Ja, doet u mij deze maar.quote:
Als Danny zijn hoofd nu eens kaal scheert.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
whoehahaha Danny met een gemuteerde laboratoriumratquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke hier is het bewijs Playmobil is op Danny gebaseerd
Noud bouwt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke hier is het bewijs Playmobil is op Danny gebaseerd
Maargoed probeer dan eens aan hetero zoals ik uit te leggen wat er nou zo knap aan is. Ik zie een suf bloempotkapsel, dat een beetje sullig uit zijn ogen staat te staren. Een beetje onzeker en slungelig voortbeweegt en zich ook zo uitquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Danny best een knappe gast maar hij heeft geen tv of foto kop vind ik. Hij is wat mat indd.
Mogelijk dat hij in het echt best een leuke uitstraling heeft maar hij heeft het verder niet echt op het scherm. Vond ik van Rikky Martin ook altijd.
Kunnen ze niet om 20.00 weer Vrienden voor het Leven gaan uitzenden, de makers denken namelijk dat met die verhaallijnen die jij noemt grappig te zijn, maar dan heb ik liever echte humor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:03 schreef Oliver23 het volgende:
Sinds de komst van Joke Bruijs, en het vele gedoe rondom Ronja, Barbara enz, enz, heb ik GTST nauwelijks meer bekeken de laatste dagen.
Of in de Vlaamsche Potquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kunnen ze niet om 20.00 weer Vrienden voor het Leven gaan uitzenden, de makers denken namelijk dat met die verhaallijnen die jij noemt grappig te zijn, maar dan heb ik liever echte humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |