Waar je je maar aan kunt ergerenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:43 schreef Klipnap het volgende:
lol mijn moeder drinkt altijd heel sloom dr koffie op
laatst wilden we net ergens weg gaan, bleek dat je de 2de koffie gratis kreeg en toen dronk ze die ook nog ff ''snel'' op
verder zijn het hele lieve ouders hoor
JAAA!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef Pencile het volgende:
nieuwe ergenis: me moeders controlerende gedrag wat betreft het leren van mijn examens.
Komt ze heel sneaky van boven doet ze de deur even open, gluurt ze "hoi, ik kom even kijken" ik: "
![]()
" en dan gaat ze weer naar beneden.
Alleen bij het lerenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef Pencile het volgende:
nieuwe ergenis: me moeders controlerende gedrag wat betreft het leren van mijn examens.
Komt ze heel sneaky van boven doet ze de deur even open, gluurt ze "hoi, ik kom even kijken" ik: "
![]()
fap fap.....oh hi maquote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef Pencile het volgende:
![]()
Nu al leren voor je examens...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef Pencile het volgende:
![]()
Dit over mijn vader, ook vooral dat met drinken is irritant, dan is stil tijdens het eten en het enige wat je hoort is dat overdreven slikken, kreunen en smakken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef EdNoolk het volgende:
Dat m'n moeder constant negatief is en dat m'n vader smakt en bij elke slok vloeistof die hij neemt overdreven nog een kreun achter moet geven
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef BasEnAad het volgende:
"zo je was wel laat thuis vanavond he...?"
Ja, dat weet ik verdomme zelf ook wel!
Wat een eindbaasquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:46 schreef CITID het volgende:
Mijn stiefvader die altijd grappig probeert te zijn, soms heeft ie alleen wel opmerkingen die toch wel redelijk grappig zijn. Laatst zat ik te eten en ik zei dat mijn lip pijn deed, zegt hij zo: "Oh, ik wist niet dat je de spagaat kon?"
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:46 schreef CITID het volgende:
Mijn stiefvader die altijd grappig probeert te zijn, soms heeft ie alleen wel opmerkingen die toch wel redelijk grappig zijn. Laatst zat ik te eten en ik zei dat mijn lip pijn deed, zegt hij zo: "Oh, ik wist niet dat je de spagaat kon?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |