Volgens mij heeft dat weinig nut, want ik heb het idee dat het meteen doorgeteld wordt. Het enige wat je niet krijgt als je de match niet afmaakt is je bonus aan het eind, volgens mij telt het voor de rest allemaal realtime mee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:41 schreef Shoombak het volgende:
Het is tegenwoordig zo erg dat als ik een potje heb waarbij mijn k/d negatief dreigt te eindigen ik mn xbox uitpleur, zodat mn stats niet geteld worden
Volgens mij niet hoor, ik had laatst dat ik tijdens een potje een rank omhoog ging, mijn xbox uitzette, en de volgende keer dat ik ging spelen was ik nog steeds de rank die ik had aan het begin van het vorige potje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat weinig nut, want ik heb het idee dat het meteen doorgeteld wordt. Het enige wat je niet krijgt als je de match niet afmaakt is je bonus aan het eind, volgens mij telt het voor de rest allemaal realtime mee.
\\quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:41 schreef Shoombak het volgende:
Het is tegenwoordig zo erg dat als ik een potje heb waarbij mijn k/d negatief dreigt te eindigen ik mn xbox uitpleur, zodat mn stats niet geteld worden
Zelfde heb ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb zelf een ratio van 0,75 ongeveer... Ik haal nu over het algemeen wel positieve scores, maar ik zal nog wel even moeten bikkelen om mijn slechte start goed te maken.
Dat is wel erg triest, bang dat je ratio onder de 1.00 springt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:41 schreef Shoombak het volgende:
300 kills met een shotgun in 1 potje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:09 schreef Biefstuk het volgende:
Denk ook niet dat het realtime was. Ranks misschien wel maar in een match had ik 300 kills met een shotgun toen plots de lobby dicht ging. Match erna kreeg ik weer het bericht dat ik 300 kills had gemaakt met een shotgun.
Jij snapt het niet helemaal volgens mij, MW2 werkt met p2p.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Server connection lost lijkt me niet dat het probleem bij mij ligt wel ?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
300 kills met een shotgun in 1 potje?
Wow!
Mag ik je aanraken?!
Heb net even een potje met je postbode gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef Kn0x het volgende:
Pfff MW2 nog steeds niet binnen. Spel al een week geleden besteld
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Heb net even een potje met je postbode gedaan
0.82 ofzo hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Ratio van 0.64 hierMaar goed, vorige week nog 0.43, dus het gaat de 'goede' kant op.
Dat is juist een van m'n favorieten. Altijd chaos als je er met z'n 8en in zit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef Parvus het volgende:
Gister ineens voor het eerst op Rust gespeeld (nog niet eerder gezien??).
Wat een gaaf kutlevel
Ja vond hem ook vet hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is juist een van m'n favorieten. Altijd chaos als je er met z'n 8en in zit.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:41 schreef Shoombak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |