Er wonen geen lelijke jongeren in Meerdijk.quote:Op zondag 29 november 2009 12:43 schreef alors het volgende:
Wat is trouwens het nut van al die mooiboys die er in komen, zoveel mogelijk soppertjes trekken?
Natuurlijk, pubermeisjes en gay 's zijn zwaar in de meerderheid qua kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 12:43 schreef alors het volgende:
Wat is trouwens het nut van al die mooiboys die er in komen, zoveel mogelijk soppertjes trekken?
vertel op, ik heb geen een mooie jongen gezienquote:Op zondag 29 november 2009 12:43 schreef alors het volgende:
danny is dan nog de enige die voor knap door kan gaan, aantrekkelijk is hij echter weer nietquote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef alors het volgende:
Nou ik vind ze ook niet mooi, maar bv Danny eerder al, dan die Sjoerd Dragtsma met zn woeste blik, en die gladde Seth Kamphuijs...
quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef vencodark het volgende:
Vind Dex toch ook best knappe gast. In a strange way.
Smaken verschillen dan maar.quote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o niks, ik vind dex alleen heel erg onaantrekkelijk!
Ja ik zag ook al zulk iets als, 'net zulke houten binnenluiken hebben als Barbara'? Wat een falers.quote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef warezguy05 het volgende:
WTF is dit voor reclame??!!
[ link | afbeelding ]
Het Barbamonster is een kwaad dat het daglicht niet verdragen kan.quote:Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zag ook al zulk iets als, 'net zulke houten binnenluiken hebben als Barbara'? Wat een falers.
Ludo was top in de discussie met Maxime. Dat hij haar toch heeft laten blijven viel me ook een beetje tegen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
Als je gaat kijken naar de aflevering van gisteren, en dan voornamelijk de scènes tussen Ludo en Maxime, is het vrij duidelijk dat Ludo allang over zijn hoogtepunt is. Was de scène waarin Maxime Ludo bijna smeekt of ze mag blijven 10 jaar geleden geschreven, zou het wel duidelijk zijn dat Ludo bij zijn standpunt bleef. De Ludo van nu is echter een slappe zak, die nu zonodig wraak op Martijn wil nemen vanwege de handicap van zijn dochter. Ludo had toch ook eerst Nina gered i.p.v. Dex?
Het is gewoon waar dat de schrijvers het niet aandurven om Ludo te laten verdwijnen en een nieuwe bag guy de serie in te schrijven. Eentje die geen connecties heeft binnen Meerdijk en geen schijndode familieleden. Een duister figuur die zich bezig houdt met duistere onderwereldzaakjes en zijn kastanjes door anderen uit het vuur laat halen.
Maar ja, zover zal het wel niet komen, aangezien de schrijvers en producenten denken dat als ze Ludo de serie uitschrijven, GTST aan zijn einde is. Maar, om Bartho Braat te citeren, niemand is onmisbaar in een soap. Kijk maar naar Wilbert Gieske alias Robert Alberts: toen hij zijn vertrek aankondigde werd er haast moord en brand geschreeuwd, maar de kijkcijfers zijn stabiel gebleven en zelfs licht gestegen. En daarmee is gezegd dat NIEMAND onmisbaar is in een soap, zolang je er maar een type als het vertrokken personage introduceerd.
Klopt, hij moet van Martijn afblijven. Laat zijn vrouw hem maar afstraffen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dex is de enige boeiende deze aflevering .
Ze verpesten nu zelfs Ludo op deze manier.
Totaal debiel dit als Ludo echt achter Martijn aan gaat zonder Martijn waren Nina en Dex gewoon dood geweest..
Echt waar of stop gtst of kom met normale schrijvers .
Want dit is gewoon een vertoning van niets .. Zelfs Spangas zit dan qua verhaal nog beter in elkaar.
Ik vind Lucas een irritant kutkind.quote:Op maandag 30 november 2009 00:00 schreef Tirza het volgende:
Geen lekkere mannen in GTST? Nou, ik kan er wel een paar noemen:
Rik, Martijn (veel te jong nog om een oude veertiger te spelen), Bing en natuurlijk Danny
.
En Jack en Dex zijn niet mijn types, maar ze zijn toch echt niet lelijk hoor. Wel minder is Noud die eruitziet of hij net naar de brugklas gaat
en Lucas is helaas niet zo'n knappe gay als Noa en Luke uit ATWT.
hij doet zelf mee hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
By the way, Barbara moet dood, de homewrecker.
Klopt, maar ze heeft wel kunnen zien dat hij liever niet aan die onzin had willen beginnen. Als vrouw had ze kunnen weten dat ze beter van die kerel af had moeten blijven. Tsja, een man blijft een man, als je hem lang genoeg lokt, dan hapt hij wel, denkt ze. Bah! Gelukkig is het maar een soap, anders had ik haar met rotte eieren bekogeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |