quote:Op woensdag 25 november 2009 08:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig even helemaal wegMaar dat zijn ze 's morgens eigenlijk altijd, dus even afwachten!
Wij hebben raar geslapen vannachtTARA werd op een gegeven moment helemaal bezweet en boos wakker en wist niet meer waarom, ik werd wakker van elke beweging van kleintje en van man en Leander meldde zich vanmorgen érg vroeg en wilde toen ook niet meer slapen
![]()
Hebben jullie beetje geslapen vannacht?
En Asy, hoe is je bekken nu?
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:43 schreef leonieke het volgende:
Hier ook niet goed geslapenMaar dat kwam vooral door het feit dat ik te veel lijstjes zat te maken over hetgeen ik nog moet doen op het werk.
Vandaag wel een dagje thuis. Ze komen de inbouwcassette afwerkenIk heb wel wat werk meegenomen, maar het is echt zo'n hersenloos jobke (klik, klik, klik, bevestig...).
soort open haard dus als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:57 schreef leonieke het volgende:
Dit is de inbouwcassette die ze vandaag komen afwerken (gisteren geplaatst, nu moet de muur nog afgewerkt worden met pleister). Is met een liftdeur waardoor je geen dikke rand hebt of geen klink ziet om de deur te openenLekker strak dus
![]()
Yups, soort open haardquote:Op woensdag 25 november 2009 09:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
soort open haard dus als ik het goed begrijp?
Ow en volgende keer in bed slapen hè? Geen lijstjes voor je werk maken!![]()
het kan helpen als je dat eerder doet en op papier zet. Dan hoef je het niet in je hoofd te 'bewaren' en is je hoofd 'leeg' als je slapen gaat...
Geen Tristan dus??quote:Op woensdag 25 november 2009 09:06 schreef freecell het volgende:
Bekend fenomeen
TARA bedacht laatst 's avonds een leuke naam, toen ben ik er maar even uitgegaan om het op te schrijven. Ik dacht: zonde als we dat vergeten!
Ik weet zeker dat het vijf keer scheepsrecht is.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef flugeltje het volgende:
Oe Leonie, gaaf!!!
Hier blijven de zorgen af en aan gaan, vanochtend voelde ik m'n boobs niet zo sterk... Dan zit ik dus direct op de kast. Ook als de misselijkheid ineens minder of afwezig is kan ik effe in de stress raken. Ik zou zo ontzettend graag onbezorgd genieten! Baal er gruwelijk van dat dat dus niet meer kan.
Als ie tot vrijdag blijft zitten heb ik overigens drie zwangerschappen ingehaald! Zit nu in de week (tussen 5 en 6) dat het steeds misging. Vrijdag ben ik 6 weken, de laatste zwangerschap duurde precies zo lang. Als ie dan blijft plakken heb ik in ieder geval weer wat mijlpalen achter de rug...
Zou dan heel misschien [i]vijf[/] keer toch scheepsrecht zijn? * spreekwoordwijziging indient bij Van Dale
Thxquote:Op woensdag 25 november 2009 09:06 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij hebben jullie écht een mooi huis leonieke!
Tip van mij: Doe dan wél het licht aan...quote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef Asyniur het volgende:
Pen en papiertje op je nachtkastje![]()
mijn man is dus ook zo'n piekeraar en die kon dan uren liggen malen. Nu heeft hij papier en een pen in zijn nachtkastje liggen en als hij iets niet moet vergeten of idd van die lijstjes dan schrijft hij het even op. Hoeft hij niet uit zijn warme bed en toch is zijn hoofd leeg...
ik ook, maar TARA vindt het écht niksquote:Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen Tristan dus??Ik vind dat toch zo'n mooie naam!!
Weljaquote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef amaranta het volgende:
Euh, ik heb denk ik 1 geplast en dat was tegen 6en. Ik droomde dat in de C&A stond en dat de muur was volgeplakt met stomme aanplakbiljetten.
Willem Alexander en Maxima waren nét weg. Dus vandaar dat de C&A ook helemaal leeg was.
Én, ik was verliefd op mijn oude buurjongen en we liepen door een tunnel, hij was profvoetballer.
Nepperdquote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tip van mij: Doe dan wél het licht aan...
Als je in het donker en slaapdronken iets opschrijft is het de volgende dag niet meer te ontcijferen
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tip van mij: Doe dan wél het licht aan...
Als je in het donker en slaapdronken iets opschrijft is het de volgende dag niet meer te ontcijferen
Liefquote:Op woensdag 25 november 2009 09:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het vijf keer scheepsrecht is.
We verzinnen er gewoon zelf een.
Ben je aanbeland bij nummer vijf?
Dit is er eentje van ik blijf!!!
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:10 schreef Asyniur het volgende:
flugel meisje, ik weet niet wat ik moet zeggen. Alleen maar dat ik hoop dat dit een blijvertje is en dat we over zo'n 34 weken jullie wondertje mogen aanschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |