beugelbekkie is volwassener en leuker dan ditquote:Op donderdag 26 november 2009 17:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Series zoals het huis Annubis en Zoop vind ik al gewoon spannender en volwassener dan dit (en ik heb van beiden op een blauwe maandag slechts een aflevering gezien)![]()
Echt hoor dit hoort voor te komen in series als Lizzie McGuire of Beugelbekkie. Dat dit gewoon dezelfde serie is waar Martine daadwerkelijk mensen probeerde te vermoorden, of wanneer je een verkeerde vraag stelde je bijna door een auto werd overreden.
Hoe zou dat nou komen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef GSMboy het volgende:
Joke heeft echt de stem van Zwarte Magica uit Ducktales zeg...
Ze heeft nu wel een SOA opgelopen door hemquote:Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Panda72 het volgende:
Sjors heeft een keelontsteking nadat ze seks met Danny heeft gehad![]()
Zie mijn edit. Trouwens, wel een irritante stem zeg, buiten Ducktales om.quote:
quote:
GTST #267 Waar we Barbara Meerdijk uit bashenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Trouwens, wel een irritante stem zeg, buiten Ducktales om.
Heeft ze een Joke Bruijstablet ingeslikt ofzo?
Brrr. hoop dat ze er snel weer uit de soap gaat.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heeft ze een Joke Bruijstablet ingeslikt ofzo?
Dat is vast stap 7 van de do's en don'tsquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef verleiding het volgende:
Ha, Ronja krijgt lekker op haar flikker door die gare do's en don'ts.
als het nu zo'n ik ben zelf homo verhaal wordt is het echt niet orgineelquote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST #267 Waar we Barbara Meerdijk uit bashen
![]()
Morgen eindelijk duidelijkheid over dat vage gedrag van Dex.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
als het nu zo'n ik ben zelf homo verhaal wordt is het echt niet orgineel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
na een keer neuken houd ze het maar voor gezien. beter ook, die gozer is echt een freak. ronja ook, maar ze is een ander soort freakquote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat is vast stap 7 van de do's en don'ts
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Frey het volgende:
[..]hoe weet je dat dan alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |