quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef Panda72 het volgende:
Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ik eigenlijk nog kijk naar GTST. Want de laatste tijd gebeurd er vrijwel niks. Misschien omdat ik hoop dat.
Irene Barbara in de Rozenboomtegenkomt en dan Barbara aanvliegt en alle tanden uit Barbara's friethoofd slaat, waarna Irene Barbara aan haar haren het hele hotel doorsleept om vervolgens Barbara's hoofd tussen de liftdeuren te leggen.
Die playmobielpop eindelijk uit de kast komt en Sjors dumpt voor Jef.
Joke uit pure jaloezie Danny laat verdwijnen.![]()
Sjors zich in haar wanhoop in de armen van Deksels stort.![]()
En omdat ik hoop dat Lorena weer terugkomt.
Ik snap het baardje ineens,quote:Wel minder is Noud die eruitziet of hij net naar de brugklas gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik snap het baardje ineens,
zo lijkt hij mannelijker maar van de weekgetverdemmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Nou dat hoef ik inderdaad niet te zien.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef apenkutkop het volgende:
ik vind die martijn ook echt een kutpersonage nu. maar dat is met iedereen in gtst. als je ze in het begin wel mag veranderen ze dan altijd weer op zo'n kutmanier. hij is nu zo'n scheinheilige zak die zogenaamd voor man met het goede hart moet doorgaan. eigenlijk net zoiets als barbara: die 2 verdiennen elkaar!
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] =![]()
Of Ludo.quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Countess het volgende:
het is nog even wachten tot Dexterr, Danny en Noud omzijn.
Zoiets las ik in een topic op Viva, waar ze ook een spugghekel aan Barbamamma e.a. monsters hebbenquote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef Panda72 het volgende:
Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ik eigenlijk nog kijk naar GTST. Want de laatste tijd gebeurd er vrijwel niks. Misschien omdat ik hoop dat.
Irene Barbara in de Rozenboomtegenkomt en dan Barbara aanvliegt en alle tanden uit Barbara's friethoofd slaat, waarna Irene Barbara aan haar haren het hele hotel doorsleept om vervolgens Barbara's hoofd tussen de liftdeuren te leggen.
Die playmobielpop eindelijk uit de kast komt en Sjors dumpt voor Jef.
Joke uit pure jaloezie Danny laat verdwijnen.![]()
Sjors zich in haar wanhoop in de armen van Deksels stort.![]()
En omdat ik hoop dat Lorena weer terugkomt.
Als ze Ludo een gay maken, ga ik ze aanklagen.quote:
En ons aan het werk zetten!quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Countess het volgende:
He nee Ludo mag geen gay worden.
Dan ga ik het schrijversteam persoonlijk vermoorden.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Countess het volgende:
Geef me een seintje, doe ik mee.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Countess het volgende:
Count me in.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Countess het volgende:
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, ik denk dat Sair wel komt rellenquote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef apenkutkop het volgende:
ik vind die martijn ook echt een kutpersonage nu. maar dat is met iedereen in gtst. als je ze in het begin wel mag veranderen ze dan altijd weer op zo'n kutmanier. hij is nu zo'n scheinheilige zak die zogenaamd voor man met het goede hart moet doorgaan. eigenlijk net zoiets als barbara: die 2 verdiennen elkaar!
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] =![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wie Sair is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |