Dat komt door de oogschaduwquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap niet dat toen de familie Huygens kwam, ze Martijn de rol gaven van een ruggengraatloze, gevoelige, onderdanige kneus, die als ie eens een keer zijn emotie uit, zoals vandaag (jaja heb weer eens een aflevering gezien) hij er direct zo vrouwelijk overkomt.
Robert en Laura, het gezinskoppel uit de eerdere seizoenen had Laura, een hoogontwikkelde, veelzijdige, felle, pittige vrouw. Maar Robert was ook niet op zijn mondje gevallen en kon, indien nodig even hysterisch terug tekeer gaan, niet vaak maar hij kon het. Verder was ie wel bespraakt en een harde in de zakenwereld.
[..]
Weet ik haast wel zeker.
The Bold And The Beautiful is inderdaad een goed voorbeeld van een soap dat voornamelijk draait om de relationele sfeer. Daar wordt echter niet mee bedoeld "jongen vind meisje leuk". Het is veel complexer dan dat: de verhoudingen in de zakenwereld staan centraal. De zakelijke en persoonlijke sfeer en alles wat daaruit voortvloeit. Daarnaast zit het natuurlijk allemaal veel beter in elkaar. De verhaallijnen, de scènes, de locaties, het licht, de mensen, kortom vrijwel alles. Het niveau is veel hoger.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
De laatste keer dat ik keek moest Maxime de deur al uit dat was maandag ofzo.
En ze is net klaar met inpakken ?
Gtst is de BOLD And the Beautiful geworden !
Als klein jongetje smeekte ik me moeder altijd om die serie aftezetten.
Dat het nu alleen maar om relatie gedoe gaat is ook net de Bold.
Tja, het is hoe je het bekijkt...quote:Ach, ik maakte er bad BUY van.
Ja hoe kansloos...echt....quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
En omdat zulke mongooltjes mailtjes blijven sturen denken de gtst schrijvers nog steeds dat ze goed bezig zijn. En kan je nagaan dit is dan nog wel mail van de week hoe erg moet de rest dan wel niet zijn.
Ludo is niet over zijn hoogtepunt heen, hij krijgt belabbere scripts om uit te voeren, als je Laura en Jef vergelijkt met vroeger dan zijn ze ook over hun hoogtepunt heen. Feitelijk krijgen ze ook gewoon scripts aangereikt waarin ze meubilair moeten spelen. Dit wilde Wilbert Gieske niet meer en daarom is ie opgestapt. Erik de Vogel acteert nog steeds subliem in de rol van Ludo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
Als je gaat kijken naar de aflevering van gisteren, en dan voornamelijk de scènes tussen Ludo en Maxime, is het vrij duidelijk dat Ludo allang over zijn hoogtepunt is.
Ik denk dat die nieuwe schrijvers met hun beleid niet eens een nieuwe slechterik kunnen creeëren, want ze richten zich vooral op het jongen-krijgt-meisje/meisje-krijgt-jongen gedoe. Van slechteriken, intriges, onderwereldzaakjes en mensen die kastanjes door anderen uit het vuur laten halen, weten ze niks en daar willen ze niks mee, hebben ze zelf nota bene toegegeven. Lees maar na in een topic of 2 geleden.quote:Het is gewoon waar dat de schrijvers het niet aandurven om Ludo te laten verdwijnen en een nieuwe bag guy de serie in te schrijven. Eentje die geen connecties heeft binnen Meerdijk en geen schijndode familieleden. Een duister figuur die zich bezig houdt met duistere onderwereldzaakjes en zijn kastanjes door anderen uit het vuur laat halen.
Dat is ook fout, maar ze vonden haar kennelijk niet geschikt als zakenvrouw en hebben toen maar wat lopen veranderen. Maar Martijn irriteert me meer, ze hebben willens en wetens een sul geschapen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van Ronja? Van de zelfverzekerde zakenvrouw afgezakt naar een onzeker puberaal meisje die een jongen die nog jonger is dan haar broer vragen om Do's & Dont's???
Ik word niet goed!quote:[...] Interfacen betekent eigenlijk niets meer dan zoenen. Een woord als dit past heel goed bij Nina, zij verzint namelijk wel vaker haar eigen woorden. Zo noemt ze een capuccino bijvoorbeeld een capuchon.
Nina doet dit omdat ze zichzelf een bijzonder meisje vindt en graag origineel wil zijn.
Daarom gebruikt ze andere woorden, liefst zelf bedacht.
[...] Redactie GTST
Ten drommels zeg, die lui kunnen zich toch echt beter bezig houden met het schrijven en maken van een serie dan met dit gedoe. In de toptijd had je dit gekwek niet. Ze gaan echt ten onder aan megolomanie (grootheidswaanzin) op deze manier. Ze moeten niet vergeten dat deze serie teert op oude roem, een tijd waarin dit soort schrijvertjes nog eindexamen moesten doenquote:Op zondag 29 november 2009 04:13 schreef Perico het volgende:
Uit de mail van de week grabbelton:
[..]
Ik word niet goed!
Volgens mij waren ze toen net ingeschreven op de creche.quote:Ten drommels zeg, die lui kunnen zich toch echt beter bezig houden met het schrijven en maken van een serie dan met dit gedoe. In de toptijd had je dit gekwek niet. Ze gaan echt ten onder aan megolomanie (grootheidswaanzin) op deze manier. Ze moeten niet vergeten dat deze serie teert op oude roem, een tijd waarin dit soort schrijvertjes nog eindexamen moesten doen
Nou ja, "niet over zijn hoogtepunt heen"... Ik heb uitgerekend dat hij Janine nu voor de 3.555.000ste keer terug wil hebben. Wat betreft Laura en Jef heb je gelijk, maar hun zíjn GTST, hun stammen uit de tijd dat het verhaal nog uit Australie kwam, de decors omdonderden van armoede en de technische faciliteiten ook niet geweldig waren. Ludo komt uit de tijd dat dit allemaal beter, mooier en Nederlands was. Dat Erik de Vogel de rol nog steeds subliem speelt ben ik met je eensquote:Ludo is niet over zijn hoogtepunt heen, hij krijgt belabbere scripts om uit te voeren, als je Laura en Jef vergelijkt met vroeger dan zijn ze ook over hun hoogtepunt heen. Feitelijk krijgen ze ook gewoon scripts aangereikt waarin ze meubilair moeten spelen. Dit wilde Wilbert Gieske niet meer en daarom is ie opgestapt. Erik de Vogel acteert nog steeds subliem in de rol van Ludo.
Heb ik gelezen en vond het ook verbazingwekkend. Jij had toch die reactie gestuurd? Ik heb het in een Word-document opgeslagen en lees het nog iedere dag met volle verbazing. Zoals ik al zei, de schrijvers van nu (met uitzondering van Martin van Steijn) zaten rond de eerste seizoenen nog op de creche. Het was (vooral in seizoen 2, ik zit met smart te wachten op box 3) dan wel voor een deel nog uit Australië (met uitzondering van het verhaal rond de verdwenen diamanten met Arnie), maar je had haast de gehele tijd spannende verhaallijnen die je boeide. Ik zal ze wel effe opnoemen voor degene die het NIET weten (schrijvers, kijken jullie ook mee?):quote:Ik denk dat die nieuwe schrijvers met hun beleid niet eens een nieuwe slechterik kunnen creeëren, want ze richten zich vooral op het jongen-krijgt-meisje/meisje-krijgt-jongen gedoe. Van slechteriken, intriges, onderwereldzaakjes en mensen die kastanjes door anderen uit het vuur laten halen, weten ze niks en daar willen ze niks mee, hebben ze zelf nota bene toegegeven. Lees maar na in een topic of 2 geleden.
Die mail is oke gedaan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoe kansloos...echt....![]()
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)n/ronjasjorsbing.xml
Papegaai.quote:Op zondag 29 november 2009 04:13 schreef Perico het volgende:
Uit de mail van de week grabbelton:
[..]
Ik word niet goed!
Voordeel van rtl gemist inderdaad je kan de andere plotwendingen overslaan.quote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef vencodark het volgende:
Oeh ik lees hier allerlei goeie plotwendingen over Dex...nu moet ik de herhaling wel gaan kijken natuurlijk.![]()
Ben vanaf het begin al pro-Dex.
quote:Op zondag 29 november 2009 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voordeel van rtl gemist inderdaad je kan de andere plotwendingen overslaan.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:38 schreef Countess het volgende:
@Apotheose, alsjeblieft, ga Meerdijk terroriseren! Ik zou dolgraag willen dat Martijn van dat friethoofd afgepakt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |