quote:Op woensdag 25 november 2009 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De irc wordt anders niks gezegd
Ja ff rustig, anders raakt de IRC ook in paniekquote:Op woensdag 25 november 2009 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De irc wordt anders niks gezegd
We hebben het er nu over jouquote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
Als FOK het doet moeten we ook eigenlijk niet op IRC gaan zitten vind ik
Anders krijg ik het benauwd en ben ik bang dat ik alles mis daar als ik hier zit
Heel gevaarlijk he nu, mij pesten, als we nog moeten bekken voor een foto.quote:
Leukkkkk!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:50 schreef Strega het volgende:
Secret Santa werd net voor mij afgeleverd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Foei!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk he nu, mij pesten, als we nog moeten bekken voor een foto.
Een tong in je gat is zó gebeurd!
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk he nu, mij pesten, als we nog moeten bekken voor een foto.
Een gat in je tong is zó gebeurd!
Ik denk niet dat Greys op die manier een gat in de toch van Ll kan krijgenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Met likken krijg ik er geen gat in hoor
EEEEWWWWWWquote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]ik las de quote van Pagan, Een tong in je gat...
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:09 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, ik zie net Spider aan komen lopen met iets in zn bek dus ik dacht: Oooooh, hij heeft een muis!
Maar tis een blaadjeDat is samen met veren echt zn favoriete speelgoed
Haha!quote:
quote:
Die foto van slapende Ziggy bij Re op zijn Twitter is liefquote:Op woensdag 25 november 2009 15:09 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, ik zie net Spider aan komen lopen met iets in zn bek dus ik dacht: Oooooh, hij heeft een muis!
Maar tis een blaadjeDat is samen met veren echt zn favoriete speelgoed
Mooi pakje...quote:Op woensdag 25 november 2009 14:50 schreef Strega het volgende:
Secret Santa werd net voor mij afgeleverd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, die is lief he!quote:Op woensdag 25 november 2009 @ 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Die foto van slapende Ziggy bij Re op zijn Twitter is lief
Balenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, vandaag weer voor het eerst gewerkt... Ik dacht 6 uur te werken maar heb er toch maar 5 uur van gemaakt.
En nu verga ik van de pijnVolgende week 4x5 uur, maar ik denk dat dat veel te lang is.. Nouja, we gaan het zien.
Wat klote voor jequote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, vandaag weer voor het eerst gewerkt... Ik dacht 6 uur te werken maar heb er toch maar 5 uur van gemaakt. En nu verga ik van de pijnVolgende week 4x5 uur, maar ik denk dat dat veel te lang is.. Nouja, we gaan het zien.
Zo stoer (bijna mannelijk stoer!) verpakt ook!quote:
Nou, probeer daar je aandacht maar eens bij te houden!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef Barbaaf het volgende:
Beh, net terug uit 6 uur bijna-aaneengesloten meetings, ik ben op
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Zo stoer (bijna mannelijk stoer!) verpakt ook!![]()
![]()
Nou, voor mij was dat nog wel te doen omdat de eerste helft een presentatie was van een systeem waarvan ik bij het ontwerp en de bouw nauw betrokken was (en ik dus ook een verhaaltje mocht afsteken) en de tweede helft een technische verhandeling was (ook o.a. door mij) over het vervolgtraject. Maar soms zou ik wel willen dat ik gewoon nog alleen zat te programmeren.... maar dat werd ook eentonig meen ik me te herinneren. Zo'n dagje is gewoon een minder leuk maar noodzakelijk onderdeel van zo'n groot project.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Nou, probeer daar je aandacht maar eens bij te houden!
Yup.. Nee, zeker niet. Maar dat is het lastige; alles is zo stijf dat ik af en toe niet meer weet wat het nou is wat ik voelquote:Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
BalenProbeer je niet te forceren hè.
Beh, net terug uit 6 uur bijna-aaneengesloten meetings, ik ben op
Mais pourquoi? Zit iedereen op IRC dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |