Mijn ouders hebben nog een leuke naam voor pokkeherrie. Oerwoud geluidenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef francis998 het volgende:
tja..dat headbangen kent iedereen wel in een iets te happy bui.![]()
Dat drinken...kan ik wel wat van..maar alleen als ik samen met echt goede "bekenden"ben die ik totaal vertrouw..en vooral dan in het buitenland met mijn nicht en haar o.a. haar moeder(aangetrouwde tante) konden we in de voortuin behoorlijk wat glaasjes drinken 's nachts..maar hier thuis in NL bijna nooit omdat het avond transport veel lastiger is..dan daar.
Maar soms als ik alleen ben koop ik ook wel wat...![]()
En die pokkeherrie..daar luister ik niet echt naar, alhoewel ik soms nickleback of metallica..maar een echte fan..nou nee.
Maar bij hangt de muziek echt van mn stemming af.
En dat van de diagnose..het maakt denk ik idd welwat vooral omdat je dan weet waar allerlei "vage" trakjes vandaan komen.![]()
En je leert iig hoe ermee om te gaan. Maar verder maakt het denk ik niet echt veel uit.Want je bent en blijft wie en hoe je bent.
Dat is snelquote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Omg, leuk he dat trollen![]()
Je voelt je niet als iemand met pdd-nos maar volgens mij komt alles er even onbeholpen en onbedachtzaam uit.
En dan NIET om mensen met pdd-nos over een kam te scheren want eerlijk is eerlijk, de pdd-nos'ers die ik ken denken nog 10 x beter na voor ze iets zeggen
En over uiterlijk, zitten daar ook wel hele aantrekkelijke mannen tussenmaar goed, smaken verschillen..
En das t laatste wat ik er over wil zeggen.. Want volgens mij is niet alles serieus te nemen.
Ik ga lekker een filmpje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee maar ik heb er 30/40op mn school gehad maar er zat er niet een tussen die een beetje knap was
Rechtenfuclteit? maar dat komt waarschijnlijk omdat het studiebollen zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hmmm er zit geen enkele knappe jongen bij mij op de rechtenfaculteit....
Dus autistische meisjes zijn automatisch lelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Rechtenfuclteit? maar dat komt waarschijnlijk omdat het studiebollen zijn
Telefoongesprekken, ook altijd leuk.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef GimmeGore het volgende:
ik moet hier de rijschool eens bellen.
maar dan moet ik eerst even op een rijtje hebben wat ik ga zeggen
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:21 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Telefoongesprekken, ook altijd leuk.
En achteraf valt het altijd meeNet weer een paar belletjes gehad met notaris en makelaar en zo.
Mijn rijinstructeur had vandaag voor het eerst een cd draaien in de auto, had 'ie de les ervoor gekocht van een andere leerling die een eigen zaak heeft (verkoop 2e handse spullen en legale cd's. En de les ging gelijk goed, dus of dat aan de muziek ligt of aan mijquote:Op donderdag 3 december 2009 16:16 schreef robuust89 het volgende:
als ik zelf rij is meestal de radio uit, bijvoorbeeld als ik ergens heen moet waar ik nog nooit geweest ben. als het routine is, zegge, naar sport, dan gooi ik nog wel eens een muziekje aan
o poep, ik moet nog een surprise maken!
Ik dacht juist dat die mooiste gladjakkers Rechten en Economie naijverden?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hmmm er zit geen enkele knappe jongen bij mij op de rechtenfaculteit....
Ach, hangt er vanaf wat je mooi vindt natuurlijk, dat wou ik er ook mee zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat die mooiste gladjakkers Rechten en Economie naijverden?
Ik ga morgen maar bij de rijschool langs.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef DeHovenier het volgende:
Dan zou ik maar wat herhalingslessen aanvragen als je weer achter het stuur wil kruipen
Ik zit ook al over de 40 lessen
Ik bedoelde: gladjakkers als Raymond Spanjar.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ach, hangt er vanaf wat je mooi vindt natuurlijk, dat wou ik er ook mee zeggen.
Ik hou niet van gladjakkers.
ondertussen heb ik al wat vaker gereden...in het buitenland...waar de stad waar ik reed dan zeg maar op een soort berg gebouwd is...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef DeHovenier het volgende:
Dan zou ik maar wat herhalingslessen aanvragen als je weer achter het stuur wil kruipen
Ik zit ook al over de 40 lessen
Het uiteindelijke gesprek valt altijd meequote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nou ja het viel tegen, want toen ik eindelijk alles bedacht had (ik had meerdere vragen) en ff op had geschreven (zodat ik niks kan vergeten) bleek die rijschool dus al dicht te zijn.
Nou zit ik dus mezelf weer kwalijk te nemen dat ik niet eerder gebeld heb.... *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |