abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75059742
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:10 schreef alors het volgende:

[..]

Of in de Vlaamsche Pot
Dan wel de oude afleveringen, die nieuwe zijn net zoiets als gtst na seizoen 9 (eerste dip) of na seizoen 15 (definitieve dip).

Eigenlijk, al is het soms jammer kunnen ze soms toch maar ergens beter een punt achter zetten en een nieuwe serie gaan maken of zoiets. De A-Team of Flodder was gigantisch leuk, maar misschien vinden we dat nu nog wel doordat ze gewoon op tijd gestopt zijn en dat alles wat ze hebben gewoon leuk is.

En je kan ook stoppen met kijken, maar dat heb ik al gedaan, dus dat zeggen heeft geen nut bij mij
Een heer met stijl
pi_75059850
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dan wel de oude afleveringen, die nieuwe zijn net zoiets als gtst na seizoen 9 (eerste dip) of na seizoen 15 (definitieve dip).

Eigenlijk, al is het soms jammer kunnen ze soms toch maar ergens beter een punt achter zetten en een nieuwe serie gaan maken of zoiets. De A-Team of Flodder was gigantisch leuk, maar misschien vinden we dat nu nog wel doordat ze gewoon op tijd gestopt zijn en dat alles wat ze hebben gewoon leuk is.

En je kan ook stoppen met kijken, maar dat heb ik al gedaan, dus dat zeggen heeft geen nut bij mij
Ja idd met die eerste originele cast was het t leukst, toen die lange homo (Gilles toch?) erbij kwam hoefde het van mij niet meer.
know'm sayin?
word? word.
pi_75060103
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Maargoed probeer dan eens aan hetero zoals ik uit te leggen wat er nou zo knap aan is. Ik zie een suf bloempotkapsel, dat een beetje sullig uit zijn ogen staat te staren. Een beetje onzeker en slungelig voortbeweegt en zich ook zo uit

Dat hele Danny-knap vinden is voor mij gewoon net zo waarschijnlijk dat iedereen Rita Verdonk in badpak ineens de knapste en lekkerste vrouw van Nederland vindt
Vind hm zelf mooie ogen hebben en verder gewoon wel mooi gelukt hoofd. Hoe leg je dat uit? Neus, jukbeenderen, kin. Maar ik wil nog wel extra zeggen dat het hem aan uitstraling ontbreekt. Sommige mensen zijn minder knap (grote neus, rare ogen ofzo) maar die hebben meer uitstraling.
Ik vind Danny niet lelijk maar ik vind het ook niet lekker ofzo
Kan het niet anders uitleggen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:25:42 #179
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_75060181
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vind hm zelf mooie ogen hebben en verder gewoon wel mooi gelukt hoofd. Hoe leg je dat uit? Neus, jukbeenderen, kin. Maar ik wil nog wel extra zeggen dat het hem aan uitstraling ontbreekt. Sommige mensen zijn minder knap (grote neus, rare ogen ofzo) maar die hebben meer uitstraling.
Ik vind Danny niet lelijk maar ik vind het ook niet lekker ofzo
Kan het niet anders uitleggen.
Kortom, het is net zo'n geweldig ingepakt kado, maar op het moment dat je verpakking eraf haalt, denk je: "wat moet ik hier mee?"
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_75060213
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Kortom, het is net zo'n geweldig ingepakt kado, maar op het moment dat je verpakking eraf haalt, denk je: "wat moet ik hier mee?"
Euh, ik weet niet of ik dat bedoel.
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:27:34 #181
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_75060240
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Euh, ik weet niet of ik dat bedoel.
Mja, dat weet ik ook niet, was gewoon mijn gevoel.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_75060404
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
Maar ik wil nog wel extra zeggen dat het hem aan uitstraling ontbreekt.
Okee, ik zelf kan mensen zonder uitstraling niet knap vinden, omgekeerd heb ik weleens gehad dat ik iemand leuker ging vinden die eigenlijk niet eens bijzonder knap was (zeker ook niet lelijk), maar echt een hele leuke uitstraling had.

Maar mensen die alleen goed gebouwd zijn, tja dan kan je beter een modeblad kopen. Bij deze serie moet ie juist wat kunnen uitstralen, dan maar een minder knappe mensen met een betere uitstraling. Bijvoorbeeld gewoon Jef Alberts (voor ze een stuk meubilair van hem maakten), hij kan acteren, is op zijn manier humoristisch en kwam altijd overtuigend en zelfbewust over (in zijn jaren als zakenman voor het Barbara-tijdperk dan).

Maar ik denk niet dat jullie hem echt knap vinden dames? Of wel?
Een heer met stijl
pi_75060577
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Okee, ik zelf kan mensen zonder uitstraling niet knap vinden, omgekeerd heb ik weleens gehad dat ik iemand leuker ging vinden die eigenlijk niet eens bijzonder knap was (zeker ook niet lelijk), maar echt een hele leuke uitstraling had.

Maar mensen die alleen goed gebouwd zijn, tja dan kan je beter een modeblad kopen. Bij deze serie moet ie juist wat kunnen uitstralen, dan maar een minder knappe mensen met een betere uitstraling. Bijvoorbeeld gewoon Jef Alberts (voor ze een stuk meubilair van hem maakten), hij kan acteren, is op zijn manier humoristisch en kwam altijd overtuigend en zelfbewust over (in zijn jaren als zakenman voor het Barbara-tijdperk dan).

Nah ja, ik kan wel zien of iemand mooi is en niet lelijk. Naar mijn mening dan.
Maar ik snap denk ik wel wat je bedoeld. Misschien dat we beide anders tegen lelijk en mooi aankijken. Andere interpretatie ofzo
Maar Jef heeft een goeie tv kop. Knap is niet de juiste term en dat heeft niet eens met zijn leeftijd te maken. Iemand als Brad Pitt kan ik niet lelijk noemen maar wordt er niet warm of koud van.
Ook Ludo doet het goed op tv, net als Dex. Die hebben een soort uitstraling ofzo.
pi_75060581
Weer even een voorbeeld:

Op 3.31 minuten, Robert en Jef (die toen kennelijk nog rookte) voordat de schrijvers ze in sukkeltjes veranderden
Een heer met stijl
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:37:54 #185
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_75060629
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Knap nee, maar hij heeft wel karakter en daar hou ik wel van.
pi_75060864
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Knap nee, maar hij heeft wel karakter en daar hou ik wel van.
Precies en daar gaat het dus juist om, maar dat snappen die makers niet, ze denken: 'laten we maar wat mooi smoeltjes een beetje sensueel in de camera kijken en dan hebben we een topserie'. Mensen als Lorena, Danny en Dennis kunnen/konden ook niet veel meer.

Maar ook mensen als Jack laten ze alleen af en toe met niks zeggend materiaal in beeld komen, want ten slotte 'als ie maar in beeld is, want dan hebben we de kijkers weer tevreden gesteld!'.
Een heer met stijl
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:51:53 #187
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_75061079
Danny heeft een mooie lach, maar voor de rest is het niet het type waarvoor ik nog eens extra achterom kijk.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:02:06 #188
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_75061378
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ook Ludo doet het goed op tv, net als Dex. Die hebben een soort uitstraling ofzo.

Dex heeft juist altijd dezelfde frons en blik de meest boze playmobilpop van het stel.

Maar die hele rol van Danny, ik snap nog steeds niet wat hij in Meerdijk doet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75062325
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:02 schreef GirlyGlue het volgende:

Maar die hele rol van Danny, ik snap nog steeds niet wat hij in Meerdijk doet
Hij heeft geen rol, ja mooi zijn en een relatie met Sjors hebben, louter zodat de dames uit de doelgroep die de makers van de serie voor ogen menen te hebben het als een topserie bestempelen
Een heer met stijl
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:41:05 #190
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_75062404
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Precies en daar gaat het dus juist om, maar dat snappen die makers niet, ze denken: 'laten we maar wat mooi smoeltjes een beetje sensueel in de camera kijken en dan hebben we een topserie'. Mensen als Lorena, Danny en Dennis kunnen/konden ook niet veel meer.

Maar ook mensen als Jack laten ze alleen af en toe met niks zeggend materiaal in beeld komen, want ten slotte 'als ie maar in beeld is, want dan hebben we de kijkers weer tevreden gesteld!'.
Dat is nu juist het hele probleem van gtst momenteel, er valt zoveel meer van te maken.
pi_75062947
Nou Sjors zal wel weer zwanger raken omdat de pil niet werkt i.c.m. antibiotica, wat een verrassing
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:21:44 #192
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75063519
Altijd als er iemand zwanger raakt in een serie, of het nu House is of Frasier, of wat dan ook: dan is de amusementswaarde (voor mij) nul, zeker als de zwangerschap tot verhaallijn wordt. Zzzaaaiii.

Overigens vind ik Danny dan nog wel prettiger om te zien dan het zwervershaar van Rik, wat op zijn beurt zelfs nog aangenamer is dan de kop van Charlie. En nog 1 DO van Ronja, en die Arthur mag haar flink te grazen nemen.
pi_75063571
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:02 schreef GirlyGlue het volgende:

[..]

Dex heeft juist altijd dezelfde frons en blik de meest boze playmobilpop van het stel.
En toch heb ik daar geen moeite mee Daarbij, een boze blik ís iig een uitdrukking.
pi_75063726
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:01 schreef L0t.. het volgende:
Nou Sjors zal wel weer zwanger raken omdat de pil niet werkt i.c.m. antibiotica, wat een verrassing
Dan is het te hopen dat de kinderen niet de uitdrukkingsloze playmobielblik van hun vader hebben geërfd.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_75063817
Ik snap niet waarom ze ook namen van hoofdkarakters van vroeger recyclen, kunnen ze hem geen Tobias noemen desnoods Wilfred of Jonatan of wat dan ook. Gewoon redelijke normale namen die nog niet eerder voorkwamen.

Nog wat over namen, ik typte bewust normale namen, want het was lijkt in die soap hip te zijn om ongebruikelijke namen te geven. Vooral meisjes die jongensnamen hadden was echt helemaal in:

Daantje
Charlie
Sjors
Rikki

Andere maffe namen:

Noud
Dex
Fos

Onherkenbaar en onrealistisch voor de kijkers, lijkt me.
En bij de naam Ronja moet ik nog steeds stiekem aan Ronja de Roversdochter denken

Maar nogmaals in de tijd dat gtst goed was voor 2 miljoen kijkers, hadden we te maken met namen als Peter, Suzanne, Linda, Simon, Annette, Frits, Martine, Herman, Karin, enz. Saai was het allerminst in ieder geval
Een heer met stijl
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:42:41 #196
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75064055
Alle vroege namen waren bedacht door Bert van der Veer trouwens.

Arnie Alberts, Peter Kelder, Helen Helmink, Simon Dekker, Linda Dekker, Robert Alberts.. allemaal dezelfde afgemeten lettergrepen .
pi_75065791
quote:
Alle vroege namen waren bedacht door Bert van der Veer trouwens.

Arnie Alberts, Peter Kelder, Helen Helmink, Simon Dekker, Linda Dekker, Robert Alberts.. allemaal dezelfde afgemeten lettergrepen .
Inderdaad, hij heeft ook de titelsong geschreven.

Overigens was het bij Peter orgineel Peter Ketelaar, maar Joop van den Ende keurde dat af.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_75065883
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Inderdaad, hij heeft ook de titelsong geschreven.

Overigens was het bij Peter orgineel Peter Ketelaar, maar Joop van den Ende keurde dat af.
what's in a name? Alsof IRL zulke 'perfecte' namen bestaan... Fokje Modder bijv
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_75066561
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef Apotheose het volgende:

[..]

what's in a name? Alsof IRL zulke 'perfecte' namen bestaan... Fokje Modder bijv
Het bekte misschien gewoon niet lekker.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:12:01 #200
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75067069
Ik zit met een half oog te kijken.
Ik zie Martijn en Barbara zoenen.
En vervolgens hoor ik Dex roepen ik ben geen flikker.
Maken ze er nou toch een kontridder van ?
En is elke man die niets heeft met homo's gelijk stiekem gay ?
Het wordt beter en beter he bij gtst
Zo als ik al zei haal het maar van de buis . Deze onzin is het kijken niet waard.

Deze agis reclame is nog beter dan heel gtst
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')