Dat moest van het recept en ik had zelf bedacht dat dat was zodat de marinade er beter in kon trekken. Maar ik weet niet of dat klopt.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?. Ik vind het vel het allerlekkerst!
Note to self: binnenkort weer even versgebraden drumsticks halen bij de Jumbo.
Oh ja. Dat is natuurlijk eigenlijk m'n antwoord.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:45 schreef loveli het volgende:
Onder het vel zit veel vet (overduidelijk dierlijk vet), dus het is wel gezonder om het vel eraf te halen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat moest van het recept en ik had zelf bedacht dat dat was zodat de marinade er beter in kon trekken. Maar ik weet niet of dat klopt..
ik hou van vetquote:Op woensdag 25 november 2009 18:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik haal altijd de vellen erafIk vind het zo vet altijd.. Maar misschien ligt dat wel aan de bereidingswijze hier..
Wat cool! En waarom lijkt het je ongelooflijk gaaf? Kan je neit gewoon eerlijk zeggen dat je niet veel weet van Transsylvanie en dat je daarom heel graag mee wilt zodat je de opgedane kennis weer in kunt zetten voor x en y en een beter inzicht krijgt in z?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:23 schreef Ewelina het volgende:Ik heb de mogelijkheid om op studiereis te gaan naar Oost-Europa.... alleen moet ik daarvoor een CV inleveren en een motivatiebrief schrijven. Verder dan: 'het lijkt me ongelofelijk gaaf' kom ik voorlopig nog niet. Of ik moet opschrijven dat ik Transsylvanië alleen ken van Dracula met dank aan Bram Stoker. Help.
Jij bent toch in die regio geboren? Lijkt me en geweldige motivatie.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om op studiereis te gaan naar Oost-Europa.... alleen moet ik daarvoor een CV inleveren en een motivatiebrief schrijven. Verder dan: 'het lijkt me ongelofelijk gaaf' kom ik voorlopig nog niet. Of ik moet opschrijven dat ik Transsylvanië alleen ken van Dracula met dank aan Bram Stoker. Help.
Heb je de wicky gezien die voor je is ontworpen (in het verkeerde topic)?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vandaag een pakje salmiaksnoepjes teruggelegd /trots. Er zitten drie rollen in zo'n pakje en ik vreet ze altijd allemaal achter elkaar op, waardoor m'n buik 's avonds opgezet is = niet leuk. Dus teruggelegd.
En morgen eet ik boerenkool van de Unox. Vrijdag eet ik bij m'n ouders en dat zullen wel kliekjes worden. Of patat van 't Hoekje als ik geluk heb
![]()
.
Even de maker bedanken en dan meedoen voor het toffe magazine van De Sintquote:
Ik kom uit Polen. Ietsje andere regio, maar goed, ik heb inderdaad een fascinatie voor Oost-Europa. Veel meer dan de val van de Muur en de 3 Poolse delingen weet ik echter nietquote:Op woensdag 25 november 2009 18:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij bent toch in die regio geboren? Lijkt me en geweldige motivatie.
zijn wel super interessante landen. het deel van europa waar échte armoede en het oprukkende westerse idealen samen voorkomen...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kom uit Polen. Ietsje andere regio, maar goed, ik heb inderdaad een fascinatie voor Oost-Europa. Veel meer dan de val van de Muur en de 3 Poolse delingen weet ik echter niet
Overigens gaat het om de Oekraine, Roemenië en Moldavië. En ik moet mijn cv inleveren en dan denk ik al: kuuuttttt...... zo boeiend is die namelijk niet!
Een advocadoquote:Op woensdag 25 november 2009 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben gewoon dik. een blobje. met tieten en een kont en een buik en dijen en armen en een hoofd.
oh en onderbenen. die ook.
vanavond tomatensoep met balletjes en een zakje wortelrauwkost van de AH erbij (die is zó lekker, wortel, kool, prei en peterselie. nom! ik koop t alleen als er 35% korting stickers op zitten, anders vind ik t te duur)
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:24 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik starfruit ben!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:24 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik starfruit ben!
[ afbeelding ]
Je kent me gewoon beter dan ik zelf!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zijn wel super interessante landen. het deel van europa waar échte armoede en het oprukkende westerse idealen samen voorkomen...
vriend van me heeft stage gelopen bij een krant in moldavië.
je sollicitatie hoeft denk ik niet persé te laten zien dat je al veel weet, maar wél waarom jioj geschikt bent om erheen te gaan. wat kun jij brengen? en wat kun je mee terug nemen? je oost-europese roots zijn een mooie insteek: je hebt pools bloed maar bent een echte nederlandse, juist daarom zou je je willen veriepen in de problematiek en realiteit van het oostblok.
zoiets?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:29 schreef _Calimero_ het volgende:
het is toch avocado, of advocaat?
maar geen advocado denk ik
Is dat geen toetje?quote:
GMTA.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef Adelante het volgende:
Bij advocaat en slagroom denk ik aan oude omaatjes
Ja daarom zei ik het, blob klinkt zo onaardigquote:Op woensdag 25 november 2009 19:50 schreef kwakz0r het volgende:
@ PF die advocaatpeer én de avocado lijken óók op een blob, kijk maar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef Adelante het volgende:
Bij advocaat en slagroom denk ik aan oude omaatjes
k had nog niet naar het filmpje gekeken!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:26 schreef P.F het volgende:
Ja, maar dit keer is het filmpje gemaakt uit perspectief van de kalkoen
Hihihihihihihhi!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik weet nooit wat ik ben.ik heb vet op mijn buik, heupen en bij mijn tieten. en ik heb weinig taille
Ik ben denk ik de tropical fruitmix?
Fruitpuddingquote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef Ewelina het volgende:
Is er fruit met lovehandles, een smal middel en een groot bovenlijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |