De vraag is: "voor hoelang dit keer? "quote:
Ik ken het SOL, dat verantwoorden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
ik voel me een beetje of ik me moet verantwoorden, maar bluez t komt niet ik je op dat ik de meeste broeken al 10 jaar had? had 3 broeken van armani,die had ik nog maar 2 jaar, maar die had ik van een vriendin 2de hands gekregen, ze paste er niet meer in. ik bang was kleding weg te gooien omdat ik niet wist of ik wel weer nieuwe kon kopen? zelfde met schoenen, mijn oudste paar heb ik al 15 jaar. ik heb nu nog maar 4 spijkerbroeken waarvan er 2 al 8 jaar oud zijn, in de uitverkoop gekocht destijds ookal had ik toen genoeg geld om nieuw te kopen. verder heb ik vaak merkkleding aan vwb bovenkleding het meeste zelf gekocht de afgelopen 10 jaar, basic en degelijk vooral, afgelopen paar jaar ook van ex gekregen en wat ik zelf heb gekocht veelal bij de kringloop. zo had ik voor 8e een polo van lauren, hilfiger en een rok voor milou van karan. tevreden?
Proostquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
Strongbowrode wijn
engelse paddestoelensoep
XXL Burger van 12on.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Proost
Ik ben tegenwoordig aan de zoetige rode wijn.. en dat vind ik mega lekker! Rode wijn
ben helemaal confused
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
Ik heb maar 2 spijkerbroekenEn 2 zwangerschapsspijkerbroeken
Ben benieuwd of ik straks na februari nog iéts pas
in mijn opruimwoede ben ik er nog niet aan toe gekomen om mij zwangerschapskleding te ruimen... ik zou t je graag geven, maar het is al van 9 jaar geleden haha. als jij niet zo mode-bewust bent heb ik nog wel sweater voor je van benettonquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
Ik heb maar 2 spijkerbroekenEn 2 zwangerschapsspijkerbroeken
Ben benieuwd of ik straks na februari nog iéts pas
na februariquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja hoor.Nog grotere broeken of leggings.
Waarom zou er niks passen? Ik neem aan dat je in je vorige zwangerschap ook niet in een badjas boodschappen deed?
Misschien heb je bij deze zwschap weer 'mazzel' net als de vorige keer! (jij had toch zo lang zo vreselijk moeten spugen?)quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef freecell het volgende:
na februariDan ben ik zeg maar bevallen.
De vraag is dan: kan ik mijn broeken weer aan!
Na de vorige zwangerscha stapte ik er zo weer in na twee dagenook in mijn strakke spijkerbroek
Maar die mazzel kan je niet altijd hebben natuurlijk
Dankjequote:
Ohzo! Ik zou het niet weten, ben nooit zwanger geweest. Ik zou ze zeker bewaren, ook al zijn in het verleden behaalde successen geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef freecell het volgende:
[..]
na februariDan ben ik zeg maar bevallen.
De vraag is dan: kan ik mijn broeken weer aan!
Na de vorige zwangerscha stapte ik er zo weer in na twee dagenook in mijn strakke spijkerbroek
Maar die mazzel kan je niet altijd hebben natuurlijk
Mijn tandarts is heel lief, maar ik heb een hekel aan haar werk. Vandaag moest ze 3 x verdoving bijspuiten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb 1 spijkerbroek die ik overal aankan, een die echt niet kan als het pubiek 60+ is, en twee waar ik in werk. That's it
Verder heb ik nog 1 spijkerbroek die niet past want te klein, 3 linnen broeken (wit, rood en zwart) die ook te klein zijn en loop ik het liefst in mn lelijke baby-blauwe joggingbroek.
Kaasplankje heeft veél meer spijkerbroeken dan ik. En volgens mij sowieso meer kleren dan ik
Krakje, mijn tandarts is tof, maar desondanks zou ik liever niet in zijn stoel liggen als ik het voor het zeggen had
Wat akelig Golfer! Ik weet dat je net zo dol bent op de tandarts als ik......quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik 'mag' morgen weer naar de tandarts. De bijna 3 weken geleden door hem opgebouwde nieuwe kies is alweer los gaan zitten.
nee, ik ben nu na 12 weken braaf gestoptquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien heb je bij deze zwschap weer 'mazzel' net als de vorige keer! (jij had toch zo lang zo vreselijk moeten spugen?)
Keurig! En fijn voor je slokdarm en tanden. Jammer voor je zwschapskilo'squote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef freecell het volgende:
nee, ik ben nu na 12 weken braaf gestoptDaarvoor al zelfs
De vorige keer inderdaad tot en met de bevalling
Nee, ik ken dat spul niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn tandarts is echt tof, heel aardig en ook echt goed in zijn vak. Hij krijgt moeilijke gevallen van de hele regio Rotterdam doorgestuurd. En hij heeft TV boven de behandelstoelen![]()
![]()
Weet iemand trouwens waarom neusspray (xylometazoline) zo fucking zeer doet in je neus? Isse nie lekker
Even voor de duidelijkheid, dat is dus gewone neusspray, net als otrivin, maar dan van het huismerk. Dusch goedkoopquote:
Ik sprak ooit een gezette dame. Die viel af tot een modellenmodel tijdens haar zwangerschap, omdat ze niet kon eten. Was ook niet fijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Keurig! En fijn voor je slokdarm en tanden. Jammer voor je zwschapskilo'sMaargoed, je kan niet alles hebben
Nee want zoutoplossing moet je zelf maken, en dat zit niet in zo'n handig *sproei-je-voorhoofdsholte-in*-flesjequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Het is lang geleden, maar neusspray deed bij mij alleen zeer als ik allang verkouden was.
Kan je geen zoutoplossing gebruiken?
neusspray, dat doet idd meestal zeer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee want zoutoplossing moet je zelf maken, en dat zit niet in zo'n handig *sproei-je-voorhoofdsholte-in*-flesje
Ik neem volgende keer wel kinder neusspray... Schijnt minder zooi in te zitten ofzo.
Mja, je mag die shit maar 5 dagen achter elkaar en max. 10 dagen per maand gebruiken. Ik ga geen nieuwe kopenquote:
Dat was wel het voordeel de vorige zwangerschapquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Keurig! En fijn voor je slokdarm en tanden. Jammer voor je zwschapskilo'sMaargoed, je kan niet alles hebben
Hier kan ik in de super ook zoutspray kopen, de echte spray hebben ze niet. En dat zout is dus voor de kleintjes......quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee want zoutoplossing moet je zelf maken, en dat zit niet in zo'n handig *sproei-je-voorhoofdsholte-in*-flesje
Ik neem volgende keer wel kinder neusspray... Schijnt minder zooi in te zitten ofzo.
Merken zeggen mij geen moer (gelukkig?) Ik verbind er verder geen waardeoordeel aan. Ik vroeg me alleen af waarom iemand die hier vaak zegt dat ze niks kan kopen/doen zoveel kleding heeft en weer wegdoet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
ik voel me een beetje of ik me moet verantwoorden, maar bluez t komt niet ik je op dat ik de meeste broeken al 10 jaar had? had 3 broeken van armani,die had ik nog maar 2 jaar, maar die had ik van een vriendin 2de hands gekregen, ze paste er niet meer in. ik bang was kleding weg te gooien omdat ik niet wist of ik wel weer nieuwe kon kopen? zelfde met schoenen, mijn oudste paar heb ik al 15 jaar. ik heb nu nog maar 4 spijkerbroeken waarvan er 2 al 8 jaar oud zijn, in de uitverkoop gekocht destijds ookal had ik toen genoeg geld om nieuw te kopen. verder heb ik vaak merkkleding aan vwb bovenkleding het meeste zelf gekocht de afgelopen 10 jaar, basic en degelijk vooral, afgelopen paar jaar ook van ex gekregen en wat ik zelf heb gekocht veelal bij de kringloop. zo had ik voor 8e een polo van lauren, hilfiger en een rok voor milou van karan. tevreden?
Je hebt niet veel te melden? Wa hedde ge gegeten dan? En hoe zitquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
hier ook een soort van tvp.. lees wel met jullie mee maar heb ff niet zo veel te melden.. maar wel zo fijn als jullie in m.a.t. staan.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt niet veel te melden? Wa hedde ge gegeten dan? En hoe zitSam's
haar met deze wind? Heeft ie al een out-of-mand-look?
Twentse naam voor boerenkoolstamppot. Moet toch een beetje inburgeren hier hequote:
krenteweggequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stamppot moos? Van Sam en Moos? Je toetje was zeker een Jodenkoek?
Het leuke van een SC is dat je er nutteloze en oninteressante dingen mag melden!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
@ DE: ik heb al zo vaak het gevoel dat ik totaal nutteloze en oninteressante dingen meld hier ja
Maar wat jij je afvraagt komt harder aan bij iemand die een uitkering heeft, dan bij iemand met een salaris.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Merken zeggen mij geen moer (gelukkig?) Ik verbind er verder geen waardeoordeel aan. Ik vroeg me alleen af waarom iemand die hier vaak zegt dat ze niks kan kopen/doen zoveel kleding heeft en weer wegdoet.
He shit, heb ik voor niets zo zitten studerenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn punt een beetje, je hoeft echt niet iedere dag Charles Darwin's On the Origin of Species of vergelijkbare verhalen te vertellen hoor!
En daarom post ik vaak niet. Omdat ik niks te melden heb.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Twentse naam voor boerenkoolstamppot. Moet toch een beetje inburgeren hier he![]()
@ DE: ik heb al zo vaak het gevoel dat ik totaal nutteloze en oninteressante dingen meld hier ja
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef freecell het volgende:
En nu ga ik op bedMoest van de verloskundige die heir net was (die zei: douchen en op bed! Douchen is inmiddels gebeurd)
Ik had ineens een heleboel harde buiken vanavond, ging niet echt meer over, dus maar even gebeld. Komt goed, wel rustiger aan doen (HOE?)
Dikke kus terug en sloapwel (vlaamsquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef MissHobje het volgende:
Geloof dat ik zo maar eens ga koesen
Allemaal een dikke tuut![]()
!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef DarkElf het volgende:
over niet boeiende dingen; ik at net een plakje ham die mij niet beviel... de nasmaak was echt goor.
zou ik doodgaan nu?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef MissHobje het volgende:
Geloof dat ik zo maar eens ga koesen
Allemaal een dikke tuut![]()
!
Niet nu, wel binnen nu en 80 jaar gok ik zoquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef DarkElf het volgende:
over niet boeiende dingen; ik at net een plakje ham die mij niet beviel... de nasmaak was echt goor.
zou ik doodgaan nu?
een hoi mag hier ook al tvp dagelijksquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
hier ook een soort van tvp.. lees wel met jullie mee maar heb ff niet zo veel te melden.. maar wel zo fijn als jullie in m.a.t. staan.
mmm heb ook al de griepprik gehad dus heb ook al een nanochipquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die kans is zeer zeker aanwezig. Is vast een complot van de wereldleiders, wedden!
He wat ongezellig nou toch weerquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
En nu ga ik eindelijk de wasdroger aanslingeren, kan ik weer een schone spijkerbroek aan naar de oudjes morgenEn dan kan ik slapen, zijn jullie van me af
Geen laptop op bed? Sinterklaaaaaaaaaaaaaaas!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef freecell het volgende:
Stamppot Mous it is(hier tenminste)
En nu ga ik op bedMoest van de verloskundige die heir net was (die zei: douchen en op bed! Douchen is inmiddels gebeurd)
Ik had ineens een heleboel harde buiken vanavond, ging niet echt meer over, dus maar even gebeld. Komt goed, wel rustiger aan doen (HOE?)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
die kans is zeer zeker aanwezig. Is vast een complot van de wereldleiders, wedden!
gewone ordinaire gekookte ham ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet nu, wel binnen nu en 80 jaar gok ik zo
Wat voor ham? Want sommige gedroogde/gerookte hammen kunnen echt een ontzettend funky nasmaak hebben!
En nu ga ik eindelijk de wasdroger aanslingeren, kan ik weer een schone spijkerbroek aan naar de oudjes morgenEn dan kan ik slapen, zijn jullie van me af
Ja zie je! Dit is om te meten wat een bepaald stofje met je doet!! Dat kunnen ze met die chip mooi in de gaten houden. Slim hoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mmm heb ook al de griepprik gehad dus heb ook al een nanochip
en nu ook de ham...
Ja, haske ongezellig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
He wat ongezellig nou toch weer![]()
Ja, eerst mij een beetje uit de tent (en een sikkeneurige bui) lokken zodat ik een beetje onzinnig mee ga zitten posten en dan snel weg gaan.. Kinderachtig hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh. That's me. Ontzettend ongezellig
ja das waar. ach ongezellige mensen moeten er ook zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh. That's me. Ontzettend ongezellig
Blijkbaar. Maar toch stel ik de vragen die in me op komen als ik dingen lees die hier gepost worden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Maar wat jij je afvraagt komt harder aan bij iemand die een uitkering heeft, dan bij iemand met een salaris.
Niks mis mai als je 't mij vroagt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar toch stel ik de vragen die in me op komen als ik dingen lees die hier gepost worden.
Of het nou om sociale of culinaire onderwerpen gaat.
Ik heb zo mn goeie anti-sikkeneurige buien momenten. Helaas vallen die vaak samen met de 'ik moet morgen om kwart voor 6 de deur uit dus op zijn laatste half 6 m'n bed uit' dagen. Sorry.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, eerst mij een beetje uit de tent (en een sikkeneurige bui) lokken zodat ik een beetje onzinnig mee ga zitten posten en dan snel weg gaan.. Kinderachtig hoor
Nja, kan me voorstellen dat je op de vraag waar het hier om gaat niet geen antwoord kan geven.. Zou ik niet kunnen igg..quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef DarkElf het volgende:
en t smpele is met vragen; je hoéft er geen antwoord op te geven natuurlijk
Vragen staat vrij, antwoorden ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef DarkElf het volgende:
en t smpele is met vragen; je hoéft er geen antwoord op te geven natuurlijk
Smoesjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zo mn goeie anti-sikkeneurige buien momenten. Helaas vallen die vaak samen met de 'ik moet morgen om kwart voor 6 de deur uit dus op zijn laatste half 6 m'n bed uit' dagen. Sorry.
5 uur de wekkerrrrrr.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |