Hij blijft leukquote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
"mijn man houdt ook erg van dubbele glazen,... maar dan gevuld met Sherry!"
was dat niet tante ?????quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
"mijn man houdt ook erg van dubbele glazen,... maar dan gevuld met Sherry!"
Tof!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Vlarp het volgende:
God.. ik krijg net een persbericht gemaild dat er volgend jaar weer een Sinterklaas film gemaakt gaat worden
tuurlijk! die films zijn een gat in de markt!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Vlarp het volgende:
God.. ik krijg net een persbericht gemaild dat er volgend jaar weer een Sinterklaas film gemaakt gaat worden
Ik ga alvast vrij vragen
We zitten nu al over de 250.000 bezoekers, dus is veel meer dan vorig jaar na dezelfde draaiperiode.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk! die films zijn een gat in de markt!
Daarom. Kassa!!! Toen ik jong was had je niet eens Sinterklaasfilms... Ja, de eerste was met Danny Rook maar toen was ik al wat ouder...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zitten nu al over de 250.000 bezoekers, dus is veel meer dan vorig jaar na dezelfde draaiperiode.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou na die laatste film heb ik de smaak te pakken! Dat zou namelijk echt mijn soort serie zijn. Ik ben door mijn toffe SciFi series heen
In volgorde:
Buffy
Angel
Charmed
FireFly
X-Files
Farscape
The 4400
Battlestar Galactica
Ik heb echt een nieuwe SciFi serie weer nodig. En dan niet de crap van Lost & Heroes.
Het liefst in space.
Buffyquote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Dizer het volgende:
Crosspost speciaal voor Baltar en Vlarp:
[..]
Gigi Dietrich!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
Ja, de eerste was met Danny Rook maar toen was ik al wat ouder...
Nu nog een film met Pasen. Dat de Paashaas gegangraped wordt door de hulppieten o.i.d. . Je weet wel, een cross-over film.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Baltar het volgende:
Daarom komt er wederom een Sinterklaas-film
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa GIGI ik kwam niet op die naam.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Gigi Dietrich!Dat was echt hilarisch.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Dizer het volgende:
Crosspost speciaal voor Baltar en Vlarp:
[..]
En je durfde een 1o-tal posts nog te zeggen dat je een gezonde geest hadquote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nu nog een film met Pasen. Dat de Paashaas gegangraped wordt door de hulppieten o.i.d. . Je weet wel, een cross-over film.
Ik was begonnen aan Stargate Atlantis maar na 3 afleveringen ben ik afgehaakt. Ik weet niet of het komt door de crappy kwaliteit van de avi files of door de humorloze actie.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Defying Gravity (slecht 13 afleveringen, maar wel cool)
V 2009![]()
Zelf ben ik nu bezig met Stargate SG-1 en Stargate Universe.
Pilotquote:Op donderdag 26 november 2009 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan Stargate Atlantis maar na 3 afleveringen ben ik afgehaakt. Ik weet niet of het komt door de crappy kwaliteit van de avi files of door de humorloze actie.
V ga ik aan beginnen maar dat is allemaal erg langzaam nog.
En anders begin ik gewoon opnieuw met mijn series... Farscape![]()
![]()
V zit nu al met een seizoensstop, in maart 2010 gaat het pas verderquote:Op donderdag 26 november 2009 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan Stargate Atlantis maar na 3 afleveringen ben ik afgehaakt. Ik weet niet of het komt door de crappy kwaliteit van de avi files of door de humorloze actie.
V ga ik aan beginnen maar dat is allemaal erg langzaam nog.
En anders begin ik gewoon opnieuw met mijn series... Farscape![]()
![]()
nou hier gaat het anders goed te keerquote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja het was tot nu toe een eenmalige bliksem en donder.
hebben wij seks gehad?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja het was tot nu toe een eenmalige bliksem en donder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |