quote:Op woensdag 25 november 2009 13:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
In person:![]()
On avatar:![]()
Maar je ava kun je sinterklaas ready laten maken in Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #10
ik heb English grammar in Use van Murphy (Cambridge Univeristy Press), beviel prima!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
over nuttige dingen gesproken, ik ga eens op zoek naar een andere grammatica boek voor Engels.. dat ding dat we nu hebben zuigt
k heb hem gewisseld!quote:
huh? wanneer?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Ik krijg het nog druk.....![]()
Die van Nynke is inderdaad mooi, dat weet ik, omdat ze hem gewoon een keer heeft gepost. Dus ik denk hem erbij en bij Vik zie ik of die actrice uit de Lword, óf Wicky. Al naar gelang mijn humeur.
En on topic: ik was weer een klein beetje afgevallen vandaag. En ik ga nu een appel eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt dames!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:
oh: willen jullie eens meedenken over een suprise? (hoop dat m'n kleine zusje hier niet meeleest), dus even onder een spoiler:
FEMKE! NIET LEZEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt dames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door motorbloempje op 25-11-2009 13:42:01 ]Ja doei.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:
oh: willen jullie eens meedenken over een suprise? (hoop dat m'n kleine zusje hier niet meeleest), dus even onder een spoiler:
FEMKE! NIET LEZEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt dames!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER[/quote]SPOILERThanks!of met allerlei dingen die handig zijn voor backpackers ofzo....
Mm..nog maar eens brainstormen!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]wtf, is deze post bij jullie ook zo gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
totaal niet moeilijk om bij te houden wat ik op een dag eet, omdat het niet veel isquote:Op woensdag 25 november 2009 13:45 schreef V1z0R het volgende:
@mensen met lijstjes: Worden jullie niet moe van het bijhouden wat je op een dag eet?
Vind zelf het afvallen al lastig zat, om dan ook nog bij te gaan houden wat ik eet...
(nog 8Kg en ik mag 'legaal' in dit topic zijn)
p.s. BMI is neem ik aan een benadering? Kan me nl. niet voorstellen dat ik met 75Kg nog gezond ben, en dat ik met m'n huidige 113Kg nog aan de hoge kant zit met 'te zwaar' heb alleen nog maar echt vet op m'n buik.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
totaal niet moeilijk om bij te houden wat ik op een dag eet, omdat het niet veel is![]()
Je weet het dus welquote:Op woensdag 25 november 2009 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
het voelt als veel te veel, vooral omdat ik dus weer niet kan sporten![]()
Ja hier wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf, is deze post bij jullie ook zo gek?
Ik vind het overzichtelijk om 's morgens al te bedenken wat ik die dag ga eten; het voorkomt bij mij gesnaai en gerommel.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:45 schreef V1z0R het volgende:
@mensen met lijstjes: Worden jullie niet moe van het bijhouden wat je op een dag eet?
Vind zelf het afvallen al lastig zat, om dan ook nog bij te gaan houden wat ik eet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
BMI is een rekensommetje waarmee je een beetje globaal kunt inschatten hoe je gewicht is. Buikvet is het minst gezonde vet om mee te slepen, dus dat wil je weg hebben. Omdat je een man bent heb je meer spieren dan vrouwen en is het veel makkelijker om vet te verbranden.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:45 schreef V1z0R het volgende:
(nog 8Kg en ik mag 'legaal' in dit topic zijn)
p.s. BMI is neem ik aan een benadering? Kan me nl. niet voorstellen dat ik met 75Kg nog gezond ben, en dat ik met m'n huidige 113Kg nog aan de hoge kant zit met 'te zwaar' heb alleen nog maar echt vet op m'n buik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Hmm, zou denk ik ook schelen wanneer je boodschappen doet, heb je tenminste een doel voor ogen zonder dat je alle schappen bij langs gaat (kom toch altijd terug met te veel of te slechte dingen). Toch is keer proberen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het overzichtelijk om 's morgens al te bedenken wat ik die dag ga eten; het voorkomt bij mij gesnaai en gerommel.
Het loont in ieder geval om je bewust te zijn van je eet-zwaktes. Bij mij is dat gerommel: de ene keer vergeet ik te eten, eet ik veel te weinig, de andere keer snoep ik me suf omdat ik honger heb, etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hmm, zou denk ik ook schelen wanneer je boodschappen doet, heb je tenminste een doel voor ogen zonder dat je alle schappen bij langs gaat (kom toch altijd terug met te veel of te slechte dingen). Toch is keer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |