Ja, zo jammer dat hij de verkeerde gaat pakken. De schrijvers denken: "Ach, we hebben nog een bad buy. Laten we hem ook maar eens wat doen."quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dex is de enige boeiende deze aflevering .
Ze verpesten nu zelfs Ludo op deze manier.
Totaal debiel dit als Ludo echt achter Martijn aan gaat zonder Martijn waren Nina en Dex gewoon dood geweest..
Eens, de oude Ludo zou hier gewoon over heen stappen en zich met echte zaken gaan bezig houden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo jammer dat hij de verkeerde gaat pakken. De schrijvers denken: "Ach, we hebben nog een bad buy. Laten we hem ook maar eens wat doen."
Wat zijn we het eens goed met elkaar eens Freyquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo jammer dat hij de verkeerde gaat pakken. De schrijvers denken: "Ach, we hebben nog een bad buy. Laten we hem ook maar eens wat doen."
Ik vind vooral Dex boeiend op het moment. Gelukkig blijkt hij geen homo te zijn.
Ik snap niet dat toen de familie Huygens kwam, ze Martijn de rol gaven van een ruggengraatloze, gevoelige, onderdanige kneus, die als ie eens een keer zijn emotie uit, zoals vandaag (jaja heb weer eens een aflevering gezien) hij er direct zo vrouwelijk overkomt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:58 schreef alors het volgende:
Oh god Martijn, wat ben je ook een sissy, eerst willen samenwonen en nu toch niet willen scheiden
Weet ik haast wel zeker.quote:En waarom is Laura zo blij voor Barbara? Uitgerekend zij zou moeten weten hoe Irene zich nu voelt. Maarja de schrijvers weten geloof ik niet zoveel van de tijd voordat zij kwamen aanwaaien.
Ik had die plotwending echt zoooooooooo NIET aan zien komenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef kissaa het volgende:
Mijn achting voor het karakter 'Dex' is toch wel iets gestegen vanavond. Voor de acteur die Dex speelt ook.
Douw je ook direct even een mes tussen haar ribben?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:13 schreef Apotheose het volgende:
ik wil wel een rol in GTST. Pak ik martijn van barbara af
Ik zie een mogelijkheid voor een reden voor zelfmoord van Barbara.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Tirza het volgende:
nu maar hopen dat Martijn snel terug naar Irene gaat.
Ze wordt toch wel tegengehouden, en anders wel geredquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijkheid voor een reden voor zelfmoord van Barbara.
Goede beschrijving van Martijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap niet dat toen de familie Huygens kwam, ze Martijn de rol gaven van een ruggengraatloze, gevoelige, onderdanige kneus, die als ie eens een keer zijn emotie uit, zoals vandaag (jaja heb weer eens een aflevering gezien) hij er direct zo vrouwelijk overkomt.
Wat dacht je dan van Ronja? Van de zelfverzekerde zakenvrouw afgezakt naar een onzeker puberaal meisje die een jongen die nog jonger is dan haar broer vragen om Do's & Dont's???quote:Ik snap niet dat toen de familie Huygens kwam, ze Martijn de rol gaven van een ruggengraatloze, gevoelige, onderdanige kneus, die als ie eens een keer zijn emotie uit, zoals vandaag (jaja heb weer eens een aflevering gezien) hij er direct zo vrouwelijk overkomt.
Precies! Een huwelijk waarin door de jaren heen lekker veel ruzie gemaakt werd, met als hoogtepunt dat Laura Robert door de passpiegel duwt.quote:Robert en Laura, het gezinskoppel uit de eerdere seizoenen had Laura, een hoogontwikkelde, veelzijdige, felle, pittige vrouw. Maar Robert was ook niet op zijn mondje gevallen en kon, indien nodig even hysterisch terug tekeer gaan, niet vaak maar hij kon het. Verder was ie wel bespraakt en een harde in de zakenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |