Zal het proberen!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
Ik hoop dat we nu met zijn allen weer wat regelmatiger gaan posten !
Hoeveel dagen mag een DH topic maximaal open zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
Hij is foetsie?
Deeltje 94 alweer, Ik hoop dat we nu met zijn allen weer wat regelmatiger gaan posten !
Voor mijn part tot het eind der dagen , maar ik vind het gewoon leuk om hier regelmatig te posten en ik hoop dat anderen dat ook vindenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hoeveel dagen mag een DH topic maximaal open zijn?
quote:
Ahhhh sterkte!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef zeemonster het volgende:
Ja daag RB , ik haalde de mensen uit de op altijd uit de link die je voor de OP kon gebruiken ... daarnaast ben ik nu even zielig ja , mijn hersentjes kraken bij iedere gedachte (al doen een hoop hoofdpijnaspirientjes en almogran wel hun werk..)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
Geen PM's, geen OP's... Het mag ook steeds minder moeite kosten he?
Dat lijkt al verdacht veel op de huidige OP. Het nadeel daar aan vind ik dat de variabele onderdelen, zoals de verjaardagen en de opsomming van vorige topics, slecht worden bijgehouden. Mijn voorstel zou zijn, stukje informatie over Den Haag, places-2-be en dat is het. Eenvoudig en makkelijk te onderhouden.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:53 schreef CaLeX het volgende:
Och ja, misschien een kort OP-je verzinnen?
-Link naar DH wiki
-Een Den Haag evenementen/verjaardag Kalender
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt al verdacht veel op de huidige OP. Het nadeel daar aan vind ik dat de variabele onderdelen, zoals de verjaardagen en de opsomming van vorige topics, slecht worden bijgehouden. Mijn voorstel zou zijn, stukje informatie over Den Haag, places-2-be en dat is het. Eenvoudig en makkelijk te onderhouden.
Ik zie net dat je je meldt als vrijwilliger. Tof!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Blij dat jullie het er mee eens zijn. Nu nog een vrijwilliger om het te maken. Atje is wel handig geloof ik!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie net dat je je meldt als vrijwilliger. Tof!
Ga ik meteen aan de slag. Slaan we wel het neuken over.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie net dat je je meldt als vrijwilliger. Tof!
Het is ook zoooooooooooooooooooveel werkquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik meteen aan de slag. Slaan we wel het neuken over.
Het was heerlijk. Ik hoop voor je dat je het net zo naar je zin hebt op je werk.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja hoor, mijn 'neuken' alarm ging af hier op het werk. Moest dus even komen neuzen
hahhaha is het al avond?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Ik hoop voor je dat je het net zo naar je zin hebt op je werk.
ja..................veel seks!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er belangrijkere dingen dan seks dan?
En vuige seksquote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ja..................veel seks!
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:40 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil alleen seks met A_Aen zijn vriendin
Bijna is hetzelfde als helemaal nietquote:Op woensdag 25 november 2009 16:33 schreef MissMSX het volgende:
Soulmate
Ik zou je bijna uitnodigen eens langs te komen
Jij bent ook niet moeilijk he.....want Melanie mag er ook wel bij als het aan jou ligt hahahhaquote:Op woensdag 25 november 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh jullie mogen er ook bij hoor
En jij? Mag jij ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij bent ook niet moeilijk he.....want Melanie mag er ook wel bij als het aan jou ligt hahahha
Klopt... ik kan mij ook aangetrokken voelen tot vrouwen , of ik uiteindelijk seks heb met iemand... ligt geheel aan de klik of spanning die er is. Dat ik mij aangetrokken voel wil niet meteen betekenen dat er gesekst moet worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:44
schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij bent ook niet moeilijk he.....want Melanie mag er ook wel bij als het aan jou ligt hahahha
Eindelijk een keer een leuk voorstel voor een meet!quote:
Misschien..... hmmm... Waar gaat dat van afhangen?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef maok het volgende:
Ik kom heel misschien weer naar Den Haag terug na 24 jaar
Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor werk je zoekt, maar werk is er voldoende in de omgeving. Wat voor kerk moet het worden? En hoe kom je bij zoiets terecht?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef maok het volgende:
Ik wil misschien gaan helpen met het opzetten van een nieuwe internationale kerk. En ik moet na mijn studie werk gaan zoeken.
Maar ik moet eerst in Groningen nog afstuderen. En kijken of ik wel echt wil gaan helpen bij het opzetten van die kerk.
Ik heb de neiging om te zeggen: als je er maar genoeg van hebt, is het niet het belangrijkste.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er belangrijkere dingen dan seks dan?
Het heeft allebei te maken met (een) gemeenschap.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Even serieus...gaan we nu echt in 1 post van seks/orgy naar de kerk?? Ik voorspel een snelle dood van dit topic
Wat is het precies voor kerkstroming? En is er al een locatie bepaald?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:46 schreef maok het volgende:
Het wordt een kerk van New Frontiers, dat is een Internationale kerkstroming, er zijn al een aantal Nederlandstalige kerken in Nederland waarvan eentje in Groningen (daar ben ik lid van). En nu willen we een internationale kerk gaan opstarten in Den Haag. Dit is een linkje naar de blog: http://redeemerinternationalchurch.blogspot.com/
En ik studeer bouwkunde en ik studeer als het goed is dit schooljaar af. Ik denk dat ik in Den Haag wel wat meer keuze heb in werk dan in Groningen, dus dat is wel mooi mee genomen.
Ik heb tot mijn 3e ook in Den Haag gewoont, ik weet er niet zo veel meer vanaf maar van de keren dat ik weer in Den Haag was vond ik het wel een leuke stad.
Evangelisch maar of er al een lokatie is weet ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het precies voor kerkstroming? En is er al een locatie bepaald?
Zo ongeveer dat bedoel ik, ik moet wel onder de indruk zijn van een vrouw wil er echt iets gebeuren ... nu lijkt het alsof ik met elke kroegtijgerin het bed in duikquote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou bij seks met een vrouw toch wel iets essentieels missen. Maar ik moet wel bekennen dat ik vaker onder de indruk ben van een vrouw dan van een man
Blijkbaar duik je niet met iedere kroegtijgerin het bed in. Blijft er toch genoeg over voor RB om morgen tijdens de lunch te vertellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:53 schreef zeemonster het volgende:
Zo ongeveer dat bedoel ik, ik moet wel onder de indruk zijn van een vrouw wil er echt iets gebeuren ... nu lijkt het alsof ik met elke kroegtijgerin het bed in duik, dat is dus niet zo
Naar welke kroegen , nou de laatste periode ben ik bar weinig weggeweest... helemaal niet zelfs (verjaardagen niet meegeteld). Maar meestal beland ik gewoon ergens met wat vrienden en vriendinnen in de stad of Scheveningen , maar ik wil in April 2010 wel naar Wasteland (misschien kom ik daar wel huilend van thuisquote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar duik je niet met iedere kroegtijgerin het bed in. Blijft er toch genoeg over voor RB om morgen tijdens de lunch te vertellen.
Naar welke kroegen ga jij eigenlijk?
De Wasteland?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef zeemonster het volgende:
maar ik wil in April 2010 wel naar Wasteland (misschien kom ik daar wel huilend van thuis) .
brrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Conekiller het volgende:
nieuw spinnetje gekocht
[ afbeelding ]
lekker temperamentvol. Een trillende, licht nerveuze verkoper toe ze in d'r bakje moestzit nu verstopt trek even foto's als ze een beetje tot rust is gekomen
jups, ze hadden wat jonkies zitten. En dan zijn het heel betaalbare dierenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef zeemonster het volgende:
waar heb je die gekocht? Vogelkelder?
Neuh,....monstertje heeft 3 x per jaar seksquote:Op woensdag 25 november 2009 22:53 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zo ongeveer dat bedoel ik, ik moet wel onder de indruk zijn van een vrouw wil er echt iets gebeuren ... nu lijkt het alsof ik met elke kroegtijgerin het bed in duik, dat is dus niet zo
Uberfuckingcool! Ik heb een iets kleinere maat in huis...verschillende trouwens. Alleen lopen die gewoon losquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Conekiller het volgende:
nieuw spinnetje gekocht
[ afbeelding ]
lekker temperamentvol. Een trillende, licht nerveuze verkoper toe ze in d'r bakje moestzit nu verstopt trek even foto's als ze een beetje tot rust is gekomen
Niks voor mijquote:Behavior
Quick and aggressive and also VENOMOUS.
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Uberfuckingcool! Ik heb een iets kleinere maat in huis...verschillende trouwens. Alleen lopen die gewoon los
Dat heb ik nou met 'poezen' , lekker tegenaan kruipenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:17 schreef MissMSX het volgende:
Aquariums snap ik ook nietLeuk voor in de dierentuin, zo van: ah, dat is dus een goudvis of een vogelspin, leuk om te weten, en dan nu snel naar het volgende beest alsjeblieft!
En een dier als decoratie..?
Ik ben meer van het knuffelen en het hebben van een band met m'n katten. Gezellig kopjes geven of tegen elkaar 'praten'. Dat zullen andere mensen vast weer niet snappen
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:05 schreef Conekiller het volgende:
zijn geen knuffeldieren idd
en alle spinnen zijn giftig, alleen deze iets meer dan veel andere![]()
Niet dodelijk maar je zal d'r wel flink ziek van worden, misschien een vinger kwijt ofzo, evt je hand bij een volledige aanvallende beet xD Gewoon lekker in z'n bakkie laten zitten dus
[ afbeelding ]
volwassen
Heerlijk weer!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en hoe was het? Lekker weer gehad?
Voor als je het gemist hebt: je hebt een PMquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje wat is het koud, ik wil de zomer terug!
Ben je alweer beter?? Kun je me morgen met de staf slaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje wat is het koud, ik wil de zomer terug!
Ik ben erg slecht met namen, maar wij (AirwiN en ik) wonen in de Vruchtenbuurt en dat is een goede buurt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef maok het volgende:
Nog maar even mijn vraag herhalen:
Wat zijn trouwens leuke buurten om in te wonen? Ik woonde vroeger in de stationsbuurt maar dat schijnt niet zo'n goede buurt te zijn?
Hoeveel heb je te besteden en wat zijn je wensen. Er zijn best een aantal goede buurten, maar je budget zal daarin redelijk leidend zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef maok het volgende:
Nog maar even mijn vraag herhalen:
Wat zijn trouwens leuke buurten om in te wonen? Ik woonde vroeger in de stationsbuurt maar dat schijnt niet zo'n goede buurt te zijn?
Ah, je wil niet kopen maar huren ... dan ben je een beetje afhankelijk van wat er waar beschikbaar is voor welke prijs.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef maok het volgende:
Tja budget is lastig, ik weet nog niet wat voor baan ik dan heb. Maar ik ben dan geen student meer dus het hoeft niet het laagste van het laagste te zijn. Helaas heb ik mijn woonpas wel laten verlopen (ik wilde een paar jaar geleden misschien nog naar de TUdelft) dus sociale huur zal er niet in zitten. Kopen gaat ook niet (en wil ik ook niet) dus zal het sowieso (iets duurdere) particuliere huur gaan worden.
Mijn wensen: niet verder dan een kilometer of 4 van het centrum, liever nog iets dichter bij. Veilig om 's avonds nog weer heen te fietsen. Ik hoef niet een gezinswoning want ik ben maar alleen dus appartement of boven-/benedenwoning. Ik zou er denk ik niet zo goed tegen kunnen om in een hogee flat te wonen, ik wil nog wel wat contact met de straat. Maar dan niet een grote doorgaande straat of een straat met kroegen ed.
4km van het centrum hou je nog 80% van DH overquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef maok het volgende:
Mijn wensen: niet verder dan een kilometer of 4 van het centrum, liever nog iets dichter bij. Veilig om 's avonds nog weer heen te fietsen.
Zo hoog zijn mijn eisen dus nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
4km van het centrum hou je nog 80% van DH over
quote:
Rustenburg-Oostbroek is ook goed te doen. Veel starters, goed bereikbaar met tram, veilig fietsen naar de stad en best of all, ik woon erquote:
Waar is dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Rustenburg-Oostbroek is ook goed te doen. Veel starters, goed bereikbaar met tram, veilig fietsen naar de stad en best of all, ik woon erDurf alleen niet te zeggen hoeveel er te huur is hier.
Om daar veilig te komen moet je wel de Paul Krugerlaan omzeilenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rustenburg/Oostbroek
Yup, de andere kant van de Zuiderparklaan is wat meer ontspannenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:11 schreef RATMEN het volgende:
Om daar veilig te komen moet je wel de Paul Krugerlaan omzeilen.
Tis met regen niet relaxt, maar verder in de winter en herfst als het droog is een superplek om lekker uit te waaienquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:54 schreef maok het volgende:
Ow dat lijkt me ook zo leuk van in Den Haag wonen, in de zomer lekker naar het strand(maar met dit weer dus niet
)
Ehm 10 uur? Ik werk en acteer zo veel momenteel dat ik doordeweeks gemiddeld niet meer dan 5.5 uur slaap per nacht heb. Als ik dan op vrijdag een borrel drink en ik ben rond 2 uur thuis en lig er om 2:30 in, dan wil toch wel zeker 7.5 uur kunnen slapen. Meer dan dat lukt me ook niet, maar 6 uur vinnik een beetje jammer op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik probeerde mijn geluidsmakende klussen wel uit te stellen tot later op de ochtend maar ik vind 8.30 geen achterlijke tijd. Ik ben toch wel om half zeven wakkerUitslapen? Wasda?
Wat zou je wel een schappelijke tijd vinden dan?
Ik had er eentje die steeds om 07:00 begon. En toen ik er eens wat van ging zeggen moest ik meelij met hem hebben want het weekend was het enige moment dat hij kon klussen. Waarop ik uiteraard geantwoord heb dat het weekend het enige moment was waarop ik uit kon slapen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:10 schreef RATMEN het volgende:
En voor de vierde week achter elkaar door de klussende onderbuurman om 8:30 op zaterdag uit mn bed gehamerd ... Ben ik de enige die 8:30 uur op zaterdag ochtend eigenlijk niet normaal vind?
Dat laatste herken ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had er eentje die steeds om 07:00 begon. En toen ik er eens wat van ging zeggen moest ik meelij met hem hebben want het weekend was het enige moment dat hij kon klussen. Waarop ik uiteraard geantwoord heb dat het weekend het enige moment was waarop ik uit kon slapen.
Mongool
Owh ja, en het ergste was nog wel dat hij dan tot 10:00 pleurisherrie maakte en de rest van de dag was het stil![]()
Misschien is hij naar Den Haag verhuisdquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is hij naar Den Haag verhuisd
Of moeten we helaas opmerken dat er meerdere van dit soort kansloze figuren rondlopen
Tijd voor jou om nu eindelijk eindelijk eens wat met je passie voor drummen te gaan doen begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Meerdere helaas... mijn buurman heeft een nieuwe hobby: Zingen en gitaarspelen en hij kan het allebei niet.
Mijn arme hoofd..
Ruilen met mijn bovenbuurmeisjes die contant tikkertje in het portiek spelen??quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Meerdere helaas... mijn buurman heeft een nieuwe hobby: Zingen en gitaarspelen en hij kan het allebei niet.
Mijn arme hoofd..
He wat toevallig, ik ook!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef zeemonster het volgende:
@Calex , dat is minstens zo erg inderdaad.. groene zeep op de traptreden smeren?
Net terug van de Sinterklaas viering op mijn werk , was vlot voorbij..
Ik had dan ook maar kleren moeten aantrekken volgens jouquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
He wat toevallig, ik ook!
En voor de mannen hier; zeemonster zag er leuk uit! (ze had het alleen wel wat frisjes)
Sorry?quote:
Ik mag morgen Sinterklaas zijn ... er komen 50 kinderen ... dat wordt doorwerkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef zeemonster het volgende:
@Calex , dat is minstens zo erg inderdaad.. groene zeep op de traptreden smeren?
Jammer dat ik dat niet eerder wist, dan had je morgen met me mee gemogenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:59 schreef zeemonster het volgende:
ik zou best een keer zwarte piet willen spelen , lijkt mij erg leuk om te doen.wat is het stil hier trouwens .
RB gaf na twee meppen met de staf al geen kik meer en ligt nu ergens te verpieteren in de Laak?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef zeemonster het volgende:
Z'n echte staf of dat koperen ding dat hij bij gelegenheid bij zich heeft?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:43 schreef zeemonster het volgende:
Hahaha nee er was geen staf in de buurt en de echte staf van de Sint durfde ik niet te pakken.
Beide nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Z'n echte staf of dat koperen ding dat hij bij gelegenheid bij zich heeft?
Yup, alleen jij ontbrak nog.quote:
Haar meekrijgen vergt andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef zeemonster het volgende:
eerder vragen volgende keer en als Msmsx dan ook meegaat durf ik wel
Dat vraagt om uitleg natuurlijk ! Nou ja dan vraag ik haar wel mee de volgende keer , is ze te lokken met snoepjes?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar meekrijgen vergt andere kwaliteiten.
Met sommige snoepjes wel ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef zeemonster het volgende:
Dat vraagt om uitleg natuurlijk ! Nou ja dan vraag ik haar wel mee de volgende keer , is ze te lokken met snoepjes?
Mij kent ze al en Atje doet geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef zeemonster het volgende:
Alleen met 2 mannen mee is ook maar eng natuurlijk
Sinaasappelsnippers. Ligt ter hoogte van de kaas bij onze Appie!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef zeemonster het volgende:
Spammen we met zijn 2en nu dit deel vol. Wat voor snoepjes , japanse mix
? oh nee dat is geen snoep he ?
Oh die dingen met dat chocoladelaagje erom heen !quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinaasappelsnippers. Ligt ter hoogte van de kaas bij onze Appie!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:25 schreef zeemonster het volgende:
Oh die dingen met dat chocoladelaagje erom heen !
Volg het spoor en je komt zo bij zeemonster uit. Ik ben benieuwd waar je dan trek in krijgt.quote:
Als toetje dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:42 schreef MissMSX het volgende:
Nog steeds in sinassnippers
We hebben ze wel in huis, maar we gaan over 5 minuten eten...
Voor mij alleenquote:
Dan volg ik het spoor wel naar zeemonster. Benieuwd waar ik dan trek in krijg.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik hoorde dat ik gewenst was...ben dan geen sinassnipper maar wel snoepje
Mmm ik kan alleen voor vanille zorgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Maar dan met chocola erin ipv eromheen![]()
Dan val je buiten de boot... msmsx wil sinassmaak en ik bananesmaak , pechvogeltje ben je dan, maar je bent wel aardig hoor ... vooral het verhaal van het uitglijdertje maakte je cutequote:Op zaterdag 28 november 2009 22:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmm ik kan alleen voor vanille zorgen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmm ik kan alleen voor vanille zorgen
En als ik nu heel veel sinas drink en bananen eet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan val je buiten de boot... msmsx wil sinassmaak en ik bananesmaak , pechvogeltje ben je dan, maar je bent wel aardig hoor ... vooral het verhaal van het uitglijdertje maakte je cute
Ik hou niet van bananen. En de combi met sinaasappel staat me al helemaal niet aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En als ik nu heel veel sinas drink en bananen eet?
Dan blijf je erg gezond!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En als ik nu heel veel sinas drink en bananen eet?
Aai over je bolletjequote:Op zaterdag 28 november 2009 22:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dan trek ik maar een biertje open......:)
Leve het wat?quote:
Zitten er geen lampjes in die paaltjes? Volgens mij welquote:
Yup, maar dat helpt niet tegen mensen die niet opletten of tegen mensen die denken als ze maar dicht genoeg achter een bus aan blijven rijden dat die dingen dan niet omhoog komen.quote:Op zondag 29 november 2009 10:45 schreef MissMSX het volgende:
Zitten er geen lampjes in die paaltjes? Volgens mij wel
Ik weet het, maar dat is voor mij essentieel om te bepalen of ik het zielig vind of gewoon domquote:Op zondag 29 november 2009 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar dat helpt niet tegen mensen die niet opletten of tegen mensen die denken als ze maar dicht genoeg achter een bus aan blijven rijden dat die dingen dan niet omhoog komen.
Jij wil het strand op om je gedachte op nul te zetten. Enkelvoud dus.quote:
quote:
Klopt, ik had moeten tikken "mijn verstand op nul zetten en mn hoofd leeg maken".quote:Op zondag 29 november 2009 11:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij wil het strand op om je gedachte op nul te zetten. Enkelvoud dus.
Buiten dat je m.i. je verstand op nul zet, denk ik dat het veelal je gedachten gaat.
Soms is dat best leukquote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef Conekiller het volgende:
gister echt weer ouderwets schandalig zitten te zuipen hier, wat mensen uitgenodigd, vrienden van vroeger, vrienden van m'n vriendin. tot 6 uur vanochtend zitten te tanken, ben verrot, toch vermoeiend dat gezuip
Nog maar 5 nachtjes slapen en dan is het alweer weekendquote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Soms is dat best leuk. Ik baal ervan dat het alweer zondagavond is ...
Beckster!! We zijn hieeeer!quote:
Ik hoorde dit tijdens ons sinterklaasfeestquote:Op maandag 30 november 2009 10:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Een antiklit shampoo, conditioner, spray?
Wees eens specifieker.
Dit is duidelijk een mannenproductquote:Op maandag 30 november 2009 10:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Een antiklit shampoo
Nou ik ben toch meer pro klit zeg maarquote:Op maandag 30 november 2009 12:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een mannenproduct
Gelukkig ben jij geen shampoo..quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou ik ben toch meer pro klit zeg maar
Op papier is hij inderdaad iets minder leuk dan dat hij zaterdag overkwamquote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef Lovechild het volgende:
Zucht mannen....natuurlijk is antiklit iets voor in je haar, dat is toch direct duidelijk als je het zo schrijft? Had dan anticlit geschreven![]()
Flauw van mij ook weer he...quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Op papier is hij inderdaad iets minder leuk dan dat hij zaterdag overkwam
OOohhh erg, ...ik gisteren ook...rij ik hier weg bij mijn werk, rijden er drie ambtenaren op de fiets op de 'van der kunststraat' naast elkaar. Ja want de middelste had geen licht en als hij dan in het midden rijdt dan is het tenminste veilig. Dat ik daardoor bijna een vrachtwagen op mijn motorkap had maakt ze dan niet uit. Heb ze toen maar vriendelijk doch expres afgesneden. Een ander zal dat vast als aso bestempeld hebben maar ik vond het mijn recht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef MissMSX het volgende:
Wat een mongolen wonen/werken/vertoeven er in Den Haag zeg. Gisteravond op de fiets al een zwalkende sukkel aangereden, vandaag bijna zelf aangereden door een busje dat me nog net op tijd zag en daarna nog een fietser die zonder kijken en/of hand uitsteken ineens naar links gaat terwijl ik een inhaalpoging aan het doen was
Zit er iets in de lucht ofzo waardoor bijna niemand meer lijkt op te letten???
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, da's ook matig
Verder is m'n dag prima
Nee, da's opquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, tijd voor sinasappelmuk?
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pizzzzzzzzza!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, da's op
Ik ga zo een pizza 'maken'. AH margherita + salami + uien + kaas
Say that wellquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pizzzzzzzzza!
Ziet er HEERLIJK uit hoorquote:
Het zijn de slechte vibes van vandaag. Lees mR-b's en mijn postquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef nectarientje het volgende:
Wat is dat met die trams vandaag? Vanochtend storing op de Paul Krugerlaan waardoor ik via CS moest en net bij HS alles afgezet vanwege een ongeluk met een bus. Iemand enig idee wat er aan de hand was daar?
Het was ook echt heerlijk. Meestal krijg ik'em net niet op, maar vandaag had er nog wel een paar happen bijgekundquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ziet er HEERLIJK uit hoor![]()
Heb net even wat lekkere speklapjes weg zitten werken maar zo'n pizza zou er nog wel ingaan !
Yupsie! Dan moet ik met mn schapen het OV in. Zou leuk zijn als het dan ook allemaal reed enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef MissMSX het volgende:
Dan ligt het inderdaad aan Den Haag. BahHoop dat het morgen weer gewoon goed is.
Zeg hou eens even op! Mijn liefste moet nog thuiskomen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn de slechte vibes van vandaag. Lees mR-b's en mijn post
[..]
De mijne ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zeg hou eens even op! Mijn liefste moet nog thuiskomen...
Het kwam ook doordat ik direct las wat er stond. Dus dacht gelijk dat je het over shampoo-gebeuren had. Miste gewoon de hele grap zeg maar. Maar kan ook aan mij liggen hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen die gaten in mijn grappen schieten
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne ook
Maar zoals je leest is er uieindelijk niet echt iets gebeurd
Daar ga ik voor het gemak niet van uitquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
That's me. Altijd positiefquote:
Vertelquote:
Ik ben al thuis.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zeg hou eens even op! Mijn liefste moet nog thuiskomen...
Maar dan word je steeds wakkerquote:
Ach..wat zal ik vertellen? Ben gewoon niet van nature blij met het leven...quote:
Koortsig?quote:
Dan kunnen we een clubje oprichtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach..wat zal ik vertellen? Ben gewoon niet van nature blij met het leven...
Ieuw mn aderen slippen al dicht door alleen naar het plaatje te kijkenquote:
Dat heb je dan goed getimed. Als ik je hier nog thuis had aangetroffen toen ik arriveerde had je wat meegemaakt. Daar is die afranseling met een Sinterklaasstaf niks bij.quote:
Gezellig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kunnen we een clubje oprichten
Tja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef RATMEN het volgende:
Niet van nature blij met het leven ... dat kan ik niet snappen. Ik vind het leven een feestje!
Been there, done thatquote:Op woensdag 2 december 2009 07:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
Er klinkt hier depressiviteit. Neem licht therapie.
quote:Op woensdag 2 december 2009 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed getimed. Als ik je hier nog thuis had aangetroffen toen ik arriveerde had je wat meegemaakt. Daar is die afranseling met een Sinterklaasstaf niks bij.
Maarre Airwin...als IK zeg dat mijn liefste nog moet thuiskomen en R_B zegt daarop dat hij al thuis is, waarom zou JIJ hem dan een afranseling gevenquote:Op woensdag 2 december 2009 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed getimed. Als ik je hier nog thuis had aangetroffen toen ik arriveerde had je wat meegemaakt. Daar is die afranseling met een Sinterklaasstaf niks bij.
Goede vraag trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 15:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maarre Airwin...als IK zeg dat mijn liefste nog moet thuiskomen en R_B zegt daarop dat hij al thuis is, waarom zou JIJ hem dan een afranseling geven
Dat klinkt heel smerigquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef nectarientje het volgende:
Dat luchtalarm net in tram 6 werd veroorzaakt door mijn katten
ah, jij laat je eerst afranselen en stelt dan pas de vragen?quote:
Ze deden zelf het alarm na. Het was geen chemische oorlogsvoeringquote:
Ah, gelukkig maarquote:Op woensdag 2 december 2009 17:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ze deden zelf het alarm na. Het was geen chemische oorlogsvoering
Ligt eraan door wiequote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, jij laat je eerst afranselen en stelt dan pas de vragen?
Omdat hij blijkbaar dusdanig op tijd weg was bij mijn vrouw dat ik hem niet meer zou aantreffen als ik thuis kom.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:25 schreef Lovechild het volgende:
Maarre Airwin...als IK zeg dat mijn liefste nog moet thuiskomen en R_B zegt daarop dat hij al thuis is, waarom zou JIJ hem dan een afranseling geven
En waarom denk je dan dat hij bij jouw vrouw was?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat hij blijkbaar dusdanig op tijd weg was bij mijn vrouw dat ik hem niet meer zou aantreffen als ik thuis kom.
Omdat hij een achterdochtig mannetje isquote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En waarom denk je dan dat hij bij jouw vrouw was?
Zo is Ronnie Bravo. Altijd mooie vrouwen willen imponeren.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef Lovechild het volgende:
En waarom denk je dan dat hij bij jouw vrouw was?
Klopt....ik geef toe, schuldigquote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo is Ronnie Bravo. Altijd mooie vrouwen willen imponeren.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Omdat hij een achterdochtig mannetje is
Ha!quote:
Die twee staan los van elkaar he schatjequote:
Niet als je zo achterdochtig ben als ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef MissMSX het volgende:
Die twee staan los van elkaar he schatje
Cirkelredenatiequote:Op woensdag 2 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als je zo achterdochtig ben als ik.
RB is een slet. En laat zich blijkbaar niet tegenhouden doordat jij hem hebt toegeëigend.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:36 schreef Lovechild het volgende:
Maar. Airwin. Een aantal topics geleden heb ik Ronnie_bravo tot mijn toyboy gemaakt.
Ja, en ik kwam er pas achter toen ik alquote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lovechild het volgende:
Zit toch vaak wel een gebrekje aan he; die Fok!mannen![]()
![]()
In je hok jijquote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
**kijkt stiekem even om het hoekje**
Volgens mij kunnen we maar beter ff een biertje gaan doen en hier ver vandaan blijven.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
**kijkt stiekem even om het hoekje**
Ik las alleen maar dat je een mooie vrouw werd genoemdquote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef MissMSX het volgende:
Zeg jongens, allemaal leuk en aardig dat gezever over RB, maar mijn naam word hier door het slijk gehaald en daar ben ik niet van gediend, dus kappuh nah!![]()
![]()
Ik werd impliciet beticht van overspel. Dat vind ik verre van liefquote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik las alleen maar dat je een mooie vrouw werd genoemd.
Dat is toch lief om te horen ?
Ach aan bijna elke man zit een gebrek ..
Ik heb heerlijk weekend
Dat is dan weer niet lief inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd impliciet beticht van overspel. Dat vind ik verre van lief
ja maar hij is 2 keer zo groot en breed als ikquote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet lief inderdaadSlaan vanavond die handel!
Iets zegt me dat sommige vrouwen op oorlogspad zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we maar beter ff een biertje gaan doen en hier ver vandaan blijven.
Ik niet! Het zijn m'n hormonenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat sommige vrouwen op oorlogspad zijn
Ik kan heel hard slaan , ik help welquote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja maar hij is 2 keer zo groot en breed als ik
Ah, klinkt logischquote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef zeemonster het volgende:
ik werk 24 uur per week , soms werk ik wel een week fulltime en dan pak ik die dagen extra weer op een ander tijdstip terug.
Alhoewel zit het er dik in dat ik in de toekomst wat meer ga werken of misschien niet aangezien ik netjes verdien voor die 24 uur:) .
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik kan heel hard slaan , ik help wel
Ik ben voor zover het er nu naar uitziet weer vrijgezelquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, klinkt logisch
En waarom zou je meer gaan werken als de 24 uur al goed verdient?
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ben voor zover het er nu naar uitziet weer vrijgezel(oh wat klinkt dat bizar
) . Dus ik moet nog even kijken hoe ik het een en ander moet gaan doen
.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef zeemonster het volgende:
.
Je bedoelt alleen vanavond neem ik aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
.
Geeft niks , op enkelen na weten best veel mensen het nog niet , ik praat nooit zo graag over vervelende dingen . Ik heb de neiging dat altijd te negeren, al werkt dat zo niet .quote:
Nee sinds een kleine maand ongeveer.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen vanavond neem ik aan?
Huh?!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
.
Het hangt er een beetje vanaf waarom en wie het initiatief heeft genomen. Ondanks dat zijn het nooit tijden waar je hele vrolijk van wordt.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Lovechild het volgende:
Huh?!
Ach jee, wat sneu! Of nou ja...uh...wat zeg je dan? Maar wel rot...
Oh...uh...dat verklaart wel waarom je alleen was zaterdag....quote:Op woensdag 2 december 2009 21:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee sinds een kleine maand ongeveer.
Achter wat kwam je dan? Dat 'ie een gebrek had of dat 'ie een Fokker was?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en ik kwam er pas achter toen ik alwas
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:13 schreef Lovechild het volgende:
Achter wat kwam je dan? Dat 'ie een gebrek had of dat 'ie een Fokker was?
Echt?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat sommige vrouwen op oorlogspad zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |