qftquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een KK hoeren zijn het ook hè!
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een KK hoeren zijn het ook hè!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Sj0rs het volgende:
Tijdens mijn vorige baan zat ik er tussen.![]()
Iedere zin afsluiten met "meis" en dan tegen iemand van 40+. Zijn ook altijd die standaard verlepte wijven zonder partner.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef isogram het volgende:
Ik ken ook meisjes die elkaar "wijf" noemen, dus ik zie het probleem niet.
'ik heb hersenkankerquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef isogram het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef isogram het volgende:
Terechte klacht! Teh horror!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Sj0rs het volgende:
Tijdens mijn vorige baan zat ik er tussen.![]()
Iedere zin afsluiten met "meis" en dan tegen iemand van 40+. Zijn ook altijd die standaard verlepte wijven zonder partner.
Dat is al zo goed als standaard johquote:
Misschien in de ghetto van New York, maar niet in Nederlandquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat is al zo goed als standaard johDat meiden onder elkaar aanspreken met 'Chickie' etc
Waar woon jij? Limburg
?
Ik ken er 1 die jongens "chickies" noemtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat is al zo goed als standaard johDat meiden onder elkaar aanspreken met 'Chickie' etc
Waar woon jij? Limburg
?
Ik doe dat ook weleens, maar doorgaans als ze zich als een wijf gedragen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die jongens "chickies" noemt
Oh.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef MB23 het volgende:
Ja maar die gebruikt het dus als ze een jongen knap vindt!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een KKK hoeren zijn het ook hè!
Ik zal je eerlijk zeggen het is precies zo'n figuur. Alleen geen rood haar, maar wel een hemd aan waar de knoppen van te ver uit elkaar liggen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef vigier het volgende:
Waarom is die rood geverfde snol met die bril en dat vlotte kapsel nog niet voorbij gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |