De vraag is: "voor hoelang dit keer? "quote:
Ik ken het SOL, dat verantwoorden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
ik voel me een beetje of ik me moet verantwoorden, maar bluez t komt niet ik je op dat ik de meeste broeken al 10 jaar had? had 3 broeken van armani,die had ik nog maar 2 jaar, maar die had ik van een vriendin 2de hands gekregen, ze paste er niet meer in. ik bang was kleding weg te gooien omdat ik niet wist of ik wel weer nieuwe kon kopen? zelfde met schoenen, mijn oudste paar heb ik al 15 jaar. ik heb nu nog maar 4 spijkerbroeken waarvan er 2 al 8 jaar oud zijn, in de uitverkoop gekocht destijds ookal had ik toen genoeg geld om nieuw te kopen. verder heb ik vaak merkkleding aan vwb bovenkleding het meeste zelf gekocht de afgelopen 10 jaar, basic en degelijk vooral, afgelopen paar jaar ook van ex gekregen en wat ik zelf heb gekocht veelal bij de kringloop. zo had ik voor 8e een polo van lauren, hilfiger en een rok voor milou van karan. tevreden?
Proostquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
Strongbowrode wijn
engelse paddestoelensoep
XXL Burger van 12on.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Proost
Ik ben tegenwoordig aan de zoetige rode wijn.. en dat vind ik mega lekker! Rode wijn
ben helemaal confused
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
Ik heb maar 2 spijkerbroekenEn 2 zwangerschapsspijkerbroeken
Ben benieuwd of ik straks na februari nog iéts pas
in mijn opruimwoede ben ik er nog niet aan toe gekomen om mij zwangerschapskleding te ruimen... ik zou t je graag geven, maar het is al van 9 jaar geleden haha. als jij niet zo mode-bewust bent heb ik nog wel sweater voor je van benettonquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
Ik heb maar 2 spijkerbroekenEn 2 zwangerschapsspijkerbroeken
Ben benieuwd of ik straks na februari nog iéts pas
na februariquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja hoor.Nog grotere broeken of leggings.
Waarom zou er niks passen? Ik neem aan dat je in je vorige zwangerschap ook niet in een badjas boodschappen deed?
Misschien heb je bij deze zwschap weer 'mazzel' net als de vorige keer! (jij had toch zo lang zo vreselijk moeten spugen?)quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef freecell het volgende:
na februariDan ben ik zeg maar bevallen.
De vraag is dan: kan ik mijn broeken weer aan!
Na de vorige zwangerscha stapte ik er zo weer in na twee dagenook in mijn strakke spijkerbroek
Maar die mazzel kan je niet altijd hebben natuurlijk
Dankjequote:
Ohzo! Ik zou het niet weten, ben nooit zwanger geweest. Ik zou ze zeker bewaren, ook al zijn in het verleden behaalde successen geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef freecell het volgende:
[..]
na februariDan ben ik zeg maar bevallen.
De vraag is dan: kan ik mijn broeken weer aan!
Na de vorige zwangerscha stapte ik er zo weer in na twee dagenook in mijn strakke spijkerbroek
Maar die mazzel kan je niet altijd hebben natuurlijk
Mijn tandarts is heel lief, maar ik heb een hekel aan haar werk. Vandaag moest ze 3 x verdoving bijspuiten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb 1 spijkerbroek die ik overal aankan, een die echt niet kan als het pubiek 60+ is, en twee waar ik in werk. That's it
Verder heb ik nog 1 spijkerbroek die niet past want te klein, 3 linnen broeken (wit, rood en zwart) die ook te klein zijn en loop ik het liefst in mn lelijke baby-blauwe joggingbroek.
Kaasplankje heeft veél meer spijkerbroeken dan ik. En volgens mij sowieso meer kleren dan ik
Krakje, mijn tandarts is tof, maar desondanks zou ik liever niet in zijn stoel liggen als ik het voor het zeggen had
Wat akelig Golfer! Ik weet dat je net zo dol bent op de tandarts als ik......quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik 'mag' morgen weer naar de tandarts. De bijna 3 weken geleden door hem opgebouwde nieuwe kies is alweer los gaan zitten.
nee, ik ben nu na 12 weken braaf gestoptquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien heb je bij deze zwschap weer 'mazzel' net als de vorige keer! (jij had toch zo lang zo vreselijk moeten spugen?)
Keurig! En fijn voor je slokdarm en tanden. Jammer voor je zwschapskilo'squote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef freecell het volgende:
nee, ik ben nu na 12 weken braaf gestoptDaarvoor al zelfs
De vorige keer inderdaad tot en met de bevalling
Nee, ik ken dat spul niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn tandarts is echt tof, heel aardig en ook echt goed in zijn vak. Hij krijgt moeilijke gevallen van de hele regio Rotterdam doorgestuurd. En hij heeft TV boven de behandelstoelen![]()
![]()
Weet iemand trouwens waarom neusspray (xylometazoline) zo fucking zeer doet in je neus? Isse nie lekker
Even voor de duidelijkheid, dat is dus gewone neusspray, net als otrivin, maar dan van het huismerk. Dusch goedkoopquote:
Ik sprak ooit een gezette dame. Die viel af tot een modellenmodel tijdens haar zwangerschap, omdat ze niet kon eten. Was ook niet fijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Keurig! En fijn voor je slokdarm en tanden. Jammer voor je zwschapskilo'sMaargoed, je kan niet alles hebben
Nee want zoutoplossing moet je zelf maken, en dat zit niet in zo'n handig *sproei-je-voorhoofdsholte-in*-flesjequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Het is lang geleden, maar neusspray deed bij mij alleen zeer als ik allang verkouden was.
Kan je geen zoutoplossing gebruiken?
neusspray, dat doet idd meestal zeer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee want zoutoplossing moet je zelf maken, en dat zit niet in zo'n handig *sproei-je-voorhoofdsholte-in*-flesje
Ik neem volgende keer wel kinder neusspray... Schijnt minder zooi in te zitten ofzo.
Mja, je mag die shit maar 5 dagen achter elkaar en max. 10 dagen per maand gebruiken. Ik ga geen nieuwe kopenquote:
Dat was wel het voordeel de vorige zwangerschapquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Keurig! En fijn voor je slokdarm en tanden. Jammer voor je zwschapskilo'sMaargoed, je kan niet alles hebben
Hier kan ik in de super ook zoutspray kopen, de echte spray hebben ze niet. En dat zout is dus voor de kleintjes......quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee want zoutoplossing moet je zelf maken, en dat zit niet in zo'n handig *sproei-je-voorhoofdsholte-in*-flesje
Ik neem volgende keer wel kinder neusspray... Schijnt minder zooi in te zitten ofzo.
Merken zeggen mij geen moer (gelukkig?) Ik verbind er verder geen waardeoordeel aan. Ik vroeg me alleen af waarom iemand die hier vaak zegt dat ze niks kan kopen/doen zoveel kleding heeft en weer wegdoet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
ik voel me een beetje of ik me moet verantwoorden, maar bluez t komt niet ik je op dat ik de meeste broeken al 10 jaar had? had 3 broeken van armani,die had ik nog maar 2 jaar, maar die had ik van een vriendin 2de hands gekregen, ze paste er niet meer in. ik bang was kleding weg te gooien omdat ik niet wist of ik wel weer nieuwe kon kopen? zelfde met schoenen, mijn oudste paar heb ik al 15 jaar. ik heb nu nog maar 4 spijkerbroeken waarvan er 2 al 8 jaar oud zijn, in de uitverkoop gekocht destijds ookal had ik toen genoeg geld om nieuw te kopen. verder heb ik vaak merkkleding aan vwb bovenkleding het meeste zelf gekocht de afgelopen 10 jaar, basic en degelijk vooral, afgelopen paar jaar ook van ex gekregen en wat ik zelf heb gekocht veelal bij de kringloop. zo had ik voor 8e een polo van lauren, hilfiger en een rok voor milou van karan. tevreden?
Je hebt niet veel te melden? Wa hedde ge gegeten dan? En hoe zitquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
hier ook een soort van tvp.. lees wel met jullie mee maar heb ff niet zo veel te melden.. maar wel zo fijn als jullie in m.a.t. staan.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt niet veel te melden? Wa hedde ge gegeten dan? En hoe zitSam's
haar met deze wind? Heeft ie al een out-of-mand-look?
Twentse naam voor boerenkoolstamppot. Moet toch een beetje inburgeren hier hequote:
krenteweggequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stamppot moos? Van Sam en Moos? Je toetje was zeker een Jodenkoek?
Het leuke van een SC is dat je er nutteloze en oninteressante dingen mag melden!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
@ DE: ik heb al zo vaak het gevoel dat ik totaal nutteloze en oninteressante dingen meld hier ja
Maar wat jij je afvraagt komt harder aan bij iemand die een uitkering heeft, dan bij iemand met een salaris.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Merken zeggen mij geen moer (gelukkig?) Ik verbind er verder geen waardeoordeel aan. Ik vroeg me alleen af waarom iemand die hier vaak zegt dat ze niks kan kopen/doen zoveel kleding heeft en weer wegdoet.
He shit, heb ik voor niets zo zitten studerenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn punt een beetje, je hoeft echt niet iedere dag Charles Darwin's On the Origin of Species of vergelijkbare verhalen te vertellen hoor!
En daarom post ik vaak niet. Omdat ik niks te melden heb.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Twentse naam voor boerenkoolstamppot. Moet toch een beetje inburgeren hier he![]()
@ DE: ik heb al zo vaak het gevoel dat ik totaal nutteloze en oninteressante dingen meld hier ja
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef freecell het volgende:
En nu ga ik op bedMoest van de verloskundige die heir net was (die zei: douchen en op bed! Douchen is inmiddels gebeurd)
Ik had ineens een heleboel harde buiken vanavond, ging niet echt meer over, dus maar even gebeld. Komt goed, wel rustiger aan doen (HOE?)
Dikke kus terug en sloapwel (vlaamsquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef MissHobje het volgende:
Geloof dat ik zo maar eens ga koesen
Allemaal een dikke tuut![]()
!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef DarkElf het volgende:
over niet boeiende dingen; ik at net een plakje ham die mij niet beviel... de nasmaak was echt goor.
zou ik doodgaan nu?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef MissHobje het volgende:
Geloof dat ik zo maar eens ga koesen
Allemaal een dikke tuut![]()
!
Niet nu, wel binnen nu en 80 jaar gok ik zoquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef DarkElf het volgende:
over niet boeiende dingen; ik at net een plakje ham die mij niet beviel... de nasmaak was echt goor.
zou ik doodgaan nu?
een hoi mag hier ook al tvp dagelijksquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
hier ook een soort van tvp.. lees wel met jullie mee maar heb ff niet zo veel te melden.. maar wel zo fijn als jullie in m.a.t. staan.
mmm heb ook al de griepprik gehad dus heb ook al een nanochipquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die kans is zeer zeker aanwezig. Is vast een complot van de wereldleiders, wedden!
He wat ongezellig nou toch weerquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
En nu ga ik eindelijk de wasdroger aanslingeren, kan ik weer een schone spijkerbroek aan naar de oudjes morgenEn dan kan ik slapen, zijn jullie van me af
Geen laptop op bed? Sinterklaaaaaaaaaaaaaaas!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef freecell het volgende:
Stamppot Mous it is(hier tenminste)
En nu ga ik op bedMoest van de verloskundige die heir net was (die zei: douchen en op bed! Douchen is inmiddels gebeurd)
Ik had ineens een heleboel harde buiken vanavond, ging niet echt meer over, dus maar even gebeld. Komt goed, wel rustiger aan doen (HOE?)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
die kans is zeer zeker aanwezig. Is vast een complot van de wereldleiders, wedden!
gewone ordinaire gekookte ham ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet nu, wel binnen nu en 80 jaar gok ik zo
Wat voor ham? Want sommige gedroogde/gerookte hammen kunnen echt een ontzettend funky nasmaak hebben!
En nu ga ik eindelijk de wasdroger aanslingeren, kan ik weer een schone spijkerbroek aan naar de oudjes morgenEn dan kan ik slapen, zijn jullie van me af
Ja zie je! Dit is om te meten wat een bepaald stofje met je doet!! Dat kunnen ze met die chip mooi in de gaten houden. Slim hoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mmm heb ook al de griepprik gehad dus heb ook al een nanochip
en nu ook de ham...
Ja, haske ongezellig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
He wat ongezellig nou toch weer![]()
Ja, eerst mij een beetje uit de tent (en een sikkeneurige bui) lokken zodat ik een beetje onzinnig mee ga zitten posten en dan snel weg gaan.. Kinderachtig hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh. That's me. Ontzettend ongezellig
ja das waar. ach ongezellige mensen moeten er ook zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh. That's me. Ontzettend ongezellig
Blijkbaar. Maar toch stel ik de vragen die in me op komen als ik dingen lees die hier gepost worden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Maar wat jij je afvraagt komt harder aan bij iemand die een uitkering heeft, dan bij iemand met een salaris.
Niks mis mai als je 't mij vroagt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar toch stel ik de vragen die in me op komen als ik dingen lees die hier gepost worden.
Of het nou om sociale of culinaire onderwerpen gaat.
Ik heb zo mn goeie anti-sikkeneurige buien momenten. Helaas vallen die vaak samen met de 'ik moet morgen om kwart voor 6 de deur uit dus op zijn laatste half 6 m'n bed uit' dagen. Sorry.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, eerst mij een beetje uit de tent (en een sikkeneurige bui) lokken zodat ik een beetje onzinnig mee ga zitten posten en dan snel weg gaan.. Kinderachtig hoor
Nja, kan me voorstellen dat je op de vraag waar het hier om gaat niet geen antwoord kan geven.. Zou ik niet kunnen igg..quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef DarkElf het volgende:
en t smpele is met vragen; je hoéft er geen antwoord op te geven natuurlijk
Vragen staat vrij, antwoorden ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef DarkElf het volgende:
en t smpele is met vragen; je hoéft er geen antwoord op te geven natuurlijk
Smoesjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zo mn goeie anti-sikkeneurige buien momenten. Helaas vallen die vaak samen met de 'ik moet morgen om kwart voor 6 de deur uit dus op zijn laatste half 6 m'n bed uit' dagen. Sorry.
5 uur de wekkerrrrrr.....
Ja maar ze worden hier toch door elkaar heen gepost?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik respecteer jouw recht om vragen te stellen.
Ik vind het vergelijken van culinaire en sociale onderwerpen iets als appels en peren vergelijken.
Door vragen te stellen kom je er meestal achter hoe dingen in elkaar steken en hoe het zo gekomen isquote:Het zal wel aan mij liggen. Maar jouw vragen lijken mij soms geen vragen maar ondervraging.
'Hoe kan je je dit of dat veroorloven?' Nou door hard te sparen voor een treinkaartje bv.
Ik heb nooit gehoord dat je aan mensen met een salaris vraagt hoe ze zo vaak op vakantie kunnen gaan.
8x per jaarquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb nooit gehoord dat je aan mensen met een salaris vraagt hoe ze zo vaak op vakantie kunnen gaan.
Ja, maar jij hebt die geldboom in jouw tuin staan en die wil bij ons nou ook weer niet groeien.quote:
Ik wou dat ik een geldboom hadquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt die geldboom in jouw tuin staan en die wil bij ons nou ook weer niet groeien.
Overigens...mij interesseert het geen biet wie wat wel of niet geld/salaris/uitkering heeft of spaart.
Leef altijd al dag-voor-dag en geef het uit als ik het heb en geef het niet uit als ik het niet heb.
Kan levensgenieters dat alleen maar aanbevelen.
door eerdere posts had je het ookal kunnen weten. zal ik me ook nog verantwoorden voor de boodschappen? waardoor milou gewoonweg vers te eten krijgt?! bah en dan zeggen dat ik hooghartig ben.... je hebt werkelijk waar geen idee. dream on met je 2 computers naast elkaar waar jouw hele leven om draaitquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ze worden hier toch door elkaar heen gepost?
[..]
Door vragen te stellen kom je er meestal achter hoe dingen in elkaar steken en hoe het zo gekomen isDoor sol haar antwoord bijv. weet ik nu toch hoe het zit dat ze zoveel kleding heeft?
En die laatste is onder de gordel. Werkelijk te laag. Je zou je moeten schamen dat je zulke dingen zegt.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
door eerdere posts had je het ookal kunnen weten. zal ik me ook nog verantwoorden voor de boodschappen? waardoor milou gewoonweg vers te eten krijgt?! bah en dan zeggen dat ik hooghartig ben.... je hebt werkelijk waar geen idee. dream on met je 2 computers naast elkaar waar jouw hele leven om draait
Geen idee. Lag maar te draaien tot goed na middernacht, en vanaf 4 uur heb ik regelmatig de wekker gezien. Ach, vannacht beter. Hoop ik.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Den_Haag het volgende:
waarom niet?
lieverd,dat was niet zo bedoeld alleen om iets duidelijk te maken.quote:Op woensdag 25 november 2009 06:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En die laatste is onder de gordel. Werkelijk te laag. Je zou je moeten schamen dat je zulke dingen zegt.
dus dan bedoelde je t wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lieverd,dat was niet zo bedoeld alleen om iets duidelijk te maken.
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef DarkElf het volgende:
eniewee, goeiemorgen, wat een wind. Ik moet zo met mijn 20 jaar oude autootje , die heel niet veel kostte maar zelden onderhoud behoeft en zuinig is,de weg op, hoop dat we aankomen.
das lang idd. pffquote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Wij hebben best veel onderhoud aan ons tweedehandsje
Mogge! Lange dag voor de boeg, ik werk vandaag tot 8 uur ofzo.
Ik denk dat je het aan het fatsoen van de aanwezigen hier te danken hebt dat we hier geen koekje van eigen deeg serveren.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
door eerdere posts had je het ookal kunnen weten. zal ik me ook nog verantwoorden voor de boodschappen? waardoor milou gewoonweg vers te eten krijgt?! bah en dan zeggen dat ik hooghartig ben.... je hebt werkelijk waar geen idee. dream on met je 2 computers naast elkaar waar jouw hele leven om draait
KIA FTWquote:Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das lang idd. pff
enne die auto, tis een japje he die staan erom bekend dat ze gewoon maar door en door gaan unlike fransen bijv.
Die combi klopt niet helemaal.....quote:Op woensdag 25 november 2009 09:25 schreef Duderella het volgende:
Góedemorgen allemaal. Ben hondsziek. Maar eens naar mijn werk zo.
oh leuk, wacht ik mail je ff mijn boodschappenlijstje. heb je iets te doen in je lunspauzequote:Op woensdag 25 november 2009 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
Mooie versprekingen Dude!
Straks naar Londen
LEES nou eens wat er staat waar je op reageert! En wáár zeg ik dat je hooghartig bent? En wáár heb ik het over de boodschappen? Ik heb iets gevraagd en sorry als de toon verkeerd overkomt, maar je hebt antwoord gegeven. En dat heb ik toch gewoon aan krak gepost?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
dat is goed. zie het wel verschijnenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh leuk, wacht ik mail je ff mijn boodschappenlijstje. heb je iets te doen in je lunspauze
Its going quite well. And do to the devaluation of the pound sterling its pretty cheap as well. A pint of Strongbow for 2 euro'squote:Op woensdag 25 november 2009 12:58 schreef Bluezz het volgende:
How is it in the english country de hage? Also ferrie wet?
eeekkss.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
Why do the Brits always each a bag of crisps with their lunch?
okay, dan ik ook nog even: due to.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Its going quite well. And do to the devaluation of the pound sterling its pretty cheap as well. A pint of Strongbow for 2 euro's
in 1,5 hours or so I'll take the train to London and see what that city has to offer. But now first, lunch
Why do the Brits always eat a bag of crisps with their lunch?
Londen!quote:
Ja, dat was in januari.. En in de tussentijd zijn er nog 2 ouders overleden (alleen niet van mijn groep)quote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef golfer het volgende:
Jeetje, Sunny. Ik kan mij de vorige keer nog herinneren dat je ook zoiets schreef.
Holy fuck! Heftig bij jou op school sunny! Sterktequote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:dit is niet normaal meer.. het schijnt dat vandaag een moeder van een van mijn leerlingen overleden is.. Volgens mij rust er een vloek op onze school. Dit is het 3e jaar achtereen dat we dit mee maken in groep 7
Ik kan het nog niet helemaal geloven..
Jeetje, als je het op een rijtje zet is het nog pittiger... En nu weet ik niet wat ik moet zeggen dus dan maar een virtuelequote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat was in januari.. En in de tussentijd zijn er nog 2 ouders overleden (alleen niet van mijn groep)
Even op een rijtje sinds ik er werk: na de herfstvakantie bleek een vader zelfmoord te hebben gepleegd door zijn huis in de fik te steken (gezin zat op de camping), vorig jaar een moeder bij mij in de klas door kanker (binnen 4 weken), een andere moeder door een ongeluk. Het jaar er voor ook al een moeder die kanker had (ging ook razend snel) en bij mij uit de klas een vader die spontaan dood neer viel. Het jaar dat ik er kwam werken was in de voorgaande zomervakantie een vader + zoon verongelukt. En nu dit.. ik kan dit allemaal niet meer behappen hoor..
als het goed is toch niet he Leinquote:Op woensdag 25 november 2009 16:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Londen!! Veel plezier!
Ik heb de mex griepprik in de pocket/arm, auwie! Stijve arm... Hopelijk word ik er niet ziek van haha.
Thanx.. Is ook genoeg hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje, als je het op een rijtje zet is het nog pittiger... En nu weet ik niet wat ik moet zeggen dus dan maar een virtuele
Dat komt wel goed.. ik ben het inmiddels wel gewendquote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Den_Haag het volgende:
Sunnyen niet het je te veel persoonlijk aantrekken. hoe makkelijk dat ook gezegd lijkt
gelukkig dat je er een beetje af kan stappen. zijn geen makkelijke dingen.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.. ik ben het inmiddels wel gewendPersoonlijk wordt het gelukkig nooit helemaal, ik ben meer bezig voor de kinderen, voel hun pijn.. Is moeilijk, maar geeft ook een stukje afstand. Want ondanks dat ik het jongetje voor de 2e keer in de klas heb en ik zijn beide ouders dus best goed ken, blijven het ook 'vreemden' voor me..
Easton is toch vliegveld? Je gaatquote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Den_Haag het volgende:
Sunnyen niet het je te veel persoonlijk aantrekken. hoe makkelijk dat ook gezegd lijkt
Milton Keynes. Nog ff door naar London Easton.
Dat dus. DH zegt goeie dingen vandaag!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:57 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig dat je er een beetje af kan stappen. zijn geen makkelijke dingen.
Nee, maar inmiddels kan ik er aardig mee overweg en weet ik me hier professioneel in op te stellen. Al kan ik niet beloven dat ik het morgen droog hou., is me tot nu toe iedere keer wel gelukt, maar heb het gevoel dat dit extra hard gaat aankomen in de klas..quote:Op woensdag 25 november 2009 16:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gelukkig dat je er een beetje af kan stappen. zijn geen makkelijke dingen.
Easton is het treinstation waar ik uitstap. Daarna met de tube door naar London Bridge. Hotel aan de Thamesquote:Op woensdag 25 november 2009 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Easton is toch vliegveld? Je gaatDe Stad
niet in?
En DH zegt wat ik wilde zeggen maar niet zei.
Professioneel hoeft niet te betekenen dat je geen emoties mag tonen hehquote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, maar inmiddels kan ik er aardig mee overweg en weet ik me hier professioneel in op te stellen. Al kan ik niet beloven dat ik het morgen droog hou., is me tot nu toe iedere keer wel gelukt, maar heb het gevoel dat dit extra hard gaat aankomen in de klas..
Klopt, alleen praat het zo lastig voor een groep als je zelf zit te snotterenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Professioneel hoeft niet te betekenen dat je geen emoties mag tonen hehIk heb vorige week nog staan huilen bij een lief oudje dat terminaal lag. En haar kleinzoon zat naast haar! Gepaste emotie tonen, dát is professioneel!
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat dus. DH zegt goeie dingen vandaag!
Leuk plekkie, hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
Easton is het treinstation waar ik uitstap. Daarna met de tube door naar London Bridge. Hotel aan de Thames
Ik niet vrees ikquote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef minilot het volgende:
Lieverds, de polenta was in de aanbieding bij de toko, dus ik heb nu twee kilo.
Ik neem me al heel lang voor om eens iets met polenta klaar te maken, maar het was er tot nu toe niet van gekomen. Nu moet ik wel! Ik heb het trouwens ook nog nooit gegeten.
Wie voorziet mij van daverende recepten?
Kom je heel toevallig in Harrods voordat je terug gaat naar Nederland?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
Easton is het treinstation waar ik uitstap. Daarna met de tube door naar London Bridge. Hotel aan de Thames
Jij moet eens met ColdFeet kletsen, die doet ook van alles in de keuken met interessante ingredienten!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef minilot het volgende:
Lieverds, de polenta was in de aanbieding bij de toko, dus ik heb nu twee kilo.
Ik neem me al heel lang voor om eens iets met polenta klaar te maken, maar het was er tot nu toe niet van gekomen. Nu moet ik wel! Ik heb het trouwens ook nog nooit gegeten.
Wie voorziet mij van daverende recepten?
Dat doen wij toch hopelijk allemaal, hier in de CUL-sc?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij moet eens met ColdFeet kletsen, die doet ook van alles in de keuken met interessante ingredienten!
ikke niet hoor! Kook erg standaard. Want moeilijke muts met eten.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:31 schreef minilot het volgende:
Dat doen wij toch hopelijk allemaal, hier in de CUL-sc?
Trakteer hem er dan op eentjequote:Op woensdag 25 november 2009 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Aaarg ik heb veel trek! En ik sta NAAST een oliebollenkraam! De marteling! En er staat een leuke gozer in...
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Oh jongens, nu wil ik ook naar LondonNog nooit geweest, terwijl ik al wel 2X in Engeland en 2X in Schotland ben geweest
Heb morgen nog wel ff tijd. Hotel zit naast SouthWark bridge. Nog dingen waar ik echt zo ff langs moet?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kom je heel toevallig in Harrods voordat je terug gaat naar Nederland?
Lush! Of oh nee misschien is dat niet iets voor jouquote:Op woensdag 25 november 2009 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb morgen nog wel ff tijd. Hotel zit naast SouthWark bridge. Nog dingen waar ik echt zo ff langs moet?
Dat wordt nog spannend, want de verpakking is helemaal in het Turks. Maar die verhoduignen zijn vast wel te googelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
Je gooit het meel in een bepaalde verhouding, zie pak, bij een kokende vloeistof (water of water/melk-mengsel) en roert je suf.
Oe oe verleidelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb morgen nog wel ff tijd. Hotel zit naast SouthWark bridge. Nog dingen waar ik echt zo ff langs moet?
Ja dus, de jelly belly jelly beans wand in Harrods! Pomgranate! Wil je voor me meenemen? Pretty please?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
foto!!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik wilde gisteren nog wat zeggen, maar fok lag er weer eens uit. Ik heb donkerrood haar. En ik wil weer blond
Ik vond dat blonde niet zo leukquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik wilde gisteren nog wat zeggen, maar fok lag er weer eens uit. Ik heb donkerrood haar. En ik wil weer blond
zal het proberen. net ff een klein rondje Londen gedaan. Waterloo, Westminster (en ook daar even de wijk in, wat mooi!!), Big Ben, Horseguard, St James Park, Trafalgar square en toen bij Strand en de bank side terug gelopen. 2 uur stevig stappen. Nu wel een biertje verdiendquote:Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dus, de jelly belly jelly beans wand in Harrods! Pomgranate! Wil je voor me meenemen? Pretty please?
Een paar. met de telefoonquote:
Genoeg hippe afhaalcurry's in Londen. Opeten op een bankje onder de sterren.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Een paar. met de telefoon
Zat nog te denken ergens een curry te gaan eten maar alleen is dat toch minder
quote:
Dag fans. Ik leef nog. Ik heb een week Berlijn en een ongevierde verjaardag achter de rug (nog bedankt voor je sms, Lein) en het gaat uitstekend (ja ook in de liefde). Ja ik ben druk aan het werk, zeer druk zelfs en een chaotische teringbende.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
Vork! Hoe is 't met je? Nog druk aan het werk?
ik ook. zal er misschien straks nog ff eentje online gooienquote:Op woensdag 25 november 2009 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
dan hoop ik dat je een goede camera op je foon hebt
waarom dat dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:33 schreef Duderella het volgende:
Ik ben het zieligste prinsesje dat ik ken.
Aait over bolletjequote:Op woensdag 25 november 2009 21:33 schreef Duderella het volgende:
Ik ben het zieligste prinsesje dat ik ken.
Ach gossie, muisje.quote:
I'm just a jalouse guy girlquote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef Den_Haag het volgende:
zal het proberen. net ff een klein rondje Londen gedaan. Waterloo, Westminster (en ook daar even de wijk in, wat mooi!!), Big Ben, Horseguard, St James Park, Trafalgar square en toen bij Strand en de bank side terug gelopen. 2 uur stevig stappen. Nu wel een biertje verdiend
Morgen Harrods als het lukt
Ik vind het wel tof dat je ervoor bent gegaan. Maar kan me ook voorstellen dat je het die meiden gunt hoor, leuk!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik was in de race voor 1 nummer. (je geeft je op voor een nummer) en ik had nu 2X gezongen, 2X 2 regeltjes.
Vanavond ging het best redelijk, alleen dan komen er 2 meiden naar voren die het echt zo ontzettend leuk doen met zijn 2tjes dat ik dan ook denk, doen jullie het maar![]()
Je kan gewoon zien dat zij meer lef, beter op stem en een leukere act erom heen hebben verzonnen, eerlijk is eerlijk.
Volgend seizoen ga ik weer wat leuks uitzoekenVerder zingen we een hele hoop nummers, dus ik heb genoeg te doen, oefenen lekker in het veilige koor
Jaaaaaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aait over bolletjeZorgt broeder shock wel goed voor je
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog nooit in Londen geweest, of Engeland
die heb ik niet bij mequote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lange wollen onderbroeken ftw!
het staat wel op de planning bnnenkort eensquote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef Duderella het volgende:
MeMo, Londen is zo leuk! Ik ben er dol op. Als je het een beetje handig plant, kun je er best goedkoop naartoe. (Daar alleen wel op de portemonnee letten. Damn, wat kun je er verkwisten.)
Ik heb het in Londen zó leuk gehad!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
het staat wel op de planning bnnenkort eens
Je hebt onsquote:Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef Den_Haag het volgende:
kan ik me voorstellen. Alleen is ietsjes minder. maar ja, niks aan te doen. red me zo ook
Blame it on the feeeeever!!!quote:
Weer eens in afwachting van labuitslagen van de internist en verder nu 'genietend' van vrij heftige napijn na de wortelkanaalbehandeling en kleine operatie daarna van vanmiddag bij de tandarts.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:41 schreef Duderella het volgende:
Hoest met u trouwens, golfer? Nog weer uitslagen/onderzoeken/diagnoses/conclusies gekregen, of nog steeds verward in het woud der medici?
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef Duderella het volgende:
Oh hier is iemand zo grappig dronken!![]()
ShowChat #1226: smaakvol en subtiel
O ik las het ja, van je tandartsbezoek. Hopelijk ben je er nu voorlopig wel even klaar mee!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer eens in afwachting van labuitslagen van de internist en verder nu 'genietend' van vrij heftige napijn na de wortelkanaalbehandeling en kleine operatie daarna van vanmiddag bij de tandarts.
De combi paracetamol en whisky begint echter wel ter werken.
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]Dat hadden we in HOOLS vroegah ook nog wel eens. Sweet memories....
quote:dop van mijn cvkes wijn zat er nog op de fles dus kon niet inscgenken I_)_
Zo jong al? Dat einde? Ik word gewoon 106. Kan ik nog 41 jaar genieten van mij AOW.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:57 schreef Duderella het volgende:
Deden lijven het nou maar gewoon helemaal goed tot * poef * het einde ooit op ons negentigste of zo komt hè?
Ik word maar 71!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo jong al? Dat einde? Ik word gewoon 106. Kan ik nog 41 jaar genieten van mij AOW.
want ja, ik mag gewoon nog wel op m'n 65ste stoppen
Dexter aanslingeren nu gaat op de DVD-speler.
hmm dat heb ik niet.. ga altijd wel makkelijk erheen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:32 schreef Duderella het volgende:
Fijn hè Hobbel, kan dat zijn. Ik moet wel zeggen dat als ik een tijdje niet heb gesport, ik dat fijne zo weer ben vergeten en dan moet ik weer met enóórm zelfmeelij en bijbehorend buitenproportioneel drama die kant op worden gesleept door mijn trainer.[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh uiteindelijk ga ik altijd weer hoor. Daar betaal ik de goede man voor, dat hij me desnoods persoonlijk thuis van de bank af komt plukken. En als ik weer eenmaal aan het trainen ben, is het ook hartstikke lekker.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hmm dat heb ik niet.. ga altijd wel makkelijk erheen eigenlijk.
mare wel volhouden jij hoor! das zo goed voor je.. lekker meteen alle agressie eruit knallen enzo
Wasda?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:40 schreef MissHobje het volgende:
Ik neem nog even een glaaske mavrodaphne of patras
Oh mag ik ook wah?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:48 schreef Duderella het volgende:
Agressie heb ik niet meer, sinds ik yoga. Dat vloeit allemaal via energetische banen in moeder aarde af.
Maar die waren toen wel vaak echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]Dat hadden we in HOOLS vroegah ook nog wel eens. Sweet memories....
Ik zie redenen om het rood te houdenquote:Op donderdag 26 november 2009 04:06 schreef Isabeau het volgende:
En het rode is zo...volwassen en serieus. Blond was een beetje stout en dellerig. Ach ja *zucht*
Heerlijk jaquote:Op donderdag 26 november 2009 11:17 schreef DarkElf het volgende:
het waait ook stevig.
Lekker straks met de trein, altijd fijn wegtochten op een open perron
tis ook niet echt paraplu weer, zag net een mevrouw worstelen met zo een ding. Zonder is beter denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 11:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb net een kado'tje gekocht voor een van mn oudjes voor sinterklaas. Ben haske nat geregendKutweer.
Ik zeg maar niksquote:Op donderdag 26 november 2009 12:45 schreef DarkElf het volgende:
het wordt vast weer wat beter, hier lijkt het daar zoetjes aan op iig.. (voor zolang het duurt)
Is een half uurtje lang genoeg om 'm naar me te laten zwaaien, denk je?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik kan gewoon geen oppas krijgen voor morgen voor een half uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |