quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja je kan ook eeuwig trots blijven op een slavendrijver natuurlijk
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Thanks. Maar mijn titel was wel lekkerder.
Oefff ben al 2 dagen chocovrij. Heb ontwenningsverschijnselen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Oeh, ik heb chocoladepepernoten gekocht, tijd om ze op te eten.
Je lijkt mijn moeder welquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef IHVK het volgende:
wikwakka je gaat wel dik worden zo he.
Je eet constant.
Niet voor mij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach ja de keuze tussen een auto of chocola blijft lastig
Ja ik kan ook heel veel eten zonder aan te komen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel.
En toch maar blijven klagen dat ik zo'n mazzel heb dat ik wél kan snoepen zonder er nadeel van te odnervinden.
Ja, pinda's en zo blijf ik ook af. Ik had een keer zo'n hele bak gezoute pinda's opgegeten, mijn god dat was lekker. De volgende dag merkte ik het welquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik kan ook heel veel eten zonder aan te komen.
Maar ik had laatst een hele pak pindarosten (met chocolade dus ) op. En kreeg de volgende dag allemaal pukkeltjes op mijn voorhoofd.![]()
En als je wat ouder wordt kan je ook niet meer zoveel eten zonder aan te komen.
Zeg dat maar niet tegen de IHVk, die heeft slechte ervaringen met autorijden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach ja de keuze tussen een auto of chocola blijft lastig
zeg jij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen de IHVk, die heeft slechte ervaringen met autorijden.
Ok geen BMW 7-serie?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:38 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik heb geen mooie auto. Ik heb geen auto
Nee, af en toe een Opel Corsa uit 93quote:
En een tosti-ijzer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan nog een mini-koelkast ernaast en je kan al douchend ontbijten.
Eind goed, al goed, toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef IHVK het volgende:
Klinkt op zich wel goed. Behalve dat je waarschijnlijk geëlektrocuteerd wordt.
Hey hemso.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef siddha het volgende:
Hallo Allemaal![]()
en Eh ik heb geen rijbewijs dus ook geen auto
Ban.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je subjectieve leesgedrag.
Serieus! Vind hij ons net als Burakius ook verkaast dat hij hier niet meer komt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft kennisgemaakt met de straatschoffies van Zaandam.
Burakius is een faler, zG zal wel druk bezig zijn met z'n opleiding.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus? Vind hij ons net als Burakius ook verkaast dat hij hier niet meer komt?
Hey meidquote:
Oh, het is hier wel stil zonder hem.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius is een faler, zG zal wel druk bezig zijn met z'n opleiding.
Ja, gisteren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Hey meidnog kebab gegeten laatste tijd?
quote:
Onder onsje ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, gisteren.![]()
Jij nog Armeense kraampjes vernield?
Het begon al saai te worden. Ik denk dat Bilmiyorem of Bortecinem nog wel wat ruzieveroorzakende meningen klaar hebben liggen. Voor het geval dát.quote:
Hij vertelde dat er Armenen waren die Adana kebab onder de naam Armeense kebab verkochten. Hoe durven ze!quote:
Ben niet zo agressief maar heb de kans ook niet gehadquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, gisteren.![]()
Jij nog Armeense kraampjes vernield?
Hehe.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:59 schreef siddha het volgende:
[..]
Ben niet zo agressief maar heb de kans ook niet gehad
Precies, wij zijn geassimileerde Zwitsers.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Sowieso was hij als Tatar te Turks voor ons.
Uhehehehe.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies, wij zijn geassimileerde Zwitsers.
Deze nerdgezicht.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga tukken, het is 00:00.
Studieren macht frei!
Hoiquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef siddha het volgende:
Hallo Allemaal![]()
en Eh ik heb geen rijbewijs dus ook geen auto
zGquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, het is hier wel stil zonder hem.
Trusten.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Studieren macht frei!
Wie is dan volgens hem echt turks? Hij beschuldigde mij ook een keer dat ik Griek zou zijn, die Turkije eigenlijk haatquote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies, wij zijn geassimileerde Zwitsers.
Slaap lekker wikkiquote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Studieren macht frei!
Hahaha.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:02 schreef siddha het volgende:
[..]
Wie is dan volgens hem echt turks? Hij beschuldigde mij ook een keer dat ik Griek zou zijn, die Turkije eigenlijk haat
Hoiquote:Op woensdag 25 november 2009 00:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi
Toch niet minderjarig hè?![]()
[..]
zG
quote:
We dollen alleen maar. En het is toch zo? Dat hij ons om de haverklap geassimileerde niet Turken noemde?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:04 schreef IHVK het volgende:
Maar Burakius kan zich nu niet verdedigen dus het is niet zo eerlijk he.
Je bent ook een nepturk.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We dollen alleen maar. En het is toch zo? Dat hij ons om de haverklap geassimileerde niet Turken noemde?
huisgenoten.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Springt mijn huisgenoot nét onder de fucking douche. Ik zie hem nooit, alleen nét als ik van de badkamer gebruik wil maken.
Hehe en dat uit een mond van een Nederlandse Omani die meer actief is in de Turken topic dan de gemiddelde Turk op fok.quote:
bulgaren die om 2 uur 's middags uit hun nest kruipen (als ik net terugkom van een dag keihard werken) en dan ook nog eens niet weten waar een douchegordijn voor dientquote:
BULGAREN.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bulgaren die om 2 uur 's middags uit hun nest kruipen (als ik net terugkom van een dag keihard werken) en dan ook nog eens niet weten waar een douchegordijn voor dient.
Ik ben ook een nepnederlander, maar dat wist ik al. Ik ben natieloos, ongewenst en eeuwig zwervend.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe en dat uit een mond van een Nederlandse Omani die meer actief is in de Turken topic dan de gemiddelde Turk op fok.
Linkse Turken.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:04 schreef siddha het volgende:
[..]
eerlijk gezegd heb ik nooit interesse gehad voor het autorijden, ik ging eerder met vakantie dan een autorijles betalenen ik vind eerlijk gezegd auto`s ook vieze dingen
Erasmus.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben ook een nepnederlander, maar dat wist ik al. Ik ben natieloos, ongewenst en eeuwig zwervend.
Hij is een Hurk (een Hollandse Turk)quote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe en dat uit een mond van een Nederlandse Omani die meer actief is in de Turken topic dan de gemiddelde Turk op fok.
Ah, gossie.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben ook een nepnederlander, maar dat wist ik al. Ik ben natieloos, ongewenst en eeuwig zwervend.
Nee, hij is een Nederlands Omani die veel van Turken houdt of zeu.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef siddha het volgende:
[..]
Hij is een Hurk (een Hollandse Turk)
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn ze dat niet allemaal? Indien ze geen Grijze Wolf zijn, uiteraard.
Nee hoor zo links ben ik niet maar vind Natuur wel heel belangrijk. Ik ben een sociaal Liberaalquote:
Turken.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hij is een Nederlands Omani die veel van Turken houdt of zeu.
Sma ga nou niet tantoe spang doen, ik kom van de straten. Samen met de lokale bontkraagturk beroof ik oude omaatjes om mijn studie te bekostigen, wat wil je nog meer van me?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hij is een Nederlands Omani die veel van Turken houdt of zeu.
Is dat niet de huidige regeringspartij? Volgens Burakius zijn zij het antwoord. Op alles.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
Je hebt ook nog AKP aanhangers, die zijn erger dan de grootste communisten en fascisten bij elkaar.
Doe maar 2 kilo?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sma ga nou niet tantoe spang doen, ik kom van de straten. Samen met de lokale bontkraagturk beroof ik oude omaatjes om mijn studie te bekostigen, wat wil je nog meer van me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |