Dank u, dank uquote:
We hebben al wat sterkere weeën, maar ik heb vast morgen pas het grote nieuws. Als ik er dan nog aan denk om te posten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Is er nog iets van Ziggy3 vernomen?
Oh joh, dat komt vanzelf wel!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We hebben al wat sterkere weeën, maar ik heb vast morgen pas het grote nieuws. Als ik er dan nog aan denk om te posten.
Hey, een oude bekende! Feli, Sanger!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef sanger het volgende:
Volgens mij ben ik te laat om in Wachten op het tweede streepje 159 te posten, dus ik denk dat ik me hier moet melden
En waar is dan die foto!!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef DaviniaHR het volgende:![]()
![]()
DE SIERRAND HANGT!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij is moooooiii!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Met 35 weken moet de babykamer af zijn, toch? Nou dan zijn we met 34w6d ruim op tijd, nietwaar
Volgende week komen de gordijnen. Wederom een spannend moment
zo, ga nu slapen en lees morgen verder wel terug.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, wat leuk! Vertell, hoe ver zijn jullie?
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We hebben al wat sterkere weeën, maar ik heb vast morgen pas het grote nieuws. Als ik er dan nog aan denk om te posten.
Ah, ik interpreteerde de OP hier dus verkeerdquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hey, een oude bekende! Feli, Sanger!
We weten het dus nog niet. Ze gaat vanmiddag het ziekenhuis bellen voor een afspraakquote:Op donderdag 26 november 2009 23:08 schreef Lijnloos het volgende:
Sanger, gefeliciteerd en welkom hier!en hoever ben je inderdaad? (1e of xe beebje voor jou/jullie?)
als ontbijt
shit betraptquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Heel (oud)sport hangt in dit topic rond....
Zouden ze op nieuws van ene Ziggyziggyziggy aan het wachten zijn?
logisch hoor, ik zit ook wat intensiever te F5'en dan normaal...quote:
oudsportreunietje tijdens de kraamvisite??quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Heel (oud)sport hangt in dit topic rond....
Zouden ze op nieuws van ene Ziggyziggyziggy aan het wachten zijn?
gelukkig niet zeg, moet er niet aan denken, heb ik helemaal geen rust meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:40 schreef pinquit het volgende:
spooky, je laat me schrikken! ik dacht
![]()
![]()
een brusje voor jordy?
![]()
maar niet dus?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef Spooky4u het volgende:
Nog meer sangergespuis op de wereld![]()
Proficiat man!
quote:
Dank jullie wel oud collegaequote:Op vrijdag 27 november 2009 09:40 schreef flugeltje het volgende:
Sanger van harte man!!
Hoop dat het bij deze allemaal wat soepeler zal gaan dan bij de vorige. Week over tijd betekent waarschijnlijk een zwangerschapsduur van zo'n 5/6 weken. Spannend
Goed plan. Weet alleen niet of ziggy3 er voor te porren isquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
oudsportreunietje tijdens de kraamvisite??
Met jou heb ik geen medelijdenquote:gelukkig niet zeg, moet er niet aan denken, heb ik helemaal geen rust meer.
Ja, ik vind het ook echt bizar. Voel me wel flink zwanger, maar 39 wekenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:56 schreef lily het volgende:
[..]
ongelooflijk heh
en jij bent morgen dus al 39 weken, zag ik net! wow
Vanmorgen vroeg nog wel iigquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:59 schreef Lijnloos het volgende:
Sanger = man... aha, dat had ik dan nog niet helemaal door, maar niet minder gefeliciteerd dan!En de2e dus... leuk joh!
Wij hebben afgesproken dat het goed zou gaan. EN ik ben een vrouw van haar woord die haar afspraken nakomt!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:03 schreef flugeltje het volgende:
Tnx for asking lijnloos...
Ik woon nog een beetje onder een steen eigenlijk.
Het gaat eigenlijk wel goed, ben wel erg nerveus. Elke keer als ik naar de toilet ga ben ik haast verbaasd dat ik geen bloed aantref. Durf er dus nog steeds niet echt op te hopen. Als flup vandaag blijft zitten heb ik al 3 zwangerschappen ingehaald, dus dat is inderdaad weer een mijlpaal.
We wachten gewoon netjes af.
Maar éérst: Nieuws van ziggyziggyziggy!!!
Ik ben zowat altijd chronisch verkouden, maar nu geen last van. Ik ben wel heel erg hoesterig geweest en wat bij mij echt gehlopen heeft is 'noscapine' hoeststroop.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:59 schreef lily het volgende:
Even iets anders;
Ik ben dus al een week of 7 snipverkouden. Niezen, tranende ogen en "last but not least" een verstopte neus 24/7.
Ik adem al vele weken alleen door mijn mond en ik ben dat zo ontzettend zat![]()
Ik ben normaliter nooit verkouden en een verstopte neus heb ik al helemaal zelden of nooit dus ik denk/hoop dat het met de zwangerschap te maken heeft (en dat het daarna dus ook weg is...)
iemand ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |