Ken je hem niet dan ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Infection het volgende:
En uit dat dorp kom ik... schaam me voor dat soort mensen. Maar toch, mooi dat deze man gelukkig is op deze manier!
Waarom schaam je je eigenlijk? Je zegt het zelf: de man is gelukkig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Infection het volgende:
En uit dat dorp kom ik... schaam me voor dat soort mensen. Maar toch, mooi dat deze man gelukkig is op deze manier!
Dat soort mensen geeft het leven wel meer smaak, blij dat iedereen niet normaal is, anders wordt het zo saai. Ze doen geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Infection het volgende:
Leuk hoor. Een soort Gaudi met de Kathedraal in Barcelona.quote:
Nou, dat was geen lullig bouwwerkje, maar echt indrukwekkend.quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:48 schreef StephanL het volgende:
Ik moet ze echt een keer allemaal terug kijken. Sommige heb ik deels of helemaal niet gezien. Wat een top programma
Vooral afval zegt hij. Oude stortplaats.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me trouwens wel af waarvan hij dit allemaal betaalt...
maar dat landgoed enzo dan? Hoe doen ze dit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vooral afval zegt hij. Oude stortplaats.
Ik denk dat je ook een klein beetje gek moet zijn, om zoiets te kunnen realiseren...prettig gestoord dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
Wat is dat toch met die stenenstapelaars die uiteindelijk allemaal een soort Gaudi worden en de meest wonderlijke bouwwerken, die nooit af zijn, maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |