abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75226026
tja..dat headbangen kent iedereen wel in een iets te happy bui.
Dat drinken...kan ik wel wat van..maar alleen als ik samen met echt goede "bekenden"ben die ik totaal vertrouw..en vooral dan in het buitenland met mijn nicht en haar o.a. haar moeder(aangetrouwde tante) konden we in de voortuin behoorlijk wat glaasjes drinken 's nachts..maar hier thuis in NL bijna nooit omdat het avond transport veel lastiger is..dan daar.
Maar soms als ik alleen ben koop ik ook wel wat...

En die pokkeherrie..daar luister ik niet echt naar, alhoewel ik soms nickleback of metallica..maar een echte fan..nou nee.
Maar bij hangt de muziek echt van mn stemming af.
En dat van de diagnose..het maakt denk ik idd welwat vooral omdat je dan weet waar allerlei "vage" trakjes vandaan komen.
En je leert iig hoe ermee om te gaan. Maar verder maakt het denk ik niet echt veel uit.Want je bent en blijft wie en hoe je bent.
pi_75226073
Omg, leuk he dat trollen
Je voelt je niet als iemand met pdd-nos maar volgens mij komt alles er even onbeholpen en onbedachtzaam uit.
En dan NIET om mensen met pdd-nos over een kam te scheren want eerlijk is eerlijk, de pdd-nos'ers die ik ken denken nog 10 x beter na voor ze iets zeggen

En over uiterlijk, zitten daar ook wel hele aantrekkelijke mannen tussen maar goed, smaken verschillen..
En das t laatste wat ik er over wil zeggen.. Want volgens mij is niet alles serieus te nemen.

Ik ga lekker een filmpje kijken
pi_75226256
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef francis998 het volgende:
tja..dat headbangen kent iedereen wel in een iets te happy bui.
Dat drinken...kan ik wel wat van..maar alleen als ik samen met echt goede "bekenden"ben die ik totaal vertrouw..en vooral dan in het buitenland met mijn nicht en haar o.a. haar moeder(aangetrouwde tante) konden we in de voortuin behoorlijk wat glaasjes drinken 's nachts..maar hier thuis in NL bijna nooit omdat het avond transport veel lastiger is..dan daar.
Maar soms als ik alleen ben koop ik ook wel wat...

En die pokkeherrie..daar luister ik niet echt naar, alhoewel ik soms nickleback of metallica..maar een echte fan..nou nee.
Maar bij hangt de muziek echt van mn stemming af.
En dat van de diagnose..het maakt denk ik idd welwat vooral omdat je dan weet waar allerlei "vage" trakjes vandaan komen.
En je leert iig hoe ermee om te gaan. Maar verder maakt het denk ik niet echt veel uit.Want je bent en blijft wie en hoe je bent.
Mijn ouders hebben nog een leuke naam voor pokkeherrie. Oerwoud geluiden
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Omg, leuk he dat trollen
Je voelt je niet als iemand met pdd-nos maar volgens mij komt alles er even onbeholpen en onbedachtzaam uit.
En dan NIET om mensen met pdd-nos over een kam te scheren want eerlijk is eerlijk, de pdd-nos'ers die ik ken denken nog 10 x beter na voor ze iets zeggen

En over uiterlijk, zitten daar ook wel hele aantrekkelijke mannen tussen maar goed, smaken verschillen..
En das t laatste wat ik er over wil zeggen.. Want volgens mij is niet alles serieus te nemen.

Ik ga lekker een filmpje kijken
Dat is snel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 2 december 2009 @ 22:05:39 #254
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75229045
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef donthate het volgende:

[..]

Nee maar ik heb er 30/40op mn school gehad maar er zat er niet een tussen die een beetje knap was

hmmm er zit geen enkele knappe jongen bij mij op de rechtenfaculteit....
  woensdag 2 december 2009 @ 22:06:43 #255
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75229085
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Rechtenfuclteit? maar dat komt waarschijnlijk omdat het studiebollen zijn
  woensdag 2 december 2009 @ 22:41:02 #256
259233 GimmeGore
pi_75230535
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef donthate het volgende:

[..]

Rechtenfuclteit? maar dat komt waarschijnlijk omdat het studiebollen zijn
Dus autistische meisjes zijn automatisch lelijk
studiebollen zijn waarschijnlijk lelijk.

interessant.

Ik mag trouwens hopen dat jullie een andere plek om te ontmoeten hebben afgesproken dan bagels & beans zelf.
Die bevindt zich namelijk niet echt in aan de grote winkelstraat nl.
pi_75233965
knappe meisjes/jongens...dat hangt meer af van de smaak.

En bij mij moet de persoon er redelijk uitzien..en iig niet vies. En verder..gaat voor mij het knappe van binnen..

Oerwoudgeluid vind ik nog een redelijke zachte naam voor pokkeherrie.

Iig ik ga slapen..
ben nu al uren al het klooien met mn mobiel..je kan er als je een beetje technisch/en tijd teveel hebt wel leuke dingen mee doen.En loop al 3 dagen te klooien om er een flash menu werkend te krijgen .

En mijn ma wil graag de kerstboom optuigen..maar rarara..ik heb 0 kerstgevoel(stomme halve depressie ). En voel alweer die druk om "blij" te zijn..en overal begint de kerstsfeer en ik voel maar kou
Maar wil het wel doen voor haar..maar het is toch lastig

Hmmm...sorry voor dat hele stuk over kerst..maar ik ben nogal pissed off
pi_75236533
Goeie morgen iedereen mijn lievelings-schooldag is vandaag op de planning
pi_75240826
apaxut jij bent er vroeg bij...
ik ben net wakker+opgestaan rond half11 ..en mag om 1 uur bij de psych wezen
pi_75242543
Net rijles gehad en ga zometeen met m'n surprise aan de slag
Children of the night. What music they make.
pi_75244896
IRijles spannend!

Ik was om 10 over half 7 wakker. Ik heb bij mijn hoe-zal-ik-hem-noemen geslapen maar dan moet ik om half 8 de trein alweer hebben das dan weer minder
  donderdag 3 december 2009 @ 15:00:55 #262
259233 GimmeGore
pi_75247915
ik moet hier de rijschool eens bellen.
maar dan moet ik eerst even op een rijtje hebben wat ik ga zeggen
  donderdag 3 december 2009 @ 15:21:37 #263
104367 Thrackan
new and improved
pi_75248630
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef GimmeGore het volgende:
ik moet hier de rijschool eens bellen.
maar dan moet ik eerst even op een rijtje hebben wat ik ga zeggen
Telefoongesprekken, ook altijd leuk.

En achteraf valt het altijd mee Net weer een paar belletjes gehad met notaris en makelaar en zo.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_75250686
als ik zelf rij is meestal de radio uit, bijvoorbeeld als ik ergens heen moet waar ik nog nooit geweest ben. als het routine is, zegge, naar sport, dan gooi ik nog wel eens een muziekje aan

o poep, ik moet nog een surprise maken!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 3 december 2009 @ 16:21:00 #265
259233 GimmeGore
pi_75250851
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:21 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Telefoongesprekken, ook altijd leuk.

En achteraf valt het altijd mee Net weer een paar belletjes gehad met notaris en makelaar en zo.

Nou ja het viel tegen, want toen ik eindelijk alles bedacht had (ik had meerdere vragen) en ff op had geschreven (zodat ik niks kan vergeten) bleek die rijschool dus al dicht te zijn.
Nou zit ik dus mezelf weer kwalijk te nemen dat ik niet eerder gebeld heb.... *zucht*
pi_75252347
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:16 schreef robuust89 het volgende:
als ik zelf rij is meestal de radio uit, bijvoorbeeld als ik ergens heen moet waar ik nog nooit geweest ben. als het routine is, zegge, naar sport, dan gooi ik nog wel eens een muziekje aan

o poep, ik moet nog een surprise maken!
Mijn rijinstructeur had vandaag voor het eerst een cd draaien in de auto, had 'ie de les ervoor gekocht van een andere leerling die een eigen zaak heeft (verkoop 2e handse spullen en legale cd's. En de les ging gelijk goed, dus of dat aan de muziek ligt of aan mij
  donderdag 3 december 2009 @ 17:20:56 #267
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75252784
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat die mooiste gladjakkers Rechten en Economie naijverden?
pi_75252840
Oeee..rijles vond ik altijd leuk..maar het heeft me ruim 50 (blok)lessen gekost om te slagen...ben 2x gezakt en de 3e keer geslaagd.

Ik zakte telkens op stomme fouten. Maar kwam soms ook door de zenuwen.

Maar ja...ik heb nu ruim 3 jaar verder of 4 jaar nog geen auto..en dat kan nog wel lang op zich wachten..minimaal 3 jaar..ik moet nu van een uitkering leven en daarna wss van een stufi...waarbij ik niet wil lenen omdat ik al 5600 schuld heb door 3 jaar ..en heb geen zin om dat te verdubbelen
Dus dan moet ik maar ff krap zitten bij kas.

Zo...vandaag iig geen resultaten gehad van de test..de psych was niet helemaal lekker..maar heeft o.a. vragen over seksualiteit en verliefdheid gesteld..enzo.
Verder 18e weer naar de psych..miss dan wel uitslagen..ik hoop 't wel..

nu ga k ff tv kijkennnn toit later
pi_75253232
Dan zou ik maar wat herhalingslessen aanvragen als je weer achter het stuur wil kruipen
Ik zit ook al over de 40 lessen
  donderdag 3 december 2009 @ 17:38:04 #270
259233 GimmeGore
pi_75253324
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat die mooiste gladjakkers Rechten en Economie naijverden?
Ach, hangt er vanaf wat je mooi vindt natuurlijk, dat wou ik er ook mee zeggen.
Ik hou niet van gladjakkers.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:40:06 #271
259233 GimmeGore
pi_75253381
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef DeHovenier het volgende:
Dan zou ik maar wat herhalingslessen aanvragen als je weer achter het stuur wil kruipen
Ik ga morgen maar bij de rijschool langs.
Hopen dat er iemand is, ik ben gister ook min of meer onvoorbereid ergens heen gegaan en ik heb het overleefd
  donderdag 3 december 2009 @ 18:05:05 #272
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75254184
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ach, hangt er vanaf wat je mooi vindt natuurlijk, dat wou ik er ook mee zeggen.
Ik hou niet van gladjakkers.
Ik bedoelde: gladjakkers als Raymond Spanjar.
pi_75254723
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef DeHovenier het volgende:
ondertussen heb ik al wat vaker gereden...in het buitenland...waar de stad waar ik reed dan zeg maar op een soort berg gebouwd is...
en heb daar wat rijlessen gekregen van een tante die daar rijinstructrice is..wel zo handig..jiji. met een kleine korting
En omdat steile hellingen mijn probleem waren..mocht ik een helling oprijden..waar de auto helemaal scheef stond..en je alleen maar weg kon zien...wat behoorlijk eng was.

Verder..heb ik zoiets van hoeveel lessen je neemt maakt niet uit..zolang je maar genoeg zelfverzekerd bent om achter het stuur te gaan alleen..en geen gevaar op de weg bent

verder ben ik gewoon te druk in mn hoofd nu...en denk vrij vaak aan wat er uit die tests zal komen enzo..jijiji
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:17:11 #274
104367 Thrackan
new and improved
pi_75272765
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Nou ja het viel tegen, want toen ik eindelijk alles bedacht had (ik had meerdere vragen) en ff op had geschreven (zodat ik niks kan vergeten) bleek die rijschool dus al dicht te zijn.
Nou zit ik dus mezelf weer kwalijk te nemen dat ik niet eerder gebeld heb.... *zucht*
Het uiteindelijke gesprek valt altijd mee
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_75275251
Wat ervaar je dan, GM, dat je dat gesprek helemaal van te voren moet 'uitstippelen'?

Ik heb nu iets meer als een jaar een rijbewijs en een mooie gezinsauto Destijds gekocht met mijn ex (gelukkig van mijn eigen geld) met t oog op de toekomst. Dezelfde toekomst die ik 2 maanden later zelf heb verbroken Maar ben maar wat blij met mn autootje. Al wil ik m wel graag inruilen voor een kleinere. Maar dit is de eerste auto waar ik me echt veilig in voel en het is MIJN auto. En de grootte went ook wel rijd soms in een nog grotere en dikkere astra of volvo, waarbij mijn smalle bakkie een cinquecentootje lijkt

Pfoe, innerlijke tegenstrijdigheid. Ik loop al maanden te stoeien met mijn ex vwbt een lening die nog op mijn naam staat. Ben t nu helemaal zat, heb m tot vandaag gegeven om t te regelen en anders ontdekt ie hoe bitchy ik werkelijk kan zijn krijg ik een mail terug dat er eea prive was gebeurd waardoor hij er niet aan toe kwam. Nu weet ik dat t in zijn familie niet makkelijk is, depri moeder, labiele broer. En dan is er een klein stemmetje in mijn hoofd dat zegt, kan gebeuren, je weet t toch..
Maar steeds meer denkt, sodemieter op met je gezeik, handel t af en sluit t hoofdstuk.
Laatste heeft overwonnen. Gereageerd: Das balen. Ga je nog bellen vandaag?
Heb t zoooo gehad, tis genoeg geweest

Nog een middagje werken en dan een heel weekend naar amsterdam, ff lekker rust, heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')