Of weer dichtmaken, of leeggooien in de prullenbak en er dan meteen koffieprut/as/potloodslijpsel overheen gooienquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:51 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik heb een zak chips open gemaakt. Ik ben fout bezig.
Leeggooien klinkt als een heel goed idee incl. potloodslijpsel. Maar daar krijg ik spijt van. Discipline kweken en dus wegleggen en iets gezonds pakken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of weer dichtmaken, of leeggooien in de prullenbak en er dan meteen koffieprut/as/potloodslijpsel overheen gooien. Of opeten, dat kan natuurlijk ook nog.
Kun je dat? Als bij mij die zak open is dan is hij dezelfde avond nog helemaal leeg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:55 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Leeggooien klinkt als een heel goed idee incl. potloodslijpsel. Maar daar krijg ik spijt van. Discipline kweken en dus wegleggen en iets gezonds pakken.
Niks discipline. Gewoon wegmikken en het restant van je avondeten/groenteafval/slachtafval erop mikken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:55 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Leeggooien klinkt als een heel goed idee incl. potloodslijpsel. Maar daar krijg ik spijt van. Discipline kweken en dus wegleggen en iets gezonds pakken.
Jammer, ik heb geen koe geslacht vanavond in huis. Hey, maar kinderen in Afrika kunnen helemaal geen chips kopen! Ik heb het weggelegd en zit nu braaf aan rijstewijfels met kaas. En bovendien een banaan op!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Niks discipline. Gewoon wegmikken en het restant van je avondeten/groenteafval/slachtafval erop mikken.
Bakkersmeisje nummer 2 is het ermee eensquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:50 schreef kwakz0r het volgende:
hullo.
even voor de duidelijkheid...ik heb ervaring en autoriteit want ik heb bij de bakker gewerkt![]()
een boterham is een boterham of een snee brood
een bolletje is een zacht bolletje
een bol is vaak een hard bolletje (een waldkornbol of een meergranenbol bijvoorbeeld)
een puntje is een zacht puntje
een broodje is een zacht of hard broodje
een hard broodje is een hard broodje
een stok is in sommige hippe lunchrooms een half stokbrood of grote pistolet
een baguette is een dun stokbrood (een baquette is niks)
een stokbrood is een dikker/groter stokbrood
een pistolet is een hard puntje van stokbrood deeg
Me too. Een boterham met roomboter en hagelslagquote:Op woensdag 25 november 2009 07:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel plezier, PPP!
Ik zeg gewoon boterham tegen een boterham.
Oe! Pure hagelslag! En dan heel erg veel, eigenlijk genoeg voor 2 boterhammen op één boterham doenquote:Op woensdag 25 november 2009 07:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Me too. Een boterham met roomboter en hagelslag
Die staat er nog gewoon? Is het pas nu dat je hem niet meer ziet? (want ik ben in het weekend wel aan het klooien geweest nml)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |