Ja, sowieso lijkt me het doordeweek erg lastig wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:46 schreef Puala het volgende:
Ik neem aan dat er rekening gehouden word met stages met meeten?
quote:
Jezelf quotenquote:
Housewarming party!quote:
Durfde nie meer te typen, was bang dat daardoor Fok weer offline zou gaanquote:
Ja, dat natuurlijk ook..quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef AMDB het volgende:
Zonder datum/tijd kan ik niks zeggen over een eventuele meet.
Waarom? Vereer je hem ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kom alleen als Nico ook komt, maar ik verwacht niet dat hij gaat komen...
Heyquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
And Up, and Down, and Up, and down!
Fok! lijkt dat liedje van de Vengaboys wel
Jup.quote:
Engelandquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso ben ik in de kerstvakantie weg en ergens eerder in december zit ik waarschijnlijk ook nog even in Leeds (Engeland). Hoe lang weet ik nog niet maar 't zou best een weekje kunnen zijn.
December zit redelijk vol hier.
Geen verstand van.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kom alleen als Nico ook komt, maar ik verwacht niet dat hij gaat komen...
quote:
Kan nu al nie meer wachtenquote:
quote:
Nouquote:
Autorijdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Nog een half uur en dan nog 50min met de auto
inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou
Die maakt goede reclame voor zichzelf
Filerijdenquote:
quote:
Sjans in de filequote:
Beetje jammer dat het zo donker is rond deze tijdquote:
Deanquote:Top 20 in de StageSC-reeks op 23-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 068 The_Dean
02. 043 Luctor.et.Emergo
03. 038 DjRex89
04. 037 L.no
05. 030 Isdatzo
06. 024 Bootje84
07. 024 AMDB
08. 023 Puala
09. 022 jna
10. 007 Bravebart
11. 002 motorbloempje
Reeks-statistieken!
QFTquote:
Nee ik kan het niet beter, daarom bemoei ik me er niet mee. Zo zouden meer mensen moeten denken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:09 schreef L.no het volgende:
Als je het beter kan fixen, dan help je toch een handje....
If it ain't broke, don't fix it.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:09 schreef L.no het volgende:
Als je het beter kan fixen, dan help je toch een handje....
Het begint een beetje zielig te worden.quote:
?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
If it ain't broke, don't fix it.
Voor de voorhuizing waren er geen problemen...quote:
Ken je die niet?quote:
Dus je denkt dat ze het gewoon voor geen reden het doen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de voorhuizing waren er geen problemen...
Natuurlijk ken ik het. Zo achterlijk ben ik niet zoals je soms denktquote:
nee, dat zeg ik niet, maar test het eerst eventjes.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ze het gewoon voor geen reden het doen?
C'mon, niemand had dit kunnen verwachten. Je kan wel achteraf zeggen van 'had je dit en dat moeten doen', maar dat helpt niet echt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet, maar test het eerst eventjes.
Eerlijk..?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ze het gewoon voor geen reden het doen?
[..]
Natuurlijk ken ik het. Zo achterlijk ben ik niet zoals je soms denkt
Heel m'n sociale leven is naar de kloten jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef L.no het volgende:
Maargoed, we hebben het overleefd.. enzo.
Als je niet test niet nee...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, niemand had dit kunnen verwachten. Je kan wel achteraf zeggen van 'had je dit en dat moeten doen', maar dat helpt niet echt.
Dat bedoel ik dus. Ik neem aan dat je nog juridische stappen overweegt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef jna het volgende:
[..]
Heel m'n sociale leven is naar de kloten ja
We zijn wel met een stuk minder nu....quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef L.no het volgende:
Maargoed, we hebben het overleefd.. enzo.
Weet ik niet want ik kon niet in WGRquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik neem aan dat je nog juridische stappen overweegt?
Je keek altijd op me neer. Zelfs als ik gelijk heb met bepaalde dingen.quote:
Jup, de mijne ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef jna het volgende:
[..]
Heel m'n sociale leven is naar de kloten ja
Maar we hebben het toch over de verhuizing met de servers? Waarom praten over het testen? Sorry voor mijn vraag.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je niet test niet nee...
Komt vast wel goed later.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn wel met een stuk minder nu....
Voor je iets veranderd, dien je zoiets eerst te testen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
Maar we hebben het toch over de verhuizing met de servers? Waarom praten over het testen? Sorry voor mijn vraag.
Een serververhuizing testen, doen we ff jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor je iets veranderd, dien je zoiets eerst te testen.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor je iets veranderd, dien je zoiets eerst te testen.
Whats your problemquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Je keek altijd op me neer. Zelfs als ik gelijk heb met bepaalde dingen.
inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een serververhuizing testen, doen we ff ja.
Dus had je toch kunnen testen.quote:Lijkt trouwens alsof 't hardware failure is, maar ik heb me niet ingelezen oid.
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
Die documentaire "Journey to the edge of the universe" moet je echt een keer zien
Echt niet normaal wat voor freaky dingen ze ontdekt hebbenJe moet er iig niet te lang over nadenken
En hoe precies stelde jij je dat voor danquote:
Meestal gaat zoiets onaangekondigd stuk, jeweet.quote:[..]
Dus had je toch kunnen testen.![]()
Een "white dwarf" die ontstaat als een ster explodeert Dit is een substantie met zoveel energie en massa in zich dat een theelepel van deze massa al tonnen weegtquote:
Cool.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een "white dwarf" die ontstaat als een ster explodeert Dit is een substantie met zoveel energie en massa in zich dat een theelepel van deze massa al tonnen weegt
Of een "Quasar" een heel sterrenstelsel dat ontploft (daarvoor is 1 uur lang alles in ons sterrenstelsel besproken, is echt onvoorstelbaar groot..)
"De absolute helderheid van quasars komt overeen met de energie die 1000 of meer sterrenstelsels tezamen uitstralen, en dat maakt ze tot de helderste objecten in het universum."quote:
En hoe weten ze dat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef DjRex89 het volgende:
Of van die feiten als "Er zijn nu meer sterren dan alle zandkorrels op de aarde"
Omdat het om triljoenen sterren gaat, en dan hebben ze het over sterren die ze nu kunnen zien. Dus niet die er in totaal geweest zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe weten ze dat?![]()
Weten ze namelijk hoeveel zandkorrels er op Aarde zijn?
Weltruste!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben scheren en dan naar bed![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stuur maar eens een linkje dan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat het om triljoenen sterren gaat, en dan hebben ze het over sterren die ze nu kunnen zien. Dus niet die er in totaal geweest zijn.
Ik kan hier wel een hele uiteenzetting geven maar je moet hem gewoon zelf maar eens kijken
Scheren vóor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rofl. Mwah, ik heb ook amper baardgroei, maar ik scheer mezelf altijd in de ochtend onder de douche..quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
dat schijnt te werken als je de baardgroei van een 12 jarige hebt
's ochtends heb ik daar geen tijd voor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl. Mwah, ik heb ook amper baardgroei, maar ik scheer mezelf altijd in de ochtend onder de douche..
Als je usenet account hebt..quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur maar eens een linkje dan.
Vroeger uit ej nest gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's ochtends heb ik daar geen tijd voor.
in de OPquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef The_Dean het volgende:
Waar vind ik de stats ook alweer? De Stage SC stats?
Als jij 'Restaurant at the end of the universe' leestquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
Die documentaire "Journey to the edge of the universe" moet je echt een keer zien
Echt niet normaal wat voor freaky dingen ze ontdekt hebbenJe moet er iig niet te lang over nadenken
Waar gaat dat over dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als jij 'Restaurant at the end of the universe' leesten alle andere bijbehorende boeken
Nee, ik ga 'm downloaden, ben benieuwd!
En goedemorgen![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.lmgtfy.com/?q=restaurant+at+the+end+of+the+universe
Heul niet waar, het is maatschappijkritische absurditeit!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar dat is echt sciencefiction.. Niet echt mijn ding.
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heul niet waar, het is maatschappijkritische absurditeit!
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
Is het jullie trouwens ook al opgevallen dat het weer bijna weekend is
Jup. Vandaag en morgen vrijquote:Op woensdag 25 november 2009 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
Is het jullie trouwens ook al opgevallen dat het weer bijna weekend is
quote:Op woensdag 25 november 2009 07:31 schreef L.no het volgende:
09. 113 The_Dean
Wtf, in de top 100... en dan zo hoog.
Idd. fucking hell..quote:
FUCK YEAH CAPSLOCK!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:41 schreef AMDB het volgende:
JA WAT MOET IK NOU DOEN OP STAGE, VERVEEL ME DE TIEVES, KUTFOK
Ja, lange uptime vandaagquote:
3 nieuwe telefoons in een maand?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef The_Dean het volgende:
Ja hoor, alleen wat saaie metingen
En net nieuwe telefoon abo genomen, incl Nokia 6600i Slide
Derde keer deze maand... derde keer een ander... hoop nu dat T-Mobile wel die Preventel rommel geregeld heeft
Met stage zie je NOOIT daglichtquote:Op woensdag 25 november 2009 16:30 schreef L.no het volgende:
Kom je thuis van school, is het al donker.
Ach, ramen zijn overrated. Niet afgeleid worden door anderen.quote:
Ramen zijn tof.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, ramen zijn overrated. Niet afgeleid worden door anderen.
Nee, worden geweigerd enzoquote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
3 nieuwe telefoons in een maand?
Nee dank je. 4 jaar vind ik genoeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:04 schreef Bootje84 het volgende:
Moet je eens naar Inholland R'dam gaan. Dat is een verkapte vissenkom..
quote:
En dat inclusief downtimesquote:Top 20 in de StageSC-reeks op 24-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 094 The_Dean
02. 056 Puala
03. 038 jna
04. 037 DjRex89
05. 036 Bootje84
06. 029 L.no
07. 026 AMDB
08. 020 Luctor.et.Emergo
09. 009 Messenga
10. 006 Isdatzo
11. 001 motorbloempje
Reeks-statistieken!
Lucquote:
quote:
Naughty boys.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry, ik zal 't niet meer doen.
Heeft Bootje me wéér verslagen.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:50 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe...
[..]
En dat inclusief downtimes
Posten krengquote:Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Heeft Bootje me wéér verslagen.
Wtf?!
Lquote:
Deanquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:50 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe...
[..]
En dat inclusief downtimes
Ik kan niet doorposten wanneer het down is zoals jullie.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan niet doorposten wanneer het down is zoals jullie.
Niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan niet doorposten wanneer het down is zoals jullie.
Nein. Ik ben relaxen en te typen..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie nog iets beleefd vandaag?
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Nein. Ik ben relaxen en te typen..
Morgen 6 uur lang kunnen uitslapen om een uurtje te vervelen op school
Vrij weinig.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie nog iets beleefd vandaag?
PZ-collega's hadden vandaag cursus, dus het was lekker stil op het werk.quote:
Chill.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PZ-collega's hadden vandaag cursus, dus het was lekker stil op het werk.
Wel lekker door kunnen werken vandaag.
Ah, ja immers.quote:
Plannen voor het weekend?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
Rex.
Weet jij een onderwerp? het is dood hier
Luctorquote:
zelfde bedrijf als coca cola hb ik gehoord.. ff opzoeken..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft sinas light trouwens verzonnen?
Bestaat dat dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft sinas light trouwens verzonnen?
Nog nooit van gehoordquote:
Maar sinas light is gewoon niet te zuipen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
zelfde bedrijf als coca cola hb ik gehoord.. ff opzoeken..
Eigenlijk mag het de naam sinas niet hebben.quote:
Oefenen met de andere band, bier drinken en zondag een concert bezoeken.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef L.no het volgende:
Ik dacht ff dat je fanta zero bedoelde.
Wel van gehoord maar meer niet..quote:
andere band?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oefenen met de andere band, bier drinken en zondag een concert bezoeken.
Klinkt wel relaxquote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oefenen met de andere band, bier drinken en zondag een concert bezoeken.
Sorry dan. Mensen schreeuwen vaak fanta terwijl ze sinas bedoelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee, dan had ik dat wel gezegd.
Nou, dat is iig deel 2.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel van gehoord maar meer niet..
Ja, drummer en ik hebben er nog een klein punkbandje naast, gewoon voor de lol. Met onze eerste bassist. Dat was toch altijd te gezellig om er niks meer mee te doenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
andere band?![]()
bezoeken? niet zelf optreden?
Linkje?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, drummer en ik hebben er nog een klein punkbandje naast, gewoon voor de lol. Met onze eerste bassist. Dat was toch altijd te gezellig om er niks meer mee te doen
Gewoon doelloze punknummers over bier, bitterballen en zuipen enzo. En bekende covers natuurlijk.
Ik schreeuw gewoon om bier. En dan bedoel ik bier. En dan krijg ik ook bierquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry dan. Mensen schreeuwen vaak fanta terwijl ze sinas bedoelen.
Maar andersom toch niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry dan. Mensen schreeuwen vaak fanta terwijl ze sinas bedoelen.
Dan doe je iets niet goed, mij komen ze dat altijd aandragenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik schreeuw gewoon om bier. En dan bedoel ik bier. En dan krijg ik ook bier
En wat is voor jouw bier dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nice!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar andersom toch niet.
Hebben we nog nietquote:
Uh, die gele gouden vloeistof in die bruine flesjesquote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is voor jouw bier dan?
Ja, als ze vragen wat ik wilquote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, mij komen ze dat altijd aandragen
Lekker slapen dudequote:
Hopelijk kom ik een beetje snel in slaap.quote:
* L.no slaat Luctor bewustenloos.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik een beetje snel in slaap.
quote:
Lekker slapenquote:
zo dwing ik respect af!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef L.no het volgende:
Fuck man.. ik zag jouw naam in my active topics en ik wíst gewoon dat een porsche tevoorschijn zou komen.![]()
Dat.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef L.no het volgende:
Fuck man.. ik zag jouw naam in my active topics en ik wíst gewoon dat een porsche tevoorschijn zou komen.![]()
Kunooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 25 november 2009 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo dwing ik respect af!Porsches for the win!
Ooitquote:Op woensdag 25 november 2009 23:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow en ik zal er dit keer maar 1 posten, dat ding is duur genoeg... 280.000 zonder BPM...!![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo dwing ik respect af!Porsches for the win!
hele toffe site! maar wel veel raar spul erop. je moet naar /b/ gaan, staat het meest rare spul tussen?quote:
I know.. zoveel shit gezien daar..quote:Op woensdag 25 november 2009 23:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hele toffe site! maar wel veel raar spul erop. je moet naar /b/ gaan, staat het meest rare spul tussen?
CP?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:35 schreef L.no het volgende:
[..]
I know.. zoveel shit gezien daar..
* L.no herinnert zich..
*ril*
Nah, das nog redelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
CP?Echt als ik terug kijk naar wat ik daar wel niet ben tegen gekomen
![]()
![]()
![]()
*fap*fap*fap*quote:
Hmja, ik maakte het topic dood met mijn odnerwerp.. dus ik probeerde het in leven te brengen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
meer omdat jij een porsche plaatst dan om de porsche hoor!
4chan maakt veel dood...!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, ik maakte het topic dood met mijn odnerwerp.. dus ik probeerde het in leven te brengen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
4chan maakt veel dood...!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |