abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75067107
ik wil wel een rol in GTST. Pak ik martijn van barbara af
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:18:31 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75067285
De laatste keer dat ik keek moest Maxime de deur al uit dat was maandag ofzo.
En ze is net klaar met inpakken ?

Gtst is de BOLD And the Beautiful geworden !
Als klein jongetje smeekte ik me moeder altijd om die serie aftezetten.
Dat het nu alleen maar om relatie gedoe gaat is ook net de Bold.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75067523
Arme Dex
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:27:14 #204
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75067619
"Ik zit niet te wachten op jouw begrip."

Begint al goed.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:29:57 #205
251095 Purdey
Better off alone..
pi_75067699
Oeh Ludo,dark and twisty hoor
Wat een sneu typ wordt dat zeg
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:41:50 #206
268260 Dr.Mikey
pi_75067757
Dex is de enige boeiende deze aflevering .
Ze verpesten nu zelfs Ludo op deze manier.
Totaal debiel dit als Ludo echt achter Martijn aan gaat zonder Martijn waren Nina en Dex gewoon dood geweest. .

Echt waar of stop gtst of kom met normale schrijvers .
Want dit is gewoon een vertoning van niets .. Zelfs Spangas zit dan qua verhaal nog beter in elkaar.
R.I.P DTS.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:43:09 #207
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75067779
Sair.

Maandag ook weer geweldig.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:45:16 #208
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75067845
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dex is de enige boeiende deze aflevering .
Ze verpesten nu zelfs Ludo op deze manier.
Totaal debiel dit als Ludo echt achter Martijn aan gaat zonder Martijn waren Nina en Dex gewoon dood geweest. .
Ja, zo jammer dat hij de verkeerde gaat pakken. De schrijvers denken: "Ach, we hebben nog een bad buy. Laten we hem ook maar eens wat doen."

Ik vind vooral Dex boeiend op het moment. Gelukkig blijkt hij geen homo te zijn.
pi_75068918
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Frey het volgende:

[..]

Ja, zo jammer dat hij de verkeerde gaat pakken. De schrijvers denken: "Ach, we hebben nog een bad buy. Laten we hem ook maar eens wat doen."
Eens, de oude Ludo zou hier gewoon over heen stappen en zich met echte zaken gaan bezig houden.
Een heer met stijl
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:30:44 #210
268260 Dr.Mikey
pi_75069413
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik vind vooral Dex boeiend op het moment. Gelukkig blijkt hij geen homo te zijn.
Wat zijn we het eens goed met elkaar eens Frey
R.I.P DTS.
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:37:28 #211
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75069685
Bad buy.

Naja, dat sloeg misschien op de schrijvers.
pi_75070218
Dat van Dex zag ik eigenlijk helemaal niet aankomen..

Yay, Sair is terug !
pi_75070920
Vandaag was Reinout Oerlemans in de Wereld Draait Door overigens, zaten ze een hele tijd te kletsen over van alles en nog wat: Eyeworks, film, Amerika enzovoorts.

Aan het einde begon die band ineens de tune van GTST te spelen en Reinout echt zoiets van 'neeeeeeeh', maar later ging ie mee staan dansen tussen die bandleden
Een heer met stijl
pi_75072851
Ik kijk even omdat ik Sair hoorde vallen hier.

Hehe heeft Ludo zijn huis nu al oranje geverfd voor het WK Wat een zwakkeling trouwens, de oude Ludo had dwars door haar heengeprikt. En die ging ook niet achter weerloze huisvader aan maar achter zakenmannen.
Maxime dramaqueen maar ze speelt het wel goed.
Oh god Martijn, wat ben je ook een sissy, eerst willen samenwonen en nu toch niet willen scheiden
En waarom is Laura zo blij voor Barbara? Uitgerekend zij zou moeten weten hoe Irene zich nu voelt. Maarja de schrijvers weten geloof ik niet zoveel van de tijd voordat zij kwamen aanwaaien.
Wahahah 'scheiden is niet iets wat je zomaar even doet', nee, samenwonen met een ander daarentegen
Awww Dexie Hij speelt ook goed.

Sair!
know'm sayin?
word? word.
pi_75073210
Mijn achting voor het karakter 'Dex' is toch wel iets gestegen vanavond. Voor de acteur die Dex speelt ook.
pi_75073411
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:58 schreef alors het volgende:

Oh god Martijn, wat ben je ook een sissy, eerst willen samenwonen en nu toch niet willen scheiden
Ik snap niet dat toen de familie Huygens kwam, ze Martijn de rol gaven van een ruggengraatloze, gevoelige, onderdanige kneus, die als ie eens een keer zijn emotie uit, zoals vandaag (jaja heb weer eens een aflevering gezien) hij er direct zo vrouwelijk overkomt.

Robert en Laura, het gezinskoppel uit de eerdere seizoenen had Laura, een hoogontwikkelde, veelzijdige, felle, pittige vrouw. Maar Robert was ook niet op zijn mondje gevallen en kon, indien nodig even hysterisch terug tekeer gaan, niet vaak maar hij kon het. Verder was ie wel bespraakt en een harde in de zakenwereld.
quote:
En waarom is Laura zo blij voor Barbara? Uitgerekend zij zou moeten weten hoe Irene zich nu voelt. Maarja de schrijvers weten geloof ik niet zoveel van de tijd voordat zij kwamen aanwaaien.
Weet ik haast wel zeker.
Een heer met stijl
pi_75073412
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef kissaa het volgende:
Mijn achting voor het karakter 'Dex' is toch wel iets gestegen vanavond. Voor de acteur die Dex speelt ook.
Ik had die plotwending echt zoooooooooo NIET aan zien komen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_75073444
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:30 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_75073474
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:13 schreef Apotheose het volgende:
ik wil wel een rol in GTST. Pak ik martijn van barbara af
Douw je ook direct even een mes tussen haar ribben?
Een heer met stijl
pi_75074428
Danny is wel superlekker , hij heeft veel spieren en een knappe kop. En wat is er in hemelsnaam mis als je zelf weet dat je knapt, dat maakt Danny nog zelfverzekerder tis alleen beetje jammer dat hij in GTST een beetje 'stoffig' overkomt.

Barbara heeft een mooie flat gekregen , mooi eenvoudig decor. En wat een goede plotwending van Dex, iedereen verwachtte een homo, maar nu komt de aap uit de mouw. Complimenten voor Dex, hij speelde het echt goed . Wat fijn dat Barbara nog vol begrip zit , nu maar hopen dat Martijn snel terug naar Irene gaat .
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:42:17 #221
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75074538
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Tirza het volgende:
nu maar hopen dat Martijn snel terug naar Irene gaat .
Ik zie een mogelijkheid voor een reden voor zelfmoord van Barbara.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75075969
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik zie een mogelijkheid voor een reden voor zelfmoord van Barbara.
Ze wordt toch wel tegengehouden, en anders wel gered .
  zaterdag 28 november 2009 @ 03:11:12 #223
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75077771
Bij Ludo zijn alle proporties weer es zoek. Hij liet Bowien naar beneden vallen, liet Dian sterven, liet Robert in de waan dat hij dood ging vanwege een kus met Janine..

En nu moet Martijn zijn leven lang berouwen dat Prinses geen pen met haar hand kan vasthouden vooralsnog, terwijl voor het overige alles in orde is?
pi_75078761
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik snap niet dat toen de familie Huygens kwam, ze Martijn de rol gaven van een ruggengraatloze, gevoelige, onderdanige kneus, die als ie eens een keer zijn emotie uit, zoals vandaag (jaja heb weer eens een aflevering gezien) hij er direct zo vrouwelijk overkomt.

Goede beschrijving van Martijn
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_75079390
quote:
Wat dacht je dan van Ronja? Van de zelfverzekerde zakenvrouw afgezakt naar een onzeker puberaal meisje die een jongen die nog jonger is dan haar broer vragen om Do's & Dont's???
quote:
Robert en Laura, het gezinskoppel uit de eerdere seizoenen had Laura, een hoogontwikkelde, veelzijdige, felle, pittige vrouw. Maar Robert was ook niet op zijn mondje gevallen en kon, indien nodig even hysterisch terug tekeer gaan, niet vaak maar hij kon het. Verder was ie wel bespraakt en een harde in de zakenwereld.
Precies! Een huwelijk waarin door de jaren heen lekker veel ruzie gemaakt werd, met als hoogtepunt dat Laura Robert door de passpiegel duwt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')