abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75213765
hmm.tja..de gesprekken enzo..van anderen intereseren me juist geen moer..en dat zorgt ervoor dat ik me nog verder afsluit..en nog meer mn muziek op zet..want op die manier zonder ik me lekker af.

En tja..ik ben ook niet echt een grote fan van die nieuwetijd pop muziek..ik luister andere muziek....kan het alleen niet omschrijven.
pi_75214266
Ik gaat naar huis.. Heb t een beetje gehad.. Pfoeh, is mooi geweest. Even boodschapjes doen en dan in de spits met de trein *jippie* ondertussen maar bedenken wat ik ga koken..
Fijne aaf allemaal en tot vanavond wellicht *als ik niet in slaap ben gedonderd*
pi_75220830
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:27 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Bingo! Ik ben er ook lid. De mensen identificeren zich sterk met autisme, waardoor er in mijn ogen weinig ruimte overblijft voor een eigen persoonlijkheid. Dan schrijven ze bijvoorbeeld:

‘Ik zou niet meer mij zijn, zonder autisme. Ik heb geen autisme, ik ben autistisch.’

Af en toe provoceer ik een beetje op dat forum, door mensen op de voordelen van NT te wijzen
Wat is daar gek aan? Als je een diagnose hebt gekregen voor bijvoorbeeld PDD-NOS, dan ben je toch autistisch
Of zie ik dat verkeerd?
Children of the night. What music they make.
pi_75221094
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik gaat naar huis.. Heb t een beetje gehad.. Pfoeh, is mooi geweest. Even boodschapjes doen en dan in de spits met de trein *jippie* ondertussen maar bedenken wat ik ga koken..
Fijne aaf allemaal en tot vanavond wellicht *als ik niet in slaap ben gedonderd*
hoop dat je wat lekkers hebt gegeten of gaat eten.
Als ik zou moeten koken voor mezelf dan zou of zuurkool worden..of kant en klaar ik kan totaal niet koken..en eerlijk gezegd..vind ik het niet erg dat ik dat niet kan.

Verder vandaag laatste test gehad..en ik moet zeggen dat ik er vrij doorheen zat.
Eerst moet ik een vrij ingewikkeld figuur natekenen, en daarna bijna 6 andere figuren...en daarna moest ik dat 1e figuur uit mijn hoofd zien te tekenen.

En daarna lieten ze me wat plaatjes zien..ik vond die plaatjes echt niks...en ik moest er een verhaaltje bij verzinnen en schatten wat die mensen voelden..maar ik had echt weinig ideen...maar overal moest ik aan redelijk triest,sip,somber ofzo denken.
En ik kreeg weer eens dat stomme V woord in mijn hoofd...(ik noem dat woord niet omdat het niet echt prettig is).

En nu nog maar ff afwachten...morgen krijg ik iig de uitslag niet..krijg het te horen via mijn normale psych. En die spreek ik 1x in de 2 weken. En morgen..dus weer..en dus zal ik het minimaal overr zo'n3 weken te horen krijgen
  woensdag 2 december 2009 @ 18:55:47 #230
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75221108
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat is daar gek aan? Als je een diagnose hebt gekregen voor bijvoorbeeld PDD-NOS, dan ben je toch autistisch
Of zie ik dat verkeerd?
Maar dan hoef je je nog niet zo te voel ik heb pdd-nos maar merk er geen flikker van
pi_75221246
Ik ga risotto maken
dalijk reactie
pi_75222052
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of zie ik dat verkeerd?
Nee dan heb je autisme. Dan ben je het niet. Zoals Sempron wel eens vaker heeft gezegd. Gebruiken sommige mensen het als een excuus en doen er niets aan om mee te draaien in de maatschappij.
En daar ben ik het mee eens. Ik heb een lichte vorm van autisme en niet ik ben licht autistisch.

Muziek stoort mij niet andere geluiden die door de muziek heen gaan wel. Gespreken, apparaten etc.
Ik luister meestal naar rock of metal maar tijdens mijn werk is de radio ook gewoon goed.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75222293
Ik neem aan dat sempron bedoeld dat een dergelijke diagnose nog niet betekend dat je je als een autist moet gedragen.

Ik vind koken heerlijk en al helemaal nu ik kook voor iemand die alles lust. Vind t stiekem ook wel leuk, is wel een beetje dat zorgzame in mij denk ik Na een drukke werkdag voor een ander koken.

zal vermoeiend zijn geweest francis, hele dag testen.. Dit was de laatste he? Wat denk je zelf? Of heb je je geen beeld gevormd?

Als ik metal hoor tijdens mn werk of waar dan ook wordt ik gek Al wil ik met een drankje op nog wel eens mee headbangen oid
pi_75222413
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik neem aan dat sempron bedoeld dat een dergelijke diagnose nog niet betekend dat je je als een autist moet gedragen.

Ik vind koken heerlijk en al helemaal nu ik kook voor iemand die alles lust. Vind t stiekem ook wel leuk, is wel een beetje dat zorgzame in mij denk ik Na een drukke werkdag voor een ander koken.

zal vermoeiend zijn geweest francis, hele dag testen.. Dit was de laatste he? Wat denk je zelf? Of heb je je geen beeld gevormd?

Als ik metal hoor tijdens mn werk of waar dan ook wordt ik gek Al wil ik met een drankje op nog wel eens mee headbangen oid
Dat wil ik wel eens zien dan dat jij headbangt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75222778
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef francis998 het volgende:

[..]

hoop dat je wat lekkers hebt gegeten of gaat eten.
Als ik zou moeten koken voor mezelf dan zou of zuurkool worden..of kant en klaar ik kan totaal niet koken..en eerlijk gezegd..vind ik het niet erg dat ik dat niet kan.

Verder vandaag laatste test gehad..en ik moet zeggen dat ik er vrij doorheen zat.
Eerst moet ik een vrij ingewikkeld figuur natekenen, en daarna bijna 6 andere figuren...en daarna moest ik dat 1e figuur uit mijn hoofd zien te tekenen.

En daarna lieten ze me wat plaatjes zien..ik vond die plaatjes echt niks...en ik moest er een verhaaltje bij verzinnen en schatten wat die mensen voelden..maar ik had echt weinig ideen...maar overal moest ik aan redelijk triest,sip,somber ofzo denken.
En ik kreeg weer eens dat stomme V woord in mijn hoofd...(ik noem dat woord niet omdat het niet echt prettig is).

En nu nog maar ff afwachten...morgen krijg ik iig de uitslag niet..krijg het te horen via mijn normale psych. En die spreek ik 1x in de 2 weken. En morgen..dus weer..en dus zal ik het minimaal overr zo'n3 weken te horen krijgen
Ik heb nooit gedoe met plaatjes en verhaaltjes gekregen bij de test, ik moest alleen duizenden vragen beantwoorden.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef donthate het volgende:

[..]

Maar dan hoef je je nog niet zo te voel ik heb pdd-nos maar merk er geen flikker van
Het was maar een voorbeeld.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee dan heb je autisme. Dan ben je het niet. Zoals Sempron wel eens vaker heeft gezegd. Gebruiken sommige mensen het als een excuus en doen er niets aan om mee te draaien in de maatschappij.
En daar ben ik het mee eens. Ik heb een lichte vorm van autisme en niet ik ben licht autistisch.

Muziek stoort mij niet andere geluiden die door de muziek heen gaan wel. Gespreken, apparaten etc.
Ik luister meestal naar rock of metal maar tijdens mijn werk is de radio ook gewoon goed.
Ik zie zelf weinig verschil in het hebben of zijn. Maar ik ben het er met je eens dat je zo'n diagnose niet moet gebruiken als een excuus.
Children of the night. What music they make.
pi_75224040
hoe iemand er in staat varieert, maar heel zwart wit gezien is het gewoon een verschil.
Je hebt autisme maar maakt er het beste van
Je bent autist en legt je er bij neer, don't blame me for being different.
Terwijl anders niet zo anders hoeft te zijn.
Maar dat is heel zwartwit gezien. Het grijze vlak is dan weer een combinatie van beiden (Je bent autist maar maakt er het beste van)
pi_75224187
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat wil ik wel eens zien dan dat jij headbangt
Ik heb een redelijke bos haar dus dat valt wel op. Doe t niet vaak als ik lol heb en enigszins aangeschoten (niet te veel dan ga ik juist weer knikkebollen )

Wat is de laatste stand van zaken van de meeting, wie komen er allemaal?
pi_75224533
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb een redelijke bos haar dus dat valt wel op. Doe t niet vaak als ik lol heb en enigszins aangeschoten (niet te veel dan ga ik juist weer knikkebollen )

Wat is de laatste stand van zaken van de meeting, wie komen er allemaal?
Ik kom naar die meeting toe. Misschien moet je de locatie, tijd en datum nog een keer postten.

Te veel alcohol is nooit goed. Daar kan ik over meepraten.
14 SHADES OF GREY
pi_75224690
Ik drink bijna nooit Info over de meeting staat in de OP
Op mijn verjaardag en met oud en nieuw en heel af en toe een likeurtje
punt is dat ik 9 van de tien keer met de auto ben en dan niet durf te drinken omdat ik niet weet wat mijn limiet is
pi_75225213
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik drink bijna nooit Info over de meeting staat in de OP
Op mijn verjaardag en met oud en nieuw en heel af en toe een likeurtje
punt is dat ik 9 van de tien keer met de auto ben en dan niet durf te drinken omdat ik niet weet wat mijn limiet is
Als je de BOB moet je sowieso niet drinken.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 2 december 2009 @ 20:39:42 #241
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75225369
hahahaha, misschien kom ik langslopen bij die meeting
pi_75225405
over muziek, wat perico zegt, kan ik over meepraten bijvoorbeeld, zit ik in de auto van me bro, ik rij, zet hij de muziek nogal hard op. nu hebben we gelukkig dezelfde muzieksmaak, maar dan hoor ik de motor niet en kan ik me nogal slecht concentreren (motor die afslaat etc )

ik luister echt van die "pokkeherrie" :p (hardstyle, hardcore) dat heeft iets vrolijks, euforisch soms
magoed, ieder zn ding
ik gaat weer verder met studeren
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_75225497
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef GimmeGore het volgende:
hahahaha, misschien kom ik langslopen bij die meeting
Gezellig
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef robuust89 het volgende:
over muziek, wat perico zegt, kan ik over meepraten bijvoorbeeld, zit ik in de auto van me bro, ik rij, zet hij de muziek nogal hard op. nu hebben we gelukkig dezelfde muzieksmaak, maar dan hoor ik de motor niet en kan ik me nogal slecht concentreren (motor die afslaat etc )

ik luister echt van die "pokkeherrie" :p (hardstyle, hardcore) dat heeft iets vrolijks, euforisch soms
magoed, ieder zn ding
ik gaat weer verder met studeren
En als je alleen rijdt heb je dan wel muziek aan?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 2 december 2009 @ 20:43:33 #244
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75225524
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gezellig
[..]

Alleen langslopen he, ik woon letterlijk 5 minuten bij de beans and bagels in arnhem vandaan.
pi_75225601
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Alleen langslopen he, ik woon letterlijk 5 minuten bij de beans and bagels in arnhem vandaan.
Ah vandaar
14 SHADES OF GREY
  woensdag 2 december 2009 @ 20:45:39 #246
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75225608
Niet om tegaan haatte

Maar kheb op speciale scholen met autisten gezeten omdatk het zelf ook ben
Maar ten eerste ik voelde me er nooit thuis omdat ik ze *raar* vind
Weetniet of het aan mij licht maar op de 1of andere manier alle autistische meisjes die vind ik spuuglelijk (pdd-noss) dus gewoon.Is dat raar? of mischien onbewust omdat ik weet dat ze net zo als mij zelf zijn?

En dan die vreselijke muziek die ze luisteren
pi_75225706
Ja want alle autisten en alle autistische meiden zijn ook het zelfde he
  woensdag 2 december 2009 @ 20:49:16 #248
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75225775
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja want alle autisten en alle autistische meiden zijn ook het zelfde he
Nee maar ik heb er 30/40op mn school gehad maar er zat er niet een tussen die een beetje knap was
pi_75225829
Je zegt zelf, álle autistische meisjes.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:52:26 #250
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75225925
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Je zegt zelf, álle autistische meisjes.
Omg en daar kan jij niet uithalen dat ik alle autistische meisjes bedoel die ik ken of gekend heb?.Want ik kan niet oordelen over mensen die ik niet ken>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')