Schit-te-rendquote:
meer als 50 kils in een potje hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef emokid het volgende:
Hoe krijg ik de Mastodon Title? Ik wil hem echt hebben, mede door de band.
dat is helemaal waar. Was bij MW1 ook maar niet zo zwaar erg als met MW2. Maar 9 van de 10x hebben we een goede verbinding anders zoeken we een andere game op enzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:39 schreef Personan het volgende:
Online is gewoon kut. Als je niet 4 connection bars hebt dan ben je gewoon in een groot nadeel. Veel meer kogels nodig om iemand te doden
Server connection lost lijkt me niet dat het probleem bij mij ligt wel ?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
En dan nog xboxlive de schuld geven.
je krijgt punten in mindering he als je de game eerder verlaat!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat is helemaal waar. Was bij MW1 ook maar niet zo zwaar erg als met MW2. Maar 9 van de 10x hebben we een goede verbinding anders zoeken we een andere game op enzo.
haha true!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef intraxz het volgende:
Wie maakt zich nou druk om die punten?
Hou toch op manquote:Op donderdag 26 november 2009 17:45 schreef WitAchterLicht het volgende:
wat mij net overkomt![]()
[ afbeelding ]
![]()
1.00 betekent dat je k/d ratio gelijk is.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Bananenman het volgende:
Logisch, als ik een spelletje vaak speel wil ik er goed in zijn ook. Ik zou mezelf haten als ik een k/d ratio onder de 1.00 had. Dan ben je gewoon slechter dan de average speler, kunnen we niet hebben natuurlijk
Zozo, jij hebt zeker VWO gedaan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
1.00 betekent dat je k/d ratio gelijk is.
De vraag is natuurlijk of de gemiddelde speler echt één of één loopt.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Bananenman het volgende:
Logisch, als ik een spelletje vaak speel wil ik er goed in zijn ook. Ik zou mezelf haten als ik een k/d ratio onder de 1.00 had. Dan ben je gewoon slechter dan de average speler, kunnen we niet hebben natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |