Euh ik was in de veronderstelling dat je er maar 4 kan hebben.quote:
Je kan er volgens mij ook maar 4 hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Euh ik was in de veronderstelling dat je er maar 4 kan hebben.
Er zijn er al ooit 4 getrokken... En daaronder/boven zaten er dus nog meerquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Adelante het volgende:
Zeven verstandskiezen?Loopt jouw kaaklijn door tot je decollete ofzo?
Dat krijg je toch niet zomaar bij de apotheekquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Jahr00n het volgende:
Haal ff wat morfine bij de apotheker.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Jahr00n het volgende:
Haal ff wat morfine bij de apotheker.
bij de juiste welquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat krijg je toch niet zomaar bij de apotheek
Duidelijk niet je verstandskies inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ooit een ontstoken wortel gehad onder m'n kies, heb toen een hele fles Bacardi opgedronken (1,5l.) en voelde 'em nog.
Was als extratje de volgende paar dagen nog eens goed ziek van die bacardi er bij.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Duidelijk niet je verstandskies inderdaad.
wat moet er wel niet van je worden als je alle 7 verstandskiezen kwijt bentquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn er al ooit 4 getrokken... En daaronder/boven zaten er dus nog meerIk ben dan ook heel verstandig
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ooit een ontstoken wortel gehad onder m'n kies, heb toen een hele fles Bacardi opgedronken (1,5l.) en voelde 'em nog.
Was als extratje de volgende paar dagen nog eens goed ziek van die bacardi er bij.
Man als het dat maar is.. Ik weet nog tijdens een ruzie werd ik ooit vastgebonden op een stoel en trokken ze bij mij een aantal tanden eruit met een gloeiend hete tang. Ik moest me echt door de pijn heen verbijten maar toen ik eenmaal los kwam van de touwen was het een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef kwiwi het volgende:
M'n 7e (!!) verstandskies komt door en ik verga van de pijn. Al 8 of 9 pijnstillers gehad vandaag maar geen enkele uit m'n apothekerscollectie helpt
Klacht: enorme pijn
Subklacht: tandarts heeft geen tijd voor me de rest van de week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |