Met een ruime 30 bedoelt ie denk ik 32-33.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n instructeur die zegt dat je op dat soort weggetjes 'een ruime 30' mag rijden. Dat betekent minstens 50.
Ik had al wat daagjes problemen met inloggen, vandaar wat later: maar gefeliciteerd! (en de anderen ook!)quote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef Bhuddy het volgende:
Gefeliciteerd Tijgetje! Goed gedaan!
Fespo jij ook gefeliciteerd, nu je praktijk nog!
[ afbeelding ]
Hijs binnen hahaNet voor 't eerst weer sinds paar maanden in de Corolla gereden, wat een ramp.. Niet afgeslagen maar echt een huge verschil met de Golf...
In de meeste gevallen kan 1 auto eerder weg omdat de ander moest wachten op verkeer op de doorgaande weg. Auto met de kortste bocht heeft voorrang, dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Beide auto's slaan linksaf. Onderling voorrang verlenen?
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef Bigguy het volgende:
Ik ben gister geslaagd, ritje was belachelijk kort, 20 minuutjes, 10 km afgelegd. Er is me niks gevraagd, ik moest 1 keer straatje keren en dat was het![]()
Maar ik zal niet klagen
Het helpt als je al je motorrijbewijs hebt en de examinator de hele rit alleen maar over motorfietsen wil pratenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:25 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat ook bij mij
en dat is dus fout..quote:[
jij komt van een uitrit en de voetganger moet rechtdoor op dezelfde weg, Hij heeft voorrang.
Ik nader een bocht ook nog wel eens te langzaam, zet hem dan al gauw in z'n 1.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef Eenskijken het volgende:
jij komt van een uitrit en de voetganger moet rechtdoor op dezelfde weg, Hij heeft voorrang.
Net weer les gehad trouwens, gaat best kut. Heb het idee dat ik niet goed doorrijd bij het afslaan en optrekken/vaart minderen. Gaat allemaal wat slordig met de koppeling en rem, te langzaam. Gewoon niet strak zeg maar.
Eerste keer in een andere auto nadat je een hele tijd in de les auto hebt gereden is ook verschrikkelijk wennen. Toen ik de eerste keer in de volvo van mn pa reed en een helling moest pakken zakte ik weg. Was de koppeling van de lesauto gewendquote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef Bhuddy het volgende:
Gefeliciteerd Tijgetje! Goed gedaan!
Fespo jij ook gefeliciteerd, nu je praktijk nog!
[ afbeelding ]
Hijs binnen hahaNet voor 't eerst weer sinds paar maanden in de Corolla gereden, wat een ramp.. Niet afgeslagen maar echt een huge verschil met de Golf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |