De vraag is: "voor hoelang dit keer? "quote:
Ik ken het SOL, dat verantwoorden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
ik voel me een beetje of ik me moet verantwoorden, maar bluez t komt niet ik je op dat ik de meeste broeken al 10 jaar had? had 3 broeken van armani,die had ik nog maar 2 jaar, maar die had ik van een vriendin 2de hands gekregen, ze paste er niet meer in. ik bang was kleding weg te gooien omdat ik niet wist of ik wel weer nieuwe kon kopen? zelfde met schoenen, mijn oudste paar heb ik al 15 jaar. ik heb nu nog maar 4 spijkerbroeken waarvan er 2 al 8 jaar oud zijn, in de uitverkoop gekocht destijds ookal had ik toen genoeg geld om nieuw te kopen. verder heb ik vaak merkkleding aan vwb bovenkleding het meeste zelf gekocht de afgelopen 10 jaar, basic en degelijk vooral, afgelopen paar jaar ook van ex gekregen en wat ik zelf heb gekocht veelal bij de kringloop. zo had ik voor 8e een polo van lauren, hilfiger en een rok voor milou van karan. tevreden?
Proostquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
Strongbowrode wijn
engelse paddestoelensoep
XXL Burger van 12on.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Proost
Ik ben tegenwoordig aan de zoetige rode wijn.. en dat vind ik mega lekker! Rode wijn
ben helemaal confused
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
Ik heb maar 2 spijkerbroekenEn 2 zwangerschapsspijkerbroeken
Ben benieuwd of ik straks na februari nog iéts pas
in mijn opruimwoede ben ik er nog niet aan toe gekomen om mij zwangerschapskleding te ruimen... ik zou t je graag geven, maar het is al van 9 jaar geleden haha. als jij niet zo mode-bewust bent heb ik nog wel sweater voor je van benettonquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
Ik heb maar 2 spijkerbroekenEn 2 zwangerschapsspijkerbroeken
Ben benieuwd of ik straks na februari nog iéts pas
na februariquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja hoor.Nog grotere broeken of leggings.
Waarom zou er niks passen? Ik neem aan dat je in je vorige zwangerschap ook niet in een badjas boodschappen deed?
Misschien heb je bij deze zwschap weer 'mazzel' net als de vorige keer! (jij had toch zo lang zo vreselijk moeten spugen?)quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef freecell het volgende:
na februariDan ben ik zeg maar bevallen.
De vraag is dan: kan ik mijn broeken weer aan!
Na de vorige zwangerscha stapte ik er zo weer in na twee dagenook in mijn strakke spijkerbroek
Maar die mazzel kan je niet altijd hebben natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |