It's been a while.quote:
Nou heb ik meteen dat lied in m'n kopquote:
it's been a while..... since i've gone and fucked things up... like I used to do..quote:Op donderdag 26 november 2009 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik meteen dat lied in m'n kop
Oh sorry dat ik Dizer die weer eens doet alsof ie dronken is niet grappig vindquote:
Daar kan ik nog mee leven, maar:quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik Dizer die weer eens doet alsof ie dronken is niet grappig vind
quote:
Ik was echt wel dronken. Onovertuigbare drol!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik Dizer die weer eens doet alsof ie dronken is niet grappig vind
Ja, er moet geen hond posten hier en om de drie dagen moet er iemand komen klagen dat het zo dood is. Dat kan dus nu niet meerquote:Op donderdag 26 november 2009 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar kan ik nog mee leven, maar:
[..]!!!
JE BENT ZELF EEN HOND!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, er moet geen hond posten hier en om de drie dagen moet er iemand komen klagen dat het zo dood is. Dat kan dus nu niet meer!
Is die weg dan? Die spreek ik zo nu en dan op fotoboekquote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Steve het volgende:
Missen jullie Haaibaaike ook een beetje?
Nee. Wel Svensational, Svensational was leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Steve het volgende:
Missen jullie Haaibaaike ook een beetje?
Sven was wel ok. In tegenstelling tot andere kutusers... kuch "Rauzer" kuch.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Wel Svensational, Svensational was leuk.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Dizer het volgende:
Is die weg dan? Die spreek ik zo nu en dan op fotoboek
Ach welnee, dan had je wel bij me belletje getrokkenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was echt wel dronken. Onovertuigbare drol!
Of aan je belletjequote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee, dan had je wel bij me belletje getrokken
ding DONG!quote:
Nou na die laatste film heb ik de smaak te pakken! Dat zou namelijk echt mijn soort serie zijn. Ik ben door mijn toffe SciFi series heenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst de film gezien maar dan houdt het wel op.
Svenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Svensational het volgende:
Dizer was weer dronken![]()
![]()
![]()
Geniaal
!
Hier ook!!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l hoorde je dat onweer ook! Dat was hier dichtbij.
dat was wel even bikkelen jaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef Steve het volgende:
Wat moet Babette nu ineens veel terug gaan lezen als ze hier weer komt.
Signs of the apocalypsequote:Op donderdag 26 november 2009 10:10 schreef El_Che het volgende:
![]()
![]()
Nu geloof ik helemaal in dat 2012 gezeik![]()
En het lijkt op de X-files, dat vond Dizer ook altijd zo tofquote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef Steve het volgende:
Je hebt nu ook Fringe, dat is ook scifi.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Svensational het volgende:
Dizer was weer dronken![]()
![]()
![]()
Geniaal
!
Nee, gelukkig niet!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l hoorde je dat onweer ook! Dat was hier dichtbij.
Nee, in september!quote:
Woehoeequote:
Users Algemeenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat werkt daarmee?
Ik wil de foboprijs winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |