SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Waarom deed je er zo lang overquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:52 schreef mstx het volgende:
Samenvatting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Sommige doen het zelfs voor helemaal nop.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:54 schreef swarmahoer het volgende:
bij de turk op de hoek kan je m voor 5 euro simlockvrij laten maken
Mij hebben ze niks gestuurdquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef Terken het volgende:
Ik kreeg gister het volgende smsje van Vodafone:
Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november verdubbelt Vodafone de limiet van je Zorgeloos SMS BloX in de maand december.
Nu heb ik er 2000.
Geldt inderdaad alleen voor mensen met een zorgeloos blox, de rest mag komend weekend gratis sms'en.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mij hebben ze niks gestuurd. Maar ik heb dan ook geen zorgeloos (1000 sms'jes toch?) maar wel die verdubbelaar.
Oh, dat is wel netjes van ze. Apart dat ze mij alleen niks hebben laten weten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geldt inderdaad alleen voor mensen met een zorgeloos blox, de rest mag komend weekend gratis sms'en.
2000 smsjes versturen per maandquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef Terken het volgende:
Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november verdubbelt Vodafone de limiet van je Zorgeloos SMS BloX in de maand december.
Nu heb ik er 2000.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef Terken het volgende:
Nu heb ik er 2000.
WTF! Ik heb niks gekregen!! Alleen via de site gelezen dat je gratis mag smsen op 5 dec, maar thats it!quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik kreeg een sms dat ik in december een gratis SMS blox kreeg, waarschijnlijk kreeg jij die omdat jou blox door december loopt?
yup, daar viel ik dus ook onderquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef Terken het volgende:
Nu heb ik er 2000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |