die nieuwe, die moeder van danny dat wijf, die zou de plaats van barabhoer wel eens kunnen inpikken!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef Countess het volgende:
Is Barbamamma uit de gratie geraakt als meest gehate Meerdijker?
hahahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef alors het volgende:
Ik was met zo'n mooie OP bezig... Anyway ik post em wel zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zut alors, je hebt inderdaad een prachtige verzamelingquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef alors het volgende:
Ik was met zo'n mooie OP bezig... Anyway ik post em wel zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
die nieuwe, die moeder van danny dat wijf, die zou de plaats van barabhoer wel eens kunnen inpikken!
[ afbeelding ]
wat een vreselijk mens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:44 schreef bobjuh het volgende:
tvp
(geen idee waarom word hier toch alleen maar gezeikt)
Ik hoop het ook, maar de scriptschrijvers zullen Barbara wel blijven supportenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:46 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Martijn haar keihard laat vallen en teruggaat naar Irene.
Die van Joke is echt té erg. Lijkt wel of die foto uit een horrorfilm komt.quote:Op woensdag 25 november 2009 07:35 schreef Panda72 het volgende:
Countess en apenkutkop wat doen jullie mij aan pics van Barbara en Joke is voor de vroege ochtend echt te veel van het goede
Ik vond haar daar ook echt niet zo irritant als nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef alors het volgende:
Met dat lange haar zag ze er veel liever uitToen was ze ook nog liever
Soppenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Countess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dex, ook een man van vele gezichten.
bing hoef voor mij eerlijk gezegd ook echt niet meer in beeld, ik vind het prima zo wat hem betreftquote:Op woensdag 25 november 2009 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Barbara Nina Charlie Maxime Danny en Lucas de liefjes van de schrijvers.
En oudegediende Jack Janine en Ludo hangen er een beetje bij met saai geneuzel.
Bing doet al tijden niets meer . En Jeff en Laura zijn bijna op oproep basis en komen een keer per maand in beeld.
Nee verder krijgen we alleen maar saai homo geneuzel en boring internet dates.
jakkes, die dexquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Countess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dex, ook een man van vele gezichten.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
jakkes, die dex
ik zou ludo nog eerder doen![]()
Het zal je maar overkomen zeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef Apotheose het volgende:
ook vet lullig voor charlie... Idiote Jan
los van dat hoofd ziet het er best goed uit hoorquote:
Haha wat moet je met zo´n lichaam zonder hoofd....zak erover trekken?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
los van dat hoofd ziet het er best goed uit hooren nee, ik wil niet naar bed met ludo, maar nog minder graag met dex!
Er zijn klaarblijkelijk mensen die het nu wel leuk(er) vinden.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:24 schreef Perico het volgende:
De twitter van de GTST redactie was euforisch omdat ze 1.450.000 kijkers hadden en dus 100% geloven dat ze een geweldige "nieuwe" weg zijn ingeslagen...
nou, ik ben groot. en die dex is echt wel kleiner dan mij, dus als ik veel naar onder moet kijken vind ik dat lichaam niet erg aantrekkelijk, net als het hoofd, daarbij ziet hij er zo jong uit. en die danny ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik word er gewoon niet warm of koud van. ik denk dat het met de hele uitstraling te maken heeftquote:Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Haha wat moet je met zo´n lichaam zonder hoofd....zak erover trekken?![]()
De lijven van Danny en Dex vind ik allebei prima, maar de gezichten stralen zo weinig seks en gevoel uit dat ik er niks mee zou kunnen....
Misschien als Danny eens dronken gevoerd wordt, dat er nog wat leven uit komt.
hier op FOK deelt volgens mij echt niemand die mening, hahahaquote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn klaarblijkelijk mensen die het nu wel leuk(er) vinden.
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen
Zoals eerder gezegd, Danny heeft de uitstraling van een playmobiel poppetje, als ik daar warm van moet worden kan ik beter de hele dag tussen de collectie playmobiel van mijn zoontje gaan zitten.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nou, ik ben groot. en die dex is echt wel kleiner dan mij, dus als ik veel naar onder moet kijken vind ik dat lichaam niet erg aantrekkelijk, net als het hoofd, daarbij ziet hij er zo jong uit. en die danny ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik word er gewoon niet warm of koud van. ik denk dat het met de hele uitstraling te maken heeft
precies! hij is echt zo'n saaie schrijver die niks anders kan dan zeuren, en toevallig ziet hij er niet slecht uit, maar daarmee is hij er nog nietquote:Op woensdag 25 november 2009 16:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, Danny heeft de uitstraling van een playmobiel poppetje, als ik daar warm van moet worden kan ik beter de hele dag tussen de collectie playmobiel van mijn zoontje gaan zitten.
Danny is niks anders dan leuke verpakking, maar geen inhoud.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
precies! hij is echt zo'n saaie schrijver die niks anders kan dan zeuren, en toevallig ziet hij er niet slecht uit, maar daarmee is hij er nog nieteen ander kapsel mag trouwens ook wel
Nou inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nou, ik ben groot. en die dex is echt wel kleiner dan mij, dus als ik veel naar onder moet kijken vind ik dat lichaam niet erg aantrekkelijk, net als het hoofd, daarbij ziet hij er zo jong uit. en die danny ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik word er gewoon niet warm of koud van. ik denk dat het met de hele uitstraling te maken heeft
Ja, ik ken zat mensen die er minder goed uitzien maar meer uitstraling hebben, wat ze ook aantrekkelijk maakt.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
met wie dan wel van de cast?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
los van dat hoofd ziet het er best goed uit hooren nee, ik wil niet naar bed met ludo, maar nog minder graag met dex!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |