die nieuwe, die moeder van danny dat wijf, die zou de plaats van barabhoer wel eens kunnen inpikken!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef Countess het volgende:
Is Barbamamma uit de gratie geraakt als meest gehate Meerdijker?
hahahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef alors het volgende:
Ik was met zo'n mooie OP bezig... Anyway ik post em wel zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zut alors, je hebt inderdaad een prachtige verzamelingquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef alors het volgende:
Ik was met zo'n mooie OP bezig... Anyway ik post em wel zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
die nieuwe, die moeder van danny dat wijf, die zou de plaats van barabhoer wel eens kunnen inpikken!
[ afbeelding ]
wat een vreselijk mens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:44 schreef bobjuh het volgende:
tvp
(geen idee waarom word hier toch alleen maar gezeikt)
Ik hoop het ook, maar de scriptschrijvers zullen Barbara wel blijven supportenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:46 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Martijn haar keihard laat vallen en teruggaat naar Irene.
Die van Joke is echt té erg. Lijkt wel of die foto uit een horrorfilm komt.quote:Op woensdag 25 november 2009 07:35 schreef Panda72 het volgende:
Countess en apenkutkop wat doen jullie mij aan pics van Barbara en Joke is voor de vroege ochtend echt te veel van het goede
Ik vond haar daar ook echt niet zo irritant als nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef alors het volgende:
Met dat lange haar zag ze er veel liever uitToen was ze ook nog liever
Soppenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Countess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dex, ook een man van vele gezichten.
bing hoef voor mij eerlijk gezegd ook echt niet meer in beeld, ik vind het prima zo wat hem betreftquote:Op woensdag 25 november 2009 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Barbara Nina Charlie Maxime Danny en Lucas de liefjes van de schrijvers.
En oudegediende Jack Janine en Ludo hangen er een beetje bij met saai geneuzel.
Bing doet al tijden niets meer . En Jeff en Laura zijn bijna op oproep basis en komen een keer per maand in beeld.
Nee verder krijgen we alleen maar saai homo geneuzel en boring internet dates.
jakkes, die dexquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Countess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dex, ook een man van vele gezichten.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
jakkes, die dex
ik zou ludo nog eerder doen![]()
Het zal je maar overkomen zeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef Apotheose het volgende:
ook vet lullig voor charlie... Idiote Jan
los van dat hoofd ziet het er best goed uit hoorquote:
Haha wat moet je met zo´n lichaam zonder hoofd....zak erover trekken?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
los van dat hoofd ziet het er best goed uit hooren nee, ik wil niet naar bed met ludo, maar nog minder graag met dex!
Er zijn klaarblijkelijk mensen die het nu wel leuk(er) vinden.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:24 schreef Perico het volgende:
De twitter van de GTST redactie was euforisch omdat ze 1.450.000 kijkers hadden en dus 100% geloven dat ze een geweldige "nieuwe" weg zijn ingeslagen...
nou, ik ben groot. en die dex is echt wel kleiner dan mij, dus als ik veel naar onder moet kijken vind ik dat lichaam niet erg aantrekkelijk, net als het hoofd, daarbij ziet hij er zo jong uit. en die danny ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik word er gewoon niet warm of koud van. ik denk dat het met de hele uitstraling te maken heeftquote:Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Haha wat moet je met zo´n lichaam zonder hoofd....zak erover trekken?![]()
De lijven van Danny en Dex vind ik allebei prima, maar de gezichten stralen zo weinig seks en gevoel uit dat ik er niks mee zou kunnen....
Misschien als Danny eens dronken gevoerd wordt, dat er nog wat leven uit komt.
hier op FOK deelt volgens mij echt niemand die mening, hahahaquote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn klaarblijkelijk mensen die het nu wel leuk(er) vinden.
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen
Zoals eerder gezegd, Danny heeft de uitstraling van een playmobiel poppetje, als ik daar warm van moet worden kan ik beter de hele dag tussen de collectie playmobiel van mijn zoontje gaan zitten.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nou, ik ben groot. en die dex is echt wel kleiner dan mij, dus als ik veel naar onder moet kijken vind ik dat lichaam niet erg aantrekkelijk, net als het hoofd, daarbij ziet hij er zo jong uit. en die danny ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik word er gewoon niet warm of koud van. ik denk dat het met de hele uitstraling te maken heeft
precies! hij is echt zo'n saaie schrijver die niks anders kan dan zeuren, en toevallig ziet hij er niet slecht uit, maar daarmee is hij er nog nietquote:Op woensdag 25 november 2009 16:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, Danny heeft de uitstraling van een playmobiel poppetje, als ik daar warm van moet worden kan ik beter de hele dag tussen de collectie playmobiel van mijn zoontje gaan zitten.
Danny is niks anders dan leuke verpakking, maar geen inhoud.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
precies! hij is echt zo'n saaie schrijver die niks anders kan dan zeuren, en toevallig ziet hij er niet slecht uit, maar daarmee is hij er nog nieteen ander kapsel mag trouwens ook wel
Nou inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nou, ik ben groot. en die dex is echt wel kleiner dan mij, dus als ik veel naar onder moet kijken vind ik dat lichaam niet erg aantrekkelijk, net als het hoofd, daarbij ziet hij er zo jong uit. en die danny ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik word er gewoon niet warm of koud van. ik denk dat het met de hele uitstraling te maken heeft
Ja, ik ken zat mensen die er minder goed uitzien maar meer uitstraling hebben, wat ze ook aantrekkelijk maakt.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
met wie dan wel van de cast?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
los van dat hoofd ziet het er best goed uit hooren nee, ik wil niet naar bed met ludo, maar nog minder graag met dex!
Nee dat las ik!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hier op FOK deelt volgens mij echt niemand die mening, hahaha
Ik ben 35 maar ik vind die Joke eng. Nou ja haar personage dan he. Joke zelf is wel okequote:Op woensdag 25 november 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat las ik!
Meningen verschillen. Ik vond het vroeger ook veel leuker, met Frits van Houten en Martine Kafkamp enzo.
Ik verschil in één ding wel van jullie, want ik vind Joke dan weer wél leuk. En ook best aardig spelen in GTST.
Maar dat is omdat ik Joke sowieso een leuke vrouw vindt. De rol die ze speelt is wel een beetje een eng wijf, maar omdat ik haar zelf leuk vind, vind ik het toch leuk om naar te kijken. Maar da's misschien ook omdat ik ietsje ouder ( ietsje maar?) dan jullie ben - 36 - en minder met de jonkies heb in GTST.
Zag het zojuist op GTST Courant inderdaad. Het zijn andere zaken die momenteel scoren. Met name meer bloot, homowereld en de terugkijk mogelijkheid op RTL Gemist. Inhoudelijk schiet het tekort, en dat zal toch echt moeten veranderen wil het programma toekomst hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:24 schreef Perico het volgende:
De twitter van de GTST redactie was euforisch omdat ze 1.450.000 kijkers hadden en dus 100% geloven dat ze een geweldige "nieuwe" weg zijn ingeslagen...
nee echt??quote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef Apotheose het volgende:
Tuuuuuuuuuuurlijk: Rik en Charlie.Well, we didn't see that one coming!!
begin eens met die leader dan, en niet allen dat, gewoon totaal terug naar de oude stijl!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Zag het zojuist op GTST Courant inderdaad. Het zijn andere zaken die momenteel scoren. Met name meer bloot, homowereld en de terugkijk mogelijkheid op RTL Gemist. Inhoudelijk schiet het tekort, en dat zal toch echt moeten veranderen wil het programma toekomst hebben.
Zoals reeds eerder aangegeven bezitten ze momenteel nog een hoop gewoontekijkers en mensen die wachten op verbetering. Deze mensen zullen afhaken binnen nu en een jaar tijd. Sowieso scoren ze nu een miljoen minder kijkers ten opzichte van de goed uitgewerkte spanning uit het verleden. Dat feit kan niet ontkent worden, de nummers liegen er niet om.
Er zijn uiteraard kijkers voor relationele sfeer, maar zij zijn niet de enige doelgroep. Nog een laatste maal stel ik: de essentie van een balans ontbreekt.
Ik dacht er laatst nog aan ja, zo mooi de gezongen leader. Ook die van Onderweg Naar Morgen van Ruth Jacott, maar nee het moet allemaal flitsend en met allemaal rare geluidjes zijn, daar houdt de jeugd namelijk vanquote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
begin eens met die leader dan, en niet allen dat, gewoon totaal terug naar de oude stijl!
ik val ook onder de jeugd, en ik vond die nieuwe leader in het begin wel leuk, maar nu ben ik hem echt zat. die oude heeft toch iets huiselijks, lekker op de bank bij de openhaard met een kop warme chocomel weet jequote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht er laatst nog aan ja, zo mooi de gezongen leader. Ook die van Onderweg Naar Morgen van Ruth Jacott, maar nee het moet allemaal flitsend en met allemaal rare geluidjes zijn, daar houdt de jeugd namelijk vanHet wordt nog net niet gerapt, dat is ook zoooo hip!
![]()
hopelijk steekt ze danny aan en valt hij om, zijn we daar ook vanaf!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:46 schreef warezguy05 het volgende:
ahh...het eerste hoestbuitje dient zich al aan bij Sjors.![]()
ondanks dat er door Martijn in 1e instantie niks gevonden is zal Onze Lieve Heer haar nog wel even straffen voor de zonde die zij heeft gepleegd, middels een fijn SOA'tje
Nee idd. To-taal onverwachtquote:Op woensdag 25 november 2009 @ 20:31 schreef Apotheose het volgende:
Tuuuuuuuuuuurlijk: Rik en Charlie.Well, we didn't see that one coming!!
Mee eens..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht er laatst nog aan ja, zo mooi de gezongen leader. Ook die van Onderweg Naar Morgen van Ruth Jacott, maar nee het moet allemaal flitsend en met allemaal rare geluidjes zijn, daar houdt de jeugd namelijk vanHet wordt nog net niet gerapt, dat is ook zoooo hip!
![]()
Het was veel spannender met het gedraal voordat ze een relatie kregen..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Apotheose het volgende:
kan dat geklef trouwens tussen danny en sjors ook wat minder... Steeds dat gelebber op elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ronja is zwaar irritant het zal wel in de familie zittenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef NoNickOne het volgende:
Ronja..Doet me pijn om te kijken dit..
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het was veel spannender met het gedraal voordat ze een relatie kregen..
Vind het nu gewoon een saai gedoeNee dat was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjors die hem de hele tijd afkatte en hij al kwijlend slechte gedichten liep te maken
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef Sk00p het volgende:
whahah! Goed opgemerkt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Waar de housewarming was? Daar gaan Charlie, Bing, Sjors, Noud en Danny wonen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zag vandaag even een stukje, wie gaat er nou in dat nieuwe huis wonen?
o dus toch met z'n alle weer op elkaar gepakt. ik zie charlie anders toch geen aanstalten maken om te vertrekken bij rick, ze was dus niet op haar eigen housewarmingparty?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef verleiding het volgende:
[..]
Waar de housewarming was? Daar gaan Charlie, Bing, Sjors, Noud en Danny wonen.
Denk dat Charlie geen zin meer had omdat ze vlak daarvoor erachter kwam dat Jan, waarmee ze rondneukte, getrouwd was enzo. Was ze nogal overstuur van. Nouja, totdat ze met Rik begon te zoenenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o dus toch met z'n alle weer op elkaar gepakt. ik zie charlie anders toch geen aanstalten maken om te vertrekken bij rick, ze was dus niet op haar eigen housewarmingparty?
Rik heeft het gewoon met Jan opgezet om Charlie te krijgenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef verleiding het volgende:
[..]
Denk dat Charlie geen zin meer had omdat ze vlak daarvoor erachter kwam dat Jan, waarmee ze rondneukte, getrouwd was enzo. Was ze nogal overstuur van. Nouja, totdat ze met Rik begon te zoenen..
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Rik heeft het gewoon met Jan opgezet om Charlie te krijgen
Drommels, je mist toch nog wel wat als je even bent gestopt met kijken. Scala is nu dus passé of niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef verleiding het volgende:
[..]
Waar de housewarming was? Daar gaan Charlie, Bing, Sjors, Noud en Danny wonen.
Jup, dat zou worden gesloopt meende ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels, je mist toch nog wel wat als je even bent gestopt met kijken. Scala is nu dus passé of niet?
Daar snij je een onderwerp aan. Het is natuurlijk niet zozeer waar de jeugd tegenwoordig van houdt, maar goedkope troep die de industrie verkoopt voor goed en definitie cool om gemakkelijk flink geld te verdienen. Dat men hier niet van gecharmeerd is blijkt wel uit de muziek verkopen. In Amerika, waar het vandaan komt bestaan hele hitlijsten uit dit soort onzin waardoor de verkopen zowat op nihil staan. Dus dat zal toch weer anders moeten, waardoor dit soort onhandige situaties vanzelf zullen verdwijnen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Opgekocht door Ludo. Het wordt verbouwd of gesloopt! Luxe appartementen. Dit alles om Bing te straffen omdat zijn prinses ernstig gewond raakte. Wat ook weer achterhaald is want alles was de schuld van Lorenaquote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jup, dat zou worden gesloopt meende ik.
ze is toch wel erg goed opgeknapt trouwens voor iemand die voor de rest van haar leven halfzijdig verlamd zou blijven. linker hand is nog niet helemaal 100 %, maar dat komt ook nog welquote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Opgekocht door Ludo. Het wordt verbouwd of gesloopt! Luxe appartementen. Dit alles om Bing te straffen omdat zijn prinses ernstig gewond raakte. Wat ook weer achterhaald is want alles was de schuld van Lorena
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef verleiding het volgende:
Jan heeft een moedervlek op zijn linkerbal![]()
.
Ze loop als een kievit, kan heen en weer geschud worden in attracties, maar Martijn verdient de doodstraf omdat ze nooit meer frutseltjes kan maken aan een tas of een tas kan ontwerpen met haar "lamme" hand.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef apenkutkop het volgende:
ze is toch wel erg goed opgeknapt trouwens voor iemand die voor de rest van haar leven halfzijdig verlamd zou blijven. linker hand is nog niet helemaal 100 %, maar dat komt ook nog wel
Jan heeft teelbalkanker, en nu denkt Charlie dat ze het ook krijgt...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef verleiding het volgende:
.
Ik dacht dat ik stikte mijn koffie gisteravond toen ik dat hoorde.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef verleiding het volgende:
.
Kan ze niet gewoon uitglijden tijdens het knippen en een schaar in haar nek krijgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Jan heeft teelbalkanker, en nu denkt Charlie dat ze het ook krijgt...![]()
aantrekkelijkheid is dus voor ieder verschillend en is dus subjectiefquote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet hoe mensen Dex aantrekkelijk kunnen vinden, ik vind hem zo'n 'nerd-hoofd' hebben. En dat lichaam is ook niet fantástisch. Ik zou bijna willen beweren dat het begeren van Jan Kooijman objectief gezien voor de hand liggender is
Inderdaad, vrouwelijke users beweerden ook altijd dat ze Dennis lekker vonden, terwijl ik altijd walgde van het personage en hem bovendien lichtelijk verwijfd vond, vooral zijn stem.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
aantrekkelijkheid is dus voor ieder verschillend en is dus subjectief
Ik vind Jan niet bepaald begeerlijk....quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Taurus het volgende:
Ik zou bijna willen beweren dat het begeren van Jan Kooijman objectief gezien voor de hand liggender is
wies skylar?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwelijke users beweerden ook altijd dat ze Dennis lekker vonden, terwijl ik altijd walgde van het personage en hem bovendien lichtelijk verwijfd vond, vooral zijn stem.
Daarentegen vonden wij mannelijke users Skylar bijzonder lekker, terwijl het merendeel van de vrouwen maar niet inzagen wat we er nu zo bijzonder aan vonden.
ik ben het helemaal met je eens, ik vind dex juist vreselijk onaantrekkelijk!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet hoe mensen Dex aantrekkelijk kunnen vinden, ik vind hem zo'n 'nerd-hoofd' hebben. En dat lichaam is ook niet fantástisch. Ik zou bijna willen beweren dat het begeren van Jan Kooijman objectief gezien voor de hand liggender is
Daarum zeg ik ook dat ik het bíjna zou beweren. Ik doe het nét niet. Maar bíjna denk ik er zo over..quote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
aantrekkelijkheid is dus voor ieder verschillend en is dus subjectief
Zo voldoe je aan de Erland Galjaard norm: lekker duidelijk voor de laagopgeleiden, herhalen herhalen, altijd eerst de boot afhouden.. verder veel internetdaten, en homo bashing.. en verder staat er niets meer op het lijstjequote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef suus21 het volgende:
oh ja ik vergat ronja met haar do and don'ts....toppunt van laagbegaafdheid van de scriptschrijvers
die ken ik heulemaal nietquote:Op donderdag 26 november 2009 13:31 schreef bobjuh het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/skylar.xml
Series zoals het huis Annubis en Zoop vind ik al gewoon spannender en volwassener dan dit (en ik heb van beiden op een blauwe maandag slechts een aflevering gezien)quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef verleiding het volgende:
Ja, dat gedoe met Ronja was ook tenenkrommend. Eigenlijk nog irritanter dan Barbara. De DOOO'S en De DOOOON'TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |