Ik realiseer me ineens dat ik met een beetje pech al op 1 derde van mn leven zitquote:
Dat is heel goed mogelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:28 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik een midlife cirisis heb gekregen zojuist
faal. selpo.quote:
Alleen de muziek en de biertafel. De rest zoeken ze maar uit en koffie drinken doen ze thuis maarquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:28 schreef BasEnAad het volgende:
Heb je je begrafenis al geregeld?
Nou heb je nog tips voor me? Jij zit er al jaren midden in toch?quote:
Ach joh, je had ook allang dood kunnen zijn!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik realiseer me ineens dat ik met een beetje pech al op 1 derde van mn leven zit
Klacht: met een beetje pech zit ik al op 1 derde van mn leven
ja want die hebben we gister al niet genoeg gehadquote:
Jamaar fok is mn levenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
Stop met FOK! en ga wat doen met je leven vosss!!
Nouja, eik voel ik me al 50, maar gedraag me als 19quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
Je bent zou oud als je je voelt.da's helemaal niet waar! Je bent zo oud als 32!
Join the club.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:31 schreef vosss het volgende:
Nouja, eik voel ik me al 50, maar gedraag me als 19
Ja trap me anders nog ff lekker wat verder die midlifecrisis in; lamlulquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
1/3? Lekker optimistisch ben jij. Je zit dichter bij 1/2.
Ook een grote auto dan..quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie weet loop je morgen onder een auto dan zit 99.999998% van je leven er al op
Maar die had ik nuttig besteed netquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:56 schreef Adelante het volgende:
En weer 20 minuten van je leven voorbij
Heb je al een beetje dingen bereikt in je leven, of niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik realiseer me ineens dat ik met een beetje pech al op 1 derde van mn leven zit
Klacht: met een beetje pech zit ik al op 1 derde van mn leven
Ik hoef niet zozeer dingen te bereiken in het leven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:59 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Heb je al een beetje dingen bereikt in je leven, of niet?
Zo nee, dan zou ik er maar gauw eens werk van maken...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoef niet zozeer dingen te bereiken in het leven.
Als ik me amuseer en de mensen waar ik om geef gaat het goed mee dan vind ik het best.
Ik hoef die nobelprijs niet zegmaar
Eik ben ik best liefquote:
Ik kan je wel zoenen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoef niet zozeer dingen te bereiken in het leven.
Als ik me amuseer en de mensen waar ik om geef gaat het goed mee dan vind ik het best.
Ik hoef die nobelprijs niet zegmaar
En jou zoen ik ookquote:
plant je voort, krijg je lieve kinderenquote:
Dit dus... maak er maar 24 + vanquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
30-plussers op Fok![]()
![]()
!
Hoe vertyfd is je leven dan wel niet![]()
!
Ik heb al een lief meisje op het oogquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
plant je voort, krijg je lieve kinderen
1991quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
30-plussers op Fok![]()
![]()
!
Hoe vertyfd is je leven dan wel niet![]()
!
En die wil voorlopig zeker nog geen kinderen en ook in trouwen ziet ze helemaal nietsquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb al een lief meisje op het oog
nu die vriend van d'r nogquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb al een lief meisje op het oog
Ik zie dat jij ook een vrouw bent?quote:
Is dit een diss ofzo?quote:
:Gelukkig ga jij wél de geschiedenisboeken inquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
vosss je ruikt naar de schep... je staat al met een been in het graf, zeker 40% van je leven zit erop en met een beetje pech zit veel meer dan dat erop. Kan best zijn dat al dik 80% van je leven erop zit. Gelukkig ben je voornemens weinig te bereiken in je leven en zal je dood dan ook weinig oproer wekken.
Jups. Iets met serversquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef Lonker het volgende:
Heb je een baan voss?
Die doorgaans beter draaien dan die van fokquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Die doorgaans beter draaien dan die van fok![]()
Oke,..... dus je zit heel de dag van 9-6 met computers etc te werken, en dan kom je thuis en ga je van 1900-0100 fokken ?quote:
Bijna iedereen werkt tussen 9 en 6 met een computer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef Lonker het volgende:
[..]
Oke,..... dus je zit heel de dag van 9-6 met computers etc te werken, en dan kom je thuis en ga je van 1900-0100 fokken ?
Heb je wel een vrouw.. of ook dat niet ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Bijna iedereen werkt tussen 9 en 6 met een computer.
Elke willekeurige kantoorbaan zo een beetje.
Gelukkig nu even niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef Lonker het volgende:
[..]
Heb je wel een vrouw.. of ook dat niet ?![]()
want dat is zaligmakend?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef Lonker het volgende:
[..]
Heb je wel een vrouw.. of ook dat niet ?![]()
Ik verslik in me in mn zak jamin snoepjesquote:
28ste?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef vosss het volgende:
Ik haat burgerlijk gedoe. Net alsof je per se getrouwd moet zijn en al 2 kinderen moet hebben op je 28ste.
Oke......quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Gelukkig nu even niet.
Ik haat burgerlijk gedoe. Net alsof je per se getrouwd moet zijn en al 2 kinderen moet hebben op je 28ste.
Ik dacht het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |