Het viel me gisteravond op, dus zowel thuis als op het werk zie ik hem niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Die staat er nog gewoon? Is het pas nu dat je hem niet meer ziet? (want ik ben in het weekend wel aan het klooien geweest nml)
O wat irritantquote:Op woensdag 25 november 2009 09:50 schreef Merel het volgende:
De gemeente heeft mijn foutgeparkeerde fiets gejat en het zwembad is te ver weg om te lopen. Het zit me ook niet mee met dat zwemmenEn ik baal er echt van, want ik vind het zó leuk!
Oh ja, dat moet er ook nog bij op mijn ontbijtlijstquote:Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef loveli het volgende:
Lijstje:
vitamine C
zink
echinaforce
fruit
meer vitamine C
Of aan de jouwequote:Op woensdag 25 november 2009 12:25 schreef conleche het volgende:
Ik zie de ava van viking niet en die van nynke zie ik nooit. Volgens mij ligt dat aan jullie instellingen.
Beterschap @ Loveli
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:25 schreef conleche het volgende:
Ik zie de ava van viking niet en die van nynke zie ik nooit. Volgens mij ligt dat aan jullie instellingen.
Beterschap @ Loveli
Lafjoetoebeeb.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of aan de jouwe.
Mij een beetje de schuld geven![]()
.
Ik denk dat ik dit jaar niet meedoe, want ik vind m'n kerstavatar leuk genoeg om hem nog een jaar te gebruiken!!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
ik zie alle avatars
doen jullie dit jaar nog mee aan de [NOMINATIE] De FOK! Sint Avatar Wedstrijd ik heb nog wat deelnemers nodig en vorig jaar deden er best wat Slank dames mee
Idem en tnx.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:25 schreef conleche het volgende:
Beterschap @ Loveli
Iets met hoesten, spierpijn en verhoging. Met dank aan een collega die het kantoortje kwam inlopen (waar 'ie niet hoort te komen) en achterloos om zich heen hoestte.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet er ook nog bij op mijn ontbijtlijstIk voel de bui alweer hangen... En jij? Echt verkouden of iets onder de leden?
Je kunt ook niet ieder jaar winnenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar niet meedoe, want ik vind m'n kerstavatar leuk genoeg om hem nog een jaar te gebruiken!!![]()
Hoe is het met jou?
Of je maakt een avatar van je party-outfit. Gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar niet meedoe, want ik vind m'n kerstavatar leuk genoeg om hem nog een jaar te gebruiken!!![]()
Hoe is het met jou?
Peaches & cream!!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt ook niet ieder jaar winnen
Met mij is alles prima, slank en gezondMet jou?
Ik wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:40 schreef Adelante het volgende:
Hebben jullie webicons op "Ja" staan bij opties/weergave
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je maakt een avatar van je party-outfit. Gegarandeerd succes.
Jou altijd, schatquote:
Ik zou d'r nog doen en ik val niet eens op vrouwen.quote:
Ik ga het proberen. Ik zie jouw ava nu anders iig. Wat een gedoe.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, heb je 'weergave voor usericons omkeren' op ja of nee staan? Want die heb ik nu op nee gezet, en nu zie ik de UI's van Vik en Nynke gewoon.
En ik woog gisteravond 63,7.. Ligt vast aan de vloer in het nieuwe huis of zo, want ik ben al een half jaar aan het proberen om onder de 66 kilo te komen.
.
De mijne anders?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Ik zie jouw ava nu anders iig. Wat een gedoe.
Dattem.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, heb je 'weergave voor usericons omkeren' op ja of nee staan? Want die heb ik nu op nee gezet, en nu zie ik de UI's van Vik en Nynke gewoon.
WTF!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
Ik krijg het nog druk.....![]()
Die van Nynke is inderdaad mooi, dat weet ik, omdat ze hem gewoon een keer heeft gepost. Dus ik denk hem erbij en bij Vik zie ik of die actrice uit de Lword, óf Wicky. Al naar gelang mijn humeur.
En on topic: ik was weer een klein beetje afgevallen vandaag. En ik ga nu een appel eten.
Whahahaquote:Op woensdag 25 november 2009 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Ik zie jouw ava nu anders iig. Wat een gedoe.
Ja maar dat is m'n Flevoflavor, jeweetsquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit vind ik dan weer een beetje irritant soms.
je hebt toch twee billen, en die zijn samen je billen/kont/bips/achterwerk/vul maar in...??
"m'n bil" is zo... mocro flavour...of wigga...of nep anitlliaans... maar dat vind ik vast omdat ik uit een boerengat (ze zei gat WAHAHA) kom waar we geen negers en straattaal hadden
Vulgair? Ik vind 'billen' helemaal niet vulgair. Je kunt ook 'kontje' zeggen, maar dat heeft miss weer erotische associaties. Bij mij wel iigquote:Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar dat is m'n Flevoflavor, jeweets![]()
W
Ik vind mijn bil niet echt een kont, mijn moeder heeft een kont. En billen klinkt zo... Vulgair....
Heel leuk dat je Engels studeert, Mo, maar val jij nu alsjeblieft niet ook ten prooi aan de Engelse ziekte!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
over nuttige dingen gesproken, ik ga eens op zoek naar een andere grammatica boek voor Engels.. dat ding dat we nu hebben zuigt
Kun jij dan niet twee mijtertjes op mijn borstjes plakkenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
ik zie alle avatars
doen jullie dit jaar nog mee aan de [NOMINATIE] De FOK! Sint Avatar Wedstrijd ik heb nog wat deelnemers nodig en vorig jaar deden er best wat Slank dames mee
Kontje klinkt.. Nog ergerquote:Op woensdag 25 november 2009 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vulgair? Ik vind 'billen' helemaal niet vulgair. Je kunt ook 'kontje' zeggen, maar dat heeft miss weer erotische associaties. Bij mij wel iig.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel leuk dat je Engels studeert, Mo, maar val jij nu alsjeblieft niet ook ten prooi aan de Engelse ziekte!.
In person:quote:Op woensdag 25 november 2009 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Kun jij dan niet twee mijtertjes op mijn borstjes plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |