Zal het proberen!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
Ik hoop dat we nu met zijn allen weer wat regelmatiger gaan posten !
Hoeveel dagen mag een DH topic maximaal open zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
Hij is foetsie?
Deeltje 94 alweer, Ik hoop dat we nu met zijn allen weer wat regelmatiger gaan posten !
Voor mijn part tot het eind der dagen , maar ik vind het gewoon leuk om hier regelmatig te posten en ik hoop dat anderen dat ook vindenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hoeveel dagen mag een DH topic maximaal open zijn?
quote:
Ahhhh sterkte!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef zeemonster het volgende:
Ja daag RB , ik haalde de mensen uit de op altijd uit de link die je voor de OP kon gebruiken ... daarnaast ben ik nu even zielig ja , mijn hersentjes kraken bij iedere gedachte (al doen een hoop hoofdpijnaspirientjes en almogran wel hun werk..)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
Geen PM's, geen OP's... Het mag ook steeds minder moeite kosten he?
Dat lijkt al verdacht veel op de huidige OP. Het nadeel daar aan vind ik dat de variabele onderdelen, zoals de verjaardagen en de opsomming van vorige topics, slecht worden bijgehouden. Mijn voorstel zou zijn, stukje informatie over Den Haag, places-2-be en dat is het. Eenvoudig en makkelijk te onderhouden.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:53 schreef CaLeX het volgende:
Och ja, misschien een kort OP-je verzinnen?
-Link naar DH wiki
-Een Den Haag evenementen/verjaardag Kalender
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt al verdacht veel op de huidige OP. Het nadeel daar aan vind ik dat de variabele onderdelen, zoals de verjaardagen en de opsomming van vorige topics, slecht worden bijgehouden. Mijn voorstel zou zijn, stukje informatie over Den Haag, places-2-be en dat is het. Eenvoudig en makkelijk te onderhouden.
Ik zie net dat je je meldt als vrijwilliger. Tof!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Blij dat jullie het er mee eens zijn. Nu nog een vrijwilliger om het te maken. Atje is wel handig geloof ik!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie net dat je je meldt als vrijwilliger. Tof!
Ga ik meteen aan de slag. Slaan we wel het neuken over.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie net dat je je meldt als vrijwilliger. Tof!
Het is ook zoooooooooooooooooooveel werkquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik meteen aan de slag. Slaan we wel het neuken over.
Het was heerlijk. Ik hoop voor je dat je het net zo naar je zin hebt op je werk.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja hoor, mijn 'neuken' alarm ging af hier op het werk. Moest dus even komen neuzen
hahhaha is het al avond?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Ik hoop voor je dat je het net zo naar je zin hebt op je werk.
ja..................veel seks!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er belangrijkere dingen dan seks dan?
En vuige seksquote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ja..................veel seks!
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:40 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil alleen seks met A_Aen zijn vriendin
Bijna is hetzelfde als helemaal nietquote:Op woensdag 25 november 2009 16:33 schreef MissMSX het volgende:
Soulmate
Ik zou je bijna uitnodigen eens langs te komen
Jij bent ook niet moeilijk he.....want Melanie mag er ook wel bij als het aan jou ligt hahahhaquote:Op woensdag 25 november 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh jullie mogen er ook bij hoor
En jij? Mag jij ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij bent ook niet moeilijk he.....want Melanie mag er ook wel bij als het aan jou ligt hahahha
Klopt... ik kan mij ook aangetrokken voelen tot vrouwen , of ik uiteindelijk seks heb met iemand... ligt geheel aan de klik of spanning die er is. Dat ik mij aangetrokken voel wil niet meteen betekenen dat er gesekst moet worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:44
schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij bent ook niet moeilijk he.....want Melanie mag er ook wel bij als het aan jou ligt hahahha
Eindelijk een keer een leuk voorstel voor een meet!quote:
Misschien..... hmmm... Waar gaat dat van afhangen?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef maok het volgende:
Ik kom heel misschien weer naar Den Haag terug na 24 jaar
Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor werk je zoekt, maar werk is er voldoende in de omgeving. Wat voor kerk moet het worden? En hoe kom je bij zoiets terecht?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef maok het volgende:
Ik wil misschien gaan helpen met het opzetten van een nieuwe internationale kerk. En ik moet na mijn studie werk gaan zoeken.
Maar ik moet eerst in Groningen nog afstuderen. En kijken of ik wel echt wil gaan helpen bij het opzetten van die kerk.
Ik heb de neiging om te zeggen: als je er maar genoeg van hebt, is het niet het belangrijkste.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er belangrijkere dingen dan seks dan?
Het heeft allebei te maken met (een) gemeenschap.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Even serieus...gaan we nu echt in 1 post van seks/orgy naar de kerk?? Ik voorspel een snelle dood van dit topic
Wat is het precies voor kerkstroming? En is er al een locatie bepaald?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:46 schreef maok het volgende:
Het wordt een kerk van New Frontiers, dat is een Internationale kerkstroming, er zijn al een aantal Nederlandstalige kerken in Nederland waarvan eentje in Groningen (daar ben ik lid van). En nu willen we een internationale kerk gaan opstarten in Den Haag. Dit is een linkje naar de blog: http://redeemerinternationalchurch.blogspot.com/
En ik studeer bouwkunde en ik studeer als het goed is dit schooljaar af. Ik denk dat ik in Den Haag wel wat meer keuze heb in werk dan in Groningen, dus dat is wel mooi mee genomen.
Ik heb tot mijn 3e ook in Den Haag gewoont, ik weet er niet zo veel meer vanaf maar van de keren dat ik weer in Den Haag was vond ik het wel een leuke stad.
Evangelisch maar of er al een lokatie is weet ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het precies voor kerkstroming? En is er al een locatie bepaald?
Zo ongeveer dat bedoel ik, ik moet wel onder de indruk zijn van een vrouw wil er echt iets gebeuren ... nu lijkt het alsof ik met elke kroegtijgerin het bed in duikquote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou bij seks met een vrouw toch wel iets essentieels missen. Maar ik moet wel bekennen dat ik vaker onder de indruk ben van een vrouw dan van een man
Blijkbaar duik je niet met iedere kroegtijgerin het bed in. Blijft er toch genoeg over voor RB om morgen tijdens de lunch te vertellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:53 schreef zeemonster het volgende:
Zo ongeveer dat bedoel ik, ik moet wel onder de indruk zijn van een vrouw wil er echt iets gebeuren ... nu lijkt het alsof ik met elke kroegtijgerin het bed in duik, dat is dus niet zo
Naar welke kroegen , nou de laatste periode ben ik bar weinig weggeweest... helemaal niet zelfs (verjaardagen niet meegeteld). Maar meestal beland ik gewoon ergens met wat vrienden en vriendinnen in de stad of Scheveningen , maar ik wil in April 2010 wel naar Wasteland (misschien kom ik daar wel huilend van thuisquote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar duik je niet met iedere kroegtijgerin het bed in. Blijft er toch genoeg over voor RB om morgen tijdens de lunch te vertellen.
Naar welke kroegen ga jij eigenlijk?
De Wasteland?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef zeemonster het volgende:
maar ik wil in April 2010 wel naar Wasteland (misschien kom ik daar wel huilend van thuis) .
brrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Conekiller het volgende:
nieuw spinnetje gekocht
[ afbeelding ]
lekker temperamentvol. Een trillende, licht nerveuze verkoper toe ze in d'r bakje moestzit nu verstopt trek even foto's als ze een beetje tot rust is gekomen
jups, ze hadden wat jonkies zitten. En dan zijn het heel betaalbare dierenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef zeemonster het volgende:
waar heb je die gekocht? Vogelkelder?
Neuh,....monstertje heeft 3 x per jaar seksquote:Op woensdag 25 november 2009 22:53 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zo ongeveer dat bedoel ik, ik moet wel onder de indruk zijn van een vrouw wil er echt iets gebeuren ... nu lijkt het alsof ik met elke kroegtijgerin het bed in duik, dat is dus niet zo
Uberfuckingcool! Ik heb een iets kleinere maat in huis...verschillende trouwens. Alleen lopen die gewoon losquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Conekiller het volgende:
nieuw spinnetje gekocht
[ afbeelding ]
lekker temperamentvol. Een trillende, licht nerveuze verkoper toe ze in d'r bakje moestzit nu verstopt trek even foto's als ze een beetje tot rust is gekomen
Niks voor mijquote:Behavior
Quick and aggressive and also VENOMOUS.
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Uberfuckingcool! Ik heb een iets kleinere maat in huis...verschillende trouwens. Alleen lopen die gewoon los
Dat heb ik nou met 'poezen' , lekker tegenaan kruipenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:17 schreef MissMSX het volgende:
Aquariums snap ik ook nietLeuk voor in de dierentuin, zo van: ah, dat is dus een goudvis of een vogelspin, leuk om te weten, en dan nu snel naar het volgende beest alsjeblieft!
En een dier als decoratie..?
Ik ben meer van het knuffelen en het hebben van een band met m'n katten. Gezellig kopjes geven of tegen elkaar 'praten'. Dat zullen andere mensen vast weer niet snappen
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:05 schreef Conekiller het volgende:
zijn geen knuffeldieren idd
en alle spinnen zijn giftig, alleen deze iets meer dan veel andere![]()
Niet dodelijk maar je zal d'r wel flink ziek van worden, misschien een vinger kwijt ofzo, evt je hand bij een volledige aanvallende beet xD Gewoon lekker in z'n bakkie laten zitten dus
[ afbeelding ]
volwassen
Heerlijk weer!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en hoe was het? Lekker weer gehad?
Voor als je het gemist hebt: je hebt een PMquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje wat is het koud, ik wil de zomer terug!
Ben je alweer beter?? Kun je me morgen met de staf slaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje wat is het koud, ik wil de zomer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |