Ik dacht even dat de eerste een flippo ging makenipveen fipoquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:55 schreef Conflict het volgende:
fipo
32 is niet te oud voor Flippo's Seven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef Seven. het volgende:
Ben je niet een beetje te oud voor flippo's, m'n beste jongen?
HA-HA, Broekpaling heeft flippo'squote:Op dinsdag 24 november 2009 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb nog ergens 5 volle mappen.
Nou ja, het was gewoon een gedachte die in mij opkwam.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
32 is niet te oud voor Flippo's Seven.
Hoe kan je nou zoiets gemeens zeggen
Net als naar de kapper gaan zekerquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, het was gewoon een gedachte die in mij opkwam.
Maar ik heb ze echt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef vosss het volgende:
[..]
HA-HA, Broekpaling heeft flippo's
Gaylord, je dacht toch niet echt dat ik flippo's had wel ?![]()
!!!
quote:
Je moet hier ook echt alles voorkauwen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de eerste een flippo ging makenipveen fipo
Nouja, Conflict had ik hoger ingeschat inderdaad jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet hier ook echt alles voorkauwen..
Jups, bijna 33 zelfsquote:
Hoelaat krijg ik je knopjes snake?quote:
Ja hallo, híj is too oldquote:
Mooi, om twaalf ben ik terug van kaarten en bier drinken, dus dat word lachenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra ik deze PC afsluit, ik denk een uur of 11.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |