abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74969647
Voor recept zie lapo vorige topic
pi_74969730
Erwtensoep...soms zo lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_74969742
@ DE, ik zal eens bij het (overvolle) biowinkeltje hier in het dorp gaan snuffelen, tnx voor de tip!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 november 2009 @ 18:59:52 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74969772
Al jaren geleden voordat ik snert heb gegeten, krijg het niet naar binnen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_74970336
Mijn ex maakte de lekkerste erwtensoep! Ik vond die van runderbouillon het lekkerst.
En pannekoeken ipv roggebrood erbij is ook een aanrader.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74970420
hai!
speklapjes erin, brrr zijn niet veel dingen die ik niet veel eet maar speklapjes en aanverwanten eet ik eigenlijk nooit...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74970469
ik voel me een beetje of ik me moet verantwoorden, maar bluez t komt niet ik je op dat ik de meeste broeken al 10 jaar had? had 3 broeken van armani,die had ik nog maar 2 jaar, maar die had ik van een vriendin 2de hands gekregen, ze paste er niet meer in. ik bang was kleding weg te gooien omdat ik niet wist of ik wel weer nieuwe kon kopen? zelfde met schoenen, mijn oudste paar heb ik al 15 jaar. ik heb nu nog maar 4 spijkerbroeken waarvan er 2 al 8 jaar oud zijn, in de uitverkoop gekocht destijds ookal had ik toen genoeg geld om nieuw te kopen. verder heb ik vaak merkkleding aan vwb bovenkleding het meeste zelf gekocht de afgelopen 10 jaar, basic en degelijk vooral, afgelopen paar jaar ook van ex gekregen en wat ik zelf heb gekocht veelal bij de kringloop. zo had ik voor 8e een polo van lauren, hilfiger en een rok voor milou van karan. tevreden?
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:44:11 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74970650
en weer Up
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74970675
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef MissHobje het volgende:
en weer Up
De vraag is: "voor hoelang dit keer? "
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_74970698
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef MissHobje het volgende:
en weer Up
oeh snel! posten!! voor je t weet is t weer voorbij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:47:49 #11
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74970760
TerugVindPinda!!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_74970823
Strongbow rode wijn
engelse paddestoelensoep
XXL Burger van 12on.
pi_74971053
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
ik voel me een beetje of ik me moet verantwoorden, maar bluez t komt niet ik je op dat ik de meeste broeken al 10 jaar had? had 3 broeken van armani,die had ik nog maar 2 jaar, maar die had ik van een vriendin 2de hands gekregen, ze paste er niet meer in. ik bang was kleding weg te gooien omdat ik niet wist of ik wel weer nieuwe kon kopen? zelfde met schoenen, mijn oudste paar heb ik al 15 jaar. ik heb nu nog maar 4 spijkerbroeken waarvan er 2 al 8 jaar oud zijn, in de uitverkoop gekocht destijds ookal had ik toen genoeg geld om nieuw te kopen. verder heb ik vaak merkkleding aan vwb bovenkleding het meeste zelf gekocht de afgelopen 10 jaar, basic en degelijk vooral, afgelopen paar jaar ook van ex gekregen en wat ik zelf heb gekocht veelal bij de kringloop. zo had ik voor 8e een polo van lauren, hilfiger en een rok voor milou van karan. tevreden?
Ik ken het SOL, dat verantwoorden.
Ik beschuldig niemand, maar vaak weten die mensen ook niet dat je tweedehands ook goeie spullen kan kopen. En soms weten mensen dat niet omdat ze het minderwaardig vinden ofzo.
En idd, geen oude kleren weggooien voordat je nieuwe hebt.

SOL, je hoeft je niet te verantwoorden. Sowieso niet, je doet je stinkende best om te werken.
En hoe je met jouw geld omgaat, is jouw zaak.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:00:18 #14
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74971295
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
Strongbow rode wijn
engelse paddestoelensoep
XXL Burger van 12on.
Proost

Ik ben tegenwoordig aan de zoetige rode wijn.. en dat vind ik mega lekker ! Rode wijn ben helemaal confused
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74971366
Wat voor zoetige rode wijn MissHob?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74971403
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Proost

Ik ben tegenwoordig aan de zoetige rode wijn.. en dat vind ik mega lekker ! Rode wijn ben helemaal confused
pi_74971437
Ik heb maar 2 spijkerbroeken En 2 zwangerschapsspijkerbroeken
Ben benieuwd of ik straks na februari nog iéts pas
pi_74971526
genietze hobje
pi_74971620
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
Ja hoor. Nog grotere broeken of leggings.
Waarom zou er niks passen? Ik neem aan dat je in je vorige zwangerschap ook niet in een badjas boodschappen deed?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74971646
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
in mijn opruimwoede ben ik er nog niet aan toe gekomen om mij zwangerschapskleding te ruimen... ik zou t je graag geven, maar het is al van 9 jaar geleden haha. als jij niet zo mode-bewust bent heb ik nog wel sweater voor je van benetton

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2009 21:18:32 ]
pi_74971742
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja hoor. Nog grotere broeken of leggings.
Waarom zou er niks passen? Ik neem aan dat je in je vorige zwangerschap ook niet in een badjas boodschappen deed?
na februari Dan ben ik zeg maar bevallen.
De vraag is dan: kan ik mijn broeken weer aan!
Na de vorige zwangerscha stapte ik er zo weer in na twee dagen ook in mijn strakke spijkerbroek Maar die mazzel kan je niet altijd hebben natuurlijk
pi_74971774
En ik denk dat ik een tandartsstoel wil.....
Net als vorige keer, na een uur in die stoel heb ik geen last van mijn bekken.
Ik denk toch niet dat het aan de verdoving ligt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74971999
Ik heb 1 spijkerbroek die ik overal aankan, een die echt niet kan als het pubiek 60+ is, en twee waar ik in werk. That's it

Verder heb ik nog 1 spijkerbroek die niet past want te klein, 3 linnen broeken (wit, rood en zwart) die ook te klein zijn en loop ik het liefst in mn lelijke baby-blauwe joggingbroek.

Kaasplankje heeft veél meer spijkerbroeken dan ik. En volgens mij sowieso meer kleren dan ik

Krakje, mijn tandarts is tof, maar desondanks zou ik liever niet in zijn stoel liggen als ik het voor het zeggen had
pi_74972036
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef freecell het volgende:
Na de vorige zwangerscha stapte ik er zo weer in na twee dagen ook in mijn strakke spijkerbroek Maar die mazzel kan je niet altijd hebben natuurlijk
Misschien heb je bij deze zwschap weer 'mazzel' net als de vorige keer! (jij had toch zo lang zo vreselijk moeten spugen?)
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:19:43 #25
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74972098
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef SeaOfLove het volgende:
genietze hobje
Dankje
Heb er een lekker jazzig hip deuntje bij opstaan enne moet ff ontstressen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74972117
ik heb 1 spijkerbroek die te groot geworden is moet een vervanging voor komen...

verder heb ik vooral rokjes tegenwoordig nu ik het mij zo bedenk..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74972140
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Ohzo! Ik zou het niet weten, ben nooit zwanger geweest. Ik zou ze zeker bewaren, ook al zijn in het verleden behaalde successen geen garantie voor de toekomst.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:21:27 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74972178
Nog een tipje voor de laat-opblijvers:
[CUL TV Tip] Pluijm op Pad
Poef.....gone! ©golfer
pi_74972339
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb 1 spijkerbroek die ik overal aankan, een die echt niet kan als het pubiek 60+ is, en twee waar ik in werk. That's it

Verder heb ik nog 1 spijkerbroek die niet past want te klein, 3 linnen broeken (wit, rood en zwart) die ook te klein zijn en loop ik het liefst in mn lelijke baby-blauwe joggingbroek.

Kaasplankje heeft veél meer spijkerbroeken dan ik. En volgens mij sowieso meer kleren dan ik

Krakje, mijn tandarts is tof, maar desondanks zou ik liever niet in zijn stoel liggen als ik het voor het zeggen had
Mijn tandarts is heel lief, maar ik heb een hekel aan haar werk. Vandaag moest ze 3 x verdoving bijspuiten.
Ik heb nu 15 maanden elke dag pijn in mijn rug en het is een bonus, zeg maar, dat ik na de tandarts minder pijn heb.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:26:39 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74972404
Ik 'mag' morgen weer naar de tandarts. De bijna 3 weken geleden door hem opgebouwde nieuwe kies is alweer los gaan zitten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_74972523
Mijn tandarts is echt tof, heel aardig en ook echt goed in zijn vak. Hij krijgt moeilijke gevallen van de hele regio Rotterdam doorgestuurd. En hij heeft TV boven de behandelstoelen

Weet iemand trouwens waarom neusspray (xylometazoline) zo fucking zeer doet in je neus? Isse nie lekker
pi_74972526
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik 'mag' morgen weer naar de tandarts. De bijna 3 weken geleden door hem opgebouwde nieuwe kies is alweer los gaan zitten.
Wat akelig Golfer! Ik weet dat je net zo dol bent op de tandarts als ik......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74972540
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Misschien heb je bij deze zwschap weer 'mazzel' net als de vorige keer! (jij had toch zo lang zo vreselijk moeten spugen?)
nee, ik ben nu na 12 weken braaf gestopt Daarvoor al zelfs
De vorige keer inderdaad tot en met de bevalling
pi_74972591
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef freecell het volgende:
nee, ik ben nu na 12 weken braaf gestopt Daarvoor al zelfs
De vorige keer inderdaad tot en met de bevalling
Keurig! En fijn voor je slokdarm en tanden. Jammer voor je zwschapskilo's Maargoed, je kan niet alles hebben
pi_74972657
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn tandarts is echt tof, heel aardig en ook echt goed in zijn vak. Hij krijgt moeilijke gevallen van de hele regio Rotterdam doorgestuurd. En hij heeft TV boven de behandelstoelen

Weet iemand trouwens waarom neusspray (xylometazoline) zo fucking zeer doet in je neus? Isse nie lekker
Nee, ik ken dat spul niet.

En mijn tandarts heeft leuke rebussen op het plafond. Maar ik heb mijn bril niet op omdat die toch volgesproeid wordt door de boor. Ik zou dus ook niks aan tv hebben. Maar wel een tof idee!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74972761
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ik ken dat spul niet.
Even voor de duidelijkheid, dat is dus gewone neusspray, net als otrivin, maar dan van het huismerk. Dusch goedkoop
pi_74972767
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Keurig! En fijn voor je slokdarm en tanden. Jammer voor je zwschapskilo's Maargoed, je kan niet alles hebben
Ik sprak ooit een gezette dame. Die viel af tot een modellenmodel tijdens haar zwangerschap, omdat ze niet kon eten. Was ook niet fijn.

Gelukkig idd Freecell!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74972841
Het is lang geleden, maar neusspray deed bij mij alleen zeer als ik allang verkouden was.
Kan je geen zoutoplossing gebruiken?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 november 2009 @ 21:36:55 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74972886
Onze oude tandarts had allerlei dingen van Esscher aan de muur en plafond hangen, verder had die ook rustgevende tuin. Bij de nieuwe tandarts die we nu zo'n jaar of vier hebben moet je het doen met Saairadio .
pi_74972993
Ze hebben wel de radio aan, maar die hoor ik niet. Of door de boor, of ze kletsen erdoorheen. Het voordeel is dat geen slechte muziek hoor....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74973097
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Het is lang geleden, maar neusspray deed bij mij alleen zeer als ik allang verkouden was.
Kan je geen zoutoplossing gebruiken?
Nee want zoutoplossing moet je zelf maken, en dat zit niet in zo'n handig *sproei-je-voorhoofdsholte-in*-flesje

Ik neem volgende keer wel kinder neusspray... Schijnt minder zooi in te zitten ofzo.
pi_74973431

Lein, ander merk proberen?
pi_74973500
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee want zoutoplossing moet je zelf maken, en dat zit niet in zo'n handig *sproei-je-voorhoofdsholte-in*-flesje

Ik neem volgende keer wel kinder neusspray... Schijnt minder zooi in te zitten ofzo.
neusspray, dat doet idd meestal zeer.
ik maak liever een zoutoplossing zelf dan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74973529
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Den_Haag het volgende:

Lein, ander merk proberen?
Mja, je mag die shit maar 5 dagen achter elkaar en max. 10 dagen per maand gebruiken. Ik ga geen nieuwe kopen Ons ben zuunig, ik spendeer mn 1e salaris liever aan dingen die ik graag gebruik. Zoals spijkerbroeken
pi_74973717
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dat was wel het voordeel de vorige zwangerschap In totaal iets van 9 KG aangekomen oid
pi_74973753
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hier kan ik in de super ook zoutspray kopen, de echte spray hebben ze niet. En dat zout is dus voor de kleintjes......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74973885
Even een teruglees-TVP, nog wat voorbereid-werk doen voor het vierdejaarscollege donderdag.
pi_74973932
Hoi ColdFeet!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74973961
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Merken zeggen mij geen moer (gelukkig?) Ik verbind er verder geen waardeoordeel aan. Ik vroeg me alleen af waarom iemand die hier vaak zegt dat ze niks kan kopen/doen zoveel kleding heeft en weer wegdoet.
pi_74973962
hier ook een soort van tvp.. lees wel met jullie mee maar heb ff niet zo veel te melden.. maar wel zo fijn als jullie in m.a.t. staan.
pi_74974020
Ik heb weer een indrukwekkende Louis Theroux gekeken op den belg
pi_74974052
waar ging het over Bluezz? Vind zijn docu's altijd erg goed!
pi_74974139
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
hier ook een soort van tvp.. lees wel met jullie mee maar heb ff niet zo veel te melden.. maar wel zo fijn als jullie in m.a.t. staan.
Je hebt niet veel te melden? Wa hedde ge gegeten dan? En hoe zit Sam's haar met deze wind? Heeft ie al een out-of-mand-look?
pi_74974196
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je hebt niet veel te melden? Wa hedde ge gegeten dan? En hoe zit Sam's haar met deze wind? Heeft ie al een out-of-mand-look?
stamppot moos, maar dat had ik al gezegd En Sam is zo kort gewiekt dat zijn haar zelfs met dit weer perfect in model blijft, dus ook op dat front weinig te melden
pi_74974197
ik was vandaag nog bij de tandarts, mijn tandarts is jong en hip, best tof, was altijd van die 60+ tandartsen gewend, begin januari gaat ie mn voortand onder handern nemen (tand iser met wortel en al uit geweest, wortelkanaalbehandeling gehad maar door de vulling is mn tand verkleurd, zit een blauw/zwarte vlek op) dus dat gaat ie proberen uit te bleken ofzo
pi_74974244
Oh ja, wat is stamppot moos?
pi_74974248
ken dat wel hoor sunny dat je vindt dat je niets te melden hebt, ik he eigenlijk ook niet vaak iets te melden denk ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74974290
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef Bluezz het volgende:
KLIK
Ah, gezellig onderwerp.. Kan me voorstellen dat het heftig was.
pi_74974363
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
stamppot moos,
Stamppot moos? Van Sam en Moos? Je toetje was zeker een Jodenkoek?
pi_74974365
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, wat is stamppot moos?
Twentse naam voor boerenkoolstamppot. Moet toch een beetje inburgeren hier he

@ DE: ik heb al zo vaak het gevoel dat ik totaal nutteloze en oninteressante dingen meld hier ja
pi_74974403
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Stamppot moos? Van Sam en Moos? Je toetje was zeker een Jodenkoek?
krentewegge
pi_74974551
Stamppot Mous it is (hier tenminste)

En nu ga ik op bed Moest van de verloskundige die heir net was (die zei: douchen en op bed! Douchen is inmiddels gebeurd)
Ik had ineens een heleboel harde buiken vanavond, ging niet echt meer over, dus maar even gebeld. Komt goed, wel rustiger aan doen (HOE?)
pi_74974581
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
@ DE: ik heb al zo vaak het gevoel dat ik totaal nutteloze en oninteressante dingen meld hier ja
Het leuke van een SC is dat je er nutteloze en oninteressante dingen mag melden!

Maar: zijn mijn *huilie-gebroken-plu* en *auwie-neusspray* verhalen wel zinvol en interessant dan?

Mijn punt een beetje, je hoeft echt niet iedere dag Charles Darwin's On the Origin of Species of vergelijkbare verhalen te vertellen hoor! Dat wat ons allemaal mens maakt zijn ook de on-boeiende dingen die we meemaken. En natuurlijk dat we allemaal wel eens zitten te stinken op de plee
pi_74974619
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Merken zeggen mij geen moer (gelukkig?) Ik verbind er verder geen waardeoordeel aan. Ik vroeg me alleen af waarom iemand die hier vaak zegt dat ze niks kan kopen/doen zoveel kleding heeft en weer wegdoet.
Maar wat jij je afvraagt komt harder aan bij iemand die een uitkering heeft, dan bij iemand met een salaris.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74974672
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn punt een beetje, je hoeft echt niet iedere dag Charles Darwin's On the Origin of Species of vergelijkbare verhalen te vertellen hoor!
He shit, heb ik voor niets zo zitten studeren

@ FC: oh kan ook, ik heb het fonetisch opgeschreven
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:14:10 #67
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74974712
Geloof dat ik zo maar eens ga koesen
Allemaal een dikke tuut !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74974716
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Twentse naam voor boerenkoolstamppot. Moet toch een beetje inburgeren hier he

En daarom post ik vaak niet. Omdat ik niks te melden heb.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74974719
over niet boeiende dingen; ik at net een plakje ham die mij niet beviel... de nasmaak was echt goor.
zou ik doodgaan nu?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74974744
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef freecell het volgende:
En nu ga ik op bed Moest van de verloskundige die heir net was (die zei: douchen en op bed! Douchen is inmiddels gebeurd)
Ik had ineens een heleboel harde buiken vanavond, ging niet echt meer over, dus maar even gebeld. Komt goed, wel rustiger aan doen (HOE?)
pi_74974796
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef MissHobje het volgende:
Dikke kus terug en sloapwel (vlaams )
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74974806
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef DarkElf het volgende:
over niet boeiende dingen; ik at net een plakje ham die mij niet beviel... de nasmaak was echt goor.
zou ik doodgaan nu?
die kans is zeer zeker aanwezig. Is vast een complot van de wereldleiders, wedden!
pi_74974822
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef MissHobje het volgende:

sloppel he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74974826
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef DarkElf het volgende:
zou ik doodgaan nu?
Niet nu, wel binnen nu en 80 jaar gok ik zo

Wat voor ham? Want sommige gedroogde/gerookte hammen kunnen echt een ontzettend funky nasmaak hebben!

En nu ga ik eindelijk de wasdroger aanslingeren, kan ik weer een schone spijkerbroek aan naar de oudjes morgen En dan kan ik slapen, zijn jullie van me af
pi_74974855
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
een hoi mag hier ook al tvp dagelijks
pi_74974858
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

die kans is zeer zeker aanwezig. Is vast een complot van de wereldleiders, wedden!
mmm heb ook al de griepprik gehad dus heb ook al een nanochip
en nu ook de ham...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74974870
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
En nu ga ik eindelijk de wasdroger aanslingeren, kan ik weer een schone spijkerbroek aan naar de oudjes morgen En dan kan ik slapen, zijn jullie van me af
He wat ongezellig nou toch weer
pi_74974879
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef freecell het volgende:
Stamppot Mous it is (hier tenminste)

Geen laptop op bed? Sinterklaaaaaaaaaaaaaaas!
* krakkemieke wijst op free
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74974881
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:

Josephine, I told you never to call me on this number!
pi_74974901
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Niet nu, wel binnen nu en 80 jaar gok ik zo

Wat voor ham? Want sommige gedroogde/gerookte hammen kunnen echt een ontzettend funky nasmaak hebben!

gewone ordinaire gekookte ham ofzo.
ligt in de prullenbak nu en ga t er niet uitvissen hoor

slaap lekker zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74974915
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

mmm heb ook al de griepprik gehad dus heb ook al een nanochip
en nu ook de ham...

Ja zie je! Dit is om te meten wat een bepaald stofje met je doet!! Dat kunnen ze met die chip mooi in de gaten houden. Slim hoor!
pi_74974921
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja heh. That's me. Ontzettend ongezellig
pi_74974939
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, haske ongezellig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74975003
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, eerst mij een beetje uit de tent (en een sikkeneurige bui) lokken zodat ik een beetje onzinnig mee ga zitten posten en dan snel weg gaan.. Kinderachtig hoor
pi_74975006
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

ja das waar. ach ongezellige mensen moeten er ook zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74975022
Ohjee! Ik ben niet ingeeent! Maar ik ga toch dat hoedje opzetten. Goeie tip!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74975153
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:12 schreef krakkemieke het volgende:

Maar wat jij je afvraagt komt harder aan bij iemand die een uitkering heeft, dan bij iemand met een salaris.
Blijkbaar. Maar toch stel ik de vragen die in me op komen als ik dingen lees die hier gepost worden.
Of het nou om sociale of culinaire onderwerpen gaat.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:28:00 #88
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74975330
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Blijkbaar. Maar toch stel ik de vragen die in me op komen als ik dingen lees die hier gepost worden.
Of het nou om sociale of culinaire onderwerpen gaat.
Niks mis mai als je 't mij vroagt.

En in het kader van de zinnige posts: La Dude gaat plat. Ajuu!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_74975437
truste Dude
pi_74975504
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, eerst mij een beetje uit de tent (en een sikkeneurige bui) lokken zodat ik een beetje onzinnig mee ga zitten posten en dan snel weg gaan.. Kinderachtig hoor
Ik heb zo mn goeie anti-sikkeneurige buien momenten. Helaas vallen die vaak samen met de 'ik moet morgen om kwart voor 6 de deur uit dus op zijn laatste half 6 m'n bed uit' dagen. Sorry.

5 uur de wekkerrrrrr.....
pi_74975508
en t smpele is met vragen; je hoéft er geen antwoord op te geven natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74975577
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef DarkElf het volgende:
Nja, kan me voorstellen dat je op de vraag waar het hier om gaat niet geen antwoord kan geven.. Zou ik niet kunnen igg..
(beetje kromme zin hoop dat het te begrijpen is..)
pi_74975585
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef DarkElf het volgende:
Vragen staat vrij, antwoorden ook

ohja, ik ging slapen
pi_74975600
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb zo mn goeie anti-sikkeneurige buien momenten. Helaas vallen die vaak samen met de 'ik moet morgen om kwart voor 6 de deur uit dus op zijn laatste half 6 m'n bed uit' dagen. Sorry.

5 uur de wekkerrrrrr.....
Smoesjes

truste
pi_74975624
ik ga zo ook eens slapen, ook al is het hier nog maar half 10
pi_74975815
Ik respecteer jouw recht om vragen te stellen.
Ik vind het vergelijken van culinaire en sociale onderwerpen iets als appels en peren vergelijken.

Het zal wel aan mij liggen. Maar jouw vragen lijken mij soms geen vragen maar ondervraging.
'Hoe kan je je dit of dat veroorloven?' Nou door hard te sparen voor een treinkaartje bv.
Ik heb nooit gehoord dat je aan mensen met een salaris vraagt hoe ze zo vaak op vakantie kunnen gaan.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74975862
Trusten alle slapers!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74975914
Ik ga ook plat. Nekje en rug weer wat rust geven..

dag lieve cul-slowchatters
pi_74975994
Dag Sunny!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 november 2009 @ 22:44:55 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74976009
Trusten allen

Ik kijk nu even Pluijm op pad.