Yup, die van jou is nieuwer dus die maar sluiten?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
., 2 minds think alike......
Een van de topics maar sluiten dan he
Neuh, heb de tekst al weggehaaldquote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die van jou is nieuwer dus die maar sluiten?
Gezien het sfeertje zeg ik geen nee tegen welke vrouw dan ook hier.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef zeemonster het volgende:
Deze is met #95 dus deze houden we
Nee precies, voor je het weet krijg je een staf naar je hoofdquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het sfeertje zeg ik geen nee tegen welke vrouw dan ook hier.
Dat kan gewenst gedrag zijn omdat hij weet dat hij er anders finaal van langs krijgt.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef zeemonster het volgende:
Ach volgens RB ben ik best lief doch af en toe agressief...
Gebruik jij even letterlijk mijn quote....quote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef zeemonster het volgende:
Ach volgens RB ben ik best lief doch af en toe agressief...
Nee hoor mag welquote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef zeemonster het volgende:
echt ? sorrie RB , ik zal het niet meer doen , kijk gehoorzamen doe ik ook!
Samequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
SameTBen toch maar 's een kijkje gaan nemen toen'ie op de FP verscheen
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
SameTBen toch maar 's een kijkje gaan nemen toen'ie op de FP verscheen
Nietquote:
Er wonen sowieso maar weinig mensen in dit topicquote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
NietWoon hier ook nog niet zo lang
Geeft niet, meer plek voor mij!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Er wonen sowieso maar weinig mensen in dit topic
Mits je vriendin hier ook gaat posten heet ik je welkomquote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
NietWoon hier ook nog niet zo lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schandalig en dat met jouw usernamequote:![]()
WELKOM WELKOM WELKOM![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mits je vriendin hier ook gaat posten heet ik je welkomBweh, eerst een vriendin vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Schandalig en dat met jouw username![]()
WELKOM WELKOM WELKOM![]()
Dan kan ze hier vast wel 's posten
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bweh, eerst een vriendin vindenDan kan ze hier vast wel 's posten
Neequote:Op woensdag 2 december 2009 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ooh dus chanty is niet jouw vriendin
![]()
Nouja toch welkom hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |