je wat doet of niet)quote:Op zondag 29 november 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wees blij, als je denkt dat school al klote is wacht maar dat je gaat werken

Werken aan jezelf kan ook heel wat energie opslurken en wordt over het algemeen ondergewaardeerd. Vooral door mensen bij wie de muren op hun afkomen als ze ook maar een kort poosje alleen thuis zitten. En nog het meest grappig is dan de kreet 'een betere wereld begint bij jezelf'.quote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef francis998 het volgende:
[..]
tja..ik zou best wel wat willen doen..alleen kan ik het niet opbrengen. Emotioneel ben ik in bepaald opzicht een wrak.
Mede door problematiek rond afkomst en verblijfland om het kort te houden.
Maar ach..gelukkig kan ik me thuis goed vermaken met de pc,wat schoonmaken enzovoorts.

School is ook heel belangrijk, een investering in je toekomst.quote:Op maandag 30 november 2009 07:13 schreef apaxut het volgende:
Ik dacht altijd dat werken leuker was, omdat je dan zelf je eigen leven hebt en kunt kiezen wat je doet
ik moet nu naar school dag iedereen

Tja dat klopt. Helemaal...bij mijn vorige depressie wist bijna de hele familie het, en die hadden zoiets van ga nou maar werken of naar school(in hun land geen werk=geen inkomen) en zij hadden zoiets..van ach 't gaat vanzelf weer over.quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef RaXz het volgende:
[..]
Werken aan jezelf kan ook heel wat energie opslurken en wordt over het algemeen ondergewaardeerd. Vooral door mensen bij wie de muren op hun afkomen als ze ook maar een kort poosje alleen thuis zitten. En nog het meest grappig is dan de kreet 'een betere wereld begint bij jezelf'.
Neem de tijd zou ik zeggen.
Werken is leuker omdat je meer geld krijgt..maar je zit veel meer gebonden aan regeltjes enzo..en vaste tijden. Terwijl op school heb je meer vrijheid(enne ik wil het niet promoten) het principe spijbelen bestaat op school, en op het werk gaat dat niet.quote:Op maandag 30 november 2009 07:13 schreef apaxut het volgende:
Ik dacht altijd dat werken leuker was, omdat je dan zelf je eigen leven hebt en kunt kiezen wat je doet
ik moet nu naar school dag iedereen

) dus ik haal geheugen eruit enzo, probeer wat uit, maar het blauwe scherm blijft. me boer zo om de haverklap: werkt ie al? ik zeg nee, het kan misschien een driver probleem zijn, je moederbord of het geheugen.
 ) dus ik haal geheugen eruit enzo, probeer wat uit, maar het blauwe scherm blijft. me boer zo om de haverklap: werkt ie al? ik zeg nee, het kan misschien een driver probleem zijn, je moederbord of het geheugen.
 ) zegt hij zo dat hij er niet wil naar kijken zonder robuust, want hij weet er erg veel van!
 ) zegt hij zo dat hij er niet wil naar kijken zonder robuust, want hij weet er erg veel van! 

) en klant komt weer langs, of wij brengen hem. geen hond die vraagt naar wat er nodig was om te repareren, zijn zijn gewoon tevreden.
 ) en klant komt weer langs, of wij brengen hem. geen hond die vraagt naar wat er nodig was om te repareren, zijn zijn gewoon tevreden. 

mensen met autisme zijn niet altijd asociaal ik ben niet asociaalquote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef GimmeGore het volgende:
misschien een rare vraag:
hechten jullie waarde aan de diagnose/hebben jullie het idee dat je wat bent opgeschoten met de diagnose?
Autisme zit in mijn familie en volgens iemand van de Luchtmacht (ben militair geweest) vertoonde ik "autistische trekjes" (later moeten horen van mijn commandant)
Nou weet ik al jaren dat ik "asociaal" ben, maar ik weet eigenlijk niet wat ik er mee zou opschieten als ik het hele pad van tests of wat daar ook bij hoort af moet gaan.

Ik heb mijn diagnose niet nodig. Zou dat in de toekomst wel zo zijn, dan zal ik hem zeker gebruiken, dus dan zal die (hopelijk) waarde voor mij hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef GimmeGore het volgende:
hechten jullie waarde aan de diagnose/hebben jullie het idee dat je wat bent opgeschoten met de diagnose?
Autisten zijn niet asociaal, ze zijn anders. Dat kan vaak als asociaal overkomen.quote:Autisme zit in mijn familie en volgens iemand van de Luchtmacht (ben militair geweest) vertoonde ik "autistische trekjes" (later moeten horen van mijn commandant)
Nou weet ik al jaren dat ik "asociaal" ben, maar ik weet eigenlijk niet wat ik er mee zou opschieten als ik het hele pad van tests of wat daar ook bij hoort af moet gaan.

Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef apaxut het volgende:
mensen met autisme zijn niet altijd asociaal ik ben niet asociaal

En dan later spijt hebben van dat je toch niet wat harder had geleerdquote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef francis998 het volgende:
[..]
idd geniet van het naar school gaan. Ik heb zowel gewerkt als naar school gaan..en naar school gaan hoort plezieriger te zijn..kan je iig meer loltrappen..vaker relax momenten(officiel zelfstudieuren..maar ach..je kiest zelf of je wat doet of niet)

Ja omdat ik nu beter weet wie ik ben en wat kan. Verder kan ik met die diagnose handvatten krijgen om problemen op te lossen waar ik tegen aan loop.quote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef GimmeGore het volgende:
Autisme zit in mijn familie en volgens iemand van de Luchtmacht (ben militair geweest) vertoonde ik "autistische trekjes" (later moeten horen van mijn commandant)

één van mijn lievelings vakken, wat vonden jullie tof of nu nog altijd tof? (vakken van op school)
 één van mijn lievelings vakken, wat vonden jullie tof of nu nog altijd tof? (vakken van op school)

Scheikundequote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef apaxut het volgende:
Binnen 1 week beginnen de examens, ik begin met wiskundeéén van mijn lievelings vakken, wat vonden jullie tof of nu nog altijd tof? (vakken van op school)
 en Engels (MAVO) Omdat ik scheikunde zo leuk vond ben ik ook in die richting verder gegaan.
 en Engels (MAVO) Omdat ik scheikunde zo leuk vond ben ik ook in die richting verder gegaan.

scheikunde is toch chemie hé? das wel redelijk tof vindt ik, mijn eerste jaar dat ik fysica en chemie hebquote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scheikundeen Engels (MAVO) Omdat ik scheikunde zo leuk vond ben ik ook in die richting verder gegaan.

Ja dat klopt. Wat voor opleiding volg je eigenlijk?quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef apaxut het volgende:
[..]
scheikunde is toch chemie hé? das wel redelijk tof vindt ik, mijn eerste jaar dat ik fysica en chemie heb

ik doe geen opleiding, heb gewoon nog school ik doe richting industriële wetenschappen. nog maar 15 jaar nog 3 jaar school ^^quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Wat voor opleiding volg je eigenlijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |