Kom maar cava zuipen dan laat ik je haar zienquote:Op donderdag 26 november 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
trut??i'll grant you one of those once a year...
![]()
ja, maar om nou tig topics terug te lezen....o wacht....![]()
![]()
Vooruit...Beterschap, popje,....![]()
and who the fuck is Klivia?
goed zoquote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik heb toch maar toegang gevraagd
Da's niet de originele zuster Klivia hoor.quote:
die eer is voor Hettie Blokquote:Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's niet de originele zuster Klivia hoor.
Loes Luca is geweldigquote:Op donderdag 26 november 2009 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Alhoewel Loes Luca best een beetje geniaal is vind ik.
no shitquote:
ja zo spijtig dat die musical voorstelling van haar en Arjan Ederveen door zulke trieste omstandigheden niet door kon haar (haar man overleed een week voor de premiere of zo, en dat was de broer van Huub van der Lubbe van de Dijk)quote:
dan laat me haar zien? waarom denk ik dan meteen aan een klysma?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom maar cava zuipen dan laat ik je haar zien
o god ja... Ken dat niet...is voor mijn tijd.quote:
dat zegt dan meer over de verrotte geest van jou dan van mijquote:Op donderdag 26 november 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dan laat me haar zien? waarom denk ik dan meteen aan een klysma?
Des te meer redenen dat ik dat gebrek aan cultuur van je ga bijspijkerenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja... Ken dat niet...is voor mijn tijd.
Wat zien ik, Keetje Tippel, Brandende liefde Turks Fruit en Blue movie zeggen je zeker ook allemaal niksquote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja... Ken dat niet...is voor mijn tijd.
you crazyquote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zegt dan meer over de verrotte geest van jou dan van mij
Heb alleen Turks Fruit gezien in een grijs verleden. De rest niet. Alhoewel de namen mij wel iets zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat zien ik, Keetje Tippel, Brandende liefde Turks Fruit en Blue movie zeggen je zeker ook allemaal niks
Ken het wel, maar heb het niet gezien.het trekt mij niet. Vind dat iets te handtasserig.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Des te meer redenen dat ik dat gebrek aan cultuur van je ga bijspijkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |