Fuck mijn buttons werken niet meerquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
>>>TRU
Klopt. Sherlock.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef Babblefish het volgende:
Ik denk dat ik 'm beter in TRU kon plaatsen
Dat dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Livedeejay het volgende:
Gewoon slaapverlamming, niets aan de hand![]()
http://www.slaapklachten.nl/slaapverlamming
Daar lijkt het inderdaad sterk op! Écht heel vreemd allemaal. Waarom zie ik dan weer nét zo'n figuur en niet Bambi oid.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Livedeejay het volgende:
Gewoon slaapverlamming, niets aan de hand![]()
http://www.slaapklachten.nl/slaapverlamming
Die maan moest eigenlijk dit voorstellen:quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:52 schreef zovty het volgende:
Ligt het aan mij of komt die maan een beetje Chinees over?
O!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:55 schreef Babblefish het volgende:
Die maan moest eigenlijk dit voorstellen:
Wehe. Die heb ik zo gepaint om grappig te zijn. (lees: grappig te lijken).quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:04 schreef ShevaJB het volgende:
Wat zit je nou moeilijk te doen over een schaduw?? Die vage lach van de maan, daar zou ik me zorgen om maken..
Ja TS heeft een anal probequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef Livedeejay het volgende:
Of tóch iets bovennatuurlijks.....![]()
http://mens-en-samenlevin(...)urlijke-oorzaak.html
Weet je dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt een paar jaar terug?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef Babblefish het volgende:
Ik denk dat ik 'm beter in TRU kon plaatsen
Ik gebruik geen drugs oid. En heb verder ook geen TV op me kamer. Het is ook geen broertje ofzo geweest die in de feeststemming was.
Het voelde net wel vreemd tijdens mijn WC-bezoek.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:05 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ja TS heeft een anal probe![]()
Maar laten we er maar van uit gaan dat er een logische reden voor de ervaring van TS is en geen alien of gelovige bullsthi.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Het voelde net wel vreemd tijdens mijn WC-bezoek.
Is er meer informatie over dat slaapverlamming? Want het zijn nu vooral aannames, ik wil even hard bewijs zodat ik niet meer bang hoef te zijn
Daar leek het op!quote:
Ik zou gewoon denken, het zal wel, mijn lichaam zit met mij te fukken. Beetje nuchter verstand is ook niet slecht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Het voelde net wel vreemd tijdens mijn WC-bezoek.
Is er meer informatie over dat slaapverlamming? Want het zijn nu vooral aannames, ik wil even hard bewijs zodat ik niet meer bang hoef te zijn
Ik woon nog bij Papa & Mamaquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:12 schreef Onnoman het volgende:
het was je huisbaas die nog geld van je krijgt
Hij geeft je alleen 100 euro korting omdat hij je heeft gedrogeerd en meerdere malen heeft verkrachtquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:12 schreef Onnoman het volgende:
het was je huisbaas die nog geld van je krijgt
Nog eentje:quote:
Is ook wel zo. Maar als je opeens zo'n schim (of wat het ook zijn mag) ziet staan in je slaapkamer, vind ik het toch moeilijk om zoiets te denken als: 'Ah niks aan de hand, het is gewoon mijn lichaam wat met mij zit te fucken'.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik zou gewoon denken, het zal wel, mijn lichaam zit met mij te fukken. Beetje nuchter verstand is ook niet slecht.
Shadow people, zie ik in de afbeeldingsURL staan. Even opzoeken.quote:
Hoe kom je zo opd ie foto's! Ik vind het nu wel een beetje freaky om te zien dat anderen hetzelfde hebben meegemaakt als ik... ik dacht dat ik gewoon teveel foute films keek en daardoor schimmen à la the shadow in mijn kamer zag!quote:
6 miljard mensen en dan denken dat je de enige bent die shit meemaaktquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Ragnarock het volgende:
[..]
Hoe kom je zo opd ie foto's! Ik vind het nu wel een beetje freaky om te zien dat anderen hetzelfde hebben meegemaakt als ik... ik dacht dat ik gewoon teveel foute films keek en daardoor schimmen à la the shadow in mijn kamer zag!
Gewoon googlen onder "shadow people".quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Ragnarock het volgende:
[..]
Hoe kom je zo opd ie foto's! Ik vind het nu wel een beetje freaky om te zien dat anderen hetzelfde hebben meegemaakt als ik... ik dacht dat ik gewoon teveel foute films keek en daardoor schimmen à la the shadow in mijn kamer zag!
Nouja, meer als: teveel foute films gekeken als kindquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Gewoon googlen onder "shadow people".
Of kijk hier eens: http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_people
Ts heeft een probleempjequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef Ragnarock het volgende:
The Red Eyed Shadow
Perhaps the most frightening of all shadow people experiences is that of the red eyed shadow. This form of shadow person is described as having glowing red eyes which cause the viewer to feel paralysis and extreme terror. They have been described as the embodiment of pure evil.
Nou lekker dan![]()
Dat pure evil zit hem dan in het feit dat hij je ongegeneerd aanstaart?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef Ragnarock het volgende:
The Red Eyed Shadow
Perhaps the most frightening of all shadow people experiences is that of the red eyed shadow. This form of shadow person is described as having glowing red eyes which cause the viewer to feel paralysis and extreme terror. They have been described as the embodiment of pure evil.
Nou lekker dan![]()
Toch raar dat zoveel mensen hetzelfde meemaken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef xibalba het volgende:
http://the-psychic-detect(...)-sleep-paralysis.htm
en:
"The Hat Man
The Hat Man shadow person is a variation of the human-like being described earlier. While the experiences and description of this type of entity closely matches that of the plain shadow person there are noticable differences. The most notable and obvious being the inclusion of a wide brimmed hat in witness descriptions. The hat worn by this type of shadow person is described variably as a having a brim the width of the creatures shoulders. In most other instances the description of this creature mimcs that of the human shaped variety. The Hat Man seems to exhibit a certain degree of curiosity towards the witnesses involved in sighting it or him, whichever the case may be.There have been occasional reports of dread and paralysis associated with this creature, but to a much lesser degree than the black smoke shadow being."
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef Ragnarock het volgende:
The Red Eyed Shadow
Nou lekker dan![]()
Het enige wat ie deed was gewoon staan kijken. Zeg dan op z'n minst wat ofzo. Ik had wel een bak koffie willen zetten voor 'm, maar niet als het op zo'n manier moet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:31 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat pure evil zit hem dan in het feit dat hij je ongegeneerd aanstaart?
Dus jij hebt een evil monster in je kamer!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:32 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Toch raar dat zoveel mensen hetzelfde meemaken.![]()
[..]
Dit doet mij denken aan een filmpje; The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon !quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:31 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat pure evil zit hem dan in het feit dat hij je ongegeneerd aanstaart?
Daar lijkt het opquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:34 schreef Ragnarock het volgende:
[..]
Dus jij hebt een evil monster in je kamer!
en ik ook
De volgende keer helemaal tegen hem van wal steken: "Já! Waar kom jij zo laat vandaan! Ben je ons romantisch etentje vergeten? Ik heb me VIJF UUR LANG uit staan sloven in die godverdomde keuken, alles tip-top in orde, kaarsjes op tafel en jij laat me STIKKEN. Tot diep in de nacht heb ik zitten wachten terwijl het eten, waarvoor ik heb zitten ZWOEGEN, voor mijn neus stond af te koelen. ER IS EEN ANDER HÈ?! JE RUIKT NAAR EEN ANDER. Je waardeert me niet, je houdt niet meer van me en je verdient me niet. Van álle dingen die je me aan hebt gedaan is dit VERREWEG het ergst, het is UIT."quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:34 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Het enige wat ie deed was gewoon staan kijken. Zeg dan op z'n minst wat ofzo. Ik had wel een bak koffie willen zetten voor 'm, maar niet als het op zo'n manier moet.
quote:
Vreemd! Ook omdat je zoveel soortgelijke verhalen hoort. Ik zou die gozer ook weleens willen zien, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
*schop
Wat TS heeft gezien heb ik ook zo'n 12 jaar geleden gezien. Heb daarna jarenlang met een lamp aan geslapen 's nachts.
Zelfs nu ga ik voordat ik naar bed ga eerst de slaapkamer afspeuren naar verdachte schaduwen.
Ja lach me maar uit, maar ik zweer, als je dit hebt ervaren krijg je het nooit meer uit je hoofd. Dit is zo ontzettend eng.
Wat ik zag was enorm groot (het 'hing' aan het plafond), het droeg een hoed en had felrode ogen. Ik sliep op dat moment niet, had geen drugs gebruikt en was met een vriend die het ook zag.
Het is geen gozer. Het is een schaduw, zwarter dan zwart en ontzettend angstaanjagend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Vreemd! Ook omdat je zoveel soortgelijke verhalen hoort. Ik zou die gozer ook weleens willen zien, ben benieuwd.
Die verdomde Antillianen ook, woon je soms in Den Helder?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is geen gozer. Het is een schaduw, zwarter dan zwart en ontzettend angstaanjagend.
Als je het ziet zou je willen dat je het nooit had gezien. Dit blijf je je leven lang bij je 'dragen'.
Klinkt dramatisch he, maar dat is het ook.
Hahaha nee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:40 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Die verdomde Antillianen ook, woon je soms in Den Helder?
Je gelooft toch zelf niet dat het "interdimensionale" wezens zijn?quote:
Ik zou het niet weten. Wil het ook niet weten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat het "interdimensionale" wezens zijn?
Vet toevallig keek ik vanmiddag nog een dvd van hem!!!!!!!!11!!EINZZWEIDREIVIERHOEDJEVANPAPIER!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:47 schreef Apuleius het volgende:
Ik denk dat het misschien Tommy Cooper was.
[ afbeelding ]
Dan moet je 3x 'Candyman' zeggen in de spiegel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Vreemd! Ook omdat je zoveel soortgelijke verhalen hoort. Ik zou die gozer ook weleens willen zien, ben benieuwd.
quote:
Nee, shadowpeople.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet je 3x 'Candyman' zeggen in de spiegel.
maar zonder gekheid he. Ik heb dit ook wel eens gezien. Geen hoed of rode ogen maar wel schaduwen die logischerwijs geheel niet op die plek zouden kunnen zijn volgens de wetten der natuur.
Ik heb altijd het een beetje afgedaan als slaapdronken zijn maar, twijfel of ik nu misschien geesten thuis heb
Het enge is dat het meestal niet bij één keer blijft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Babblefish het volgende:
Het blijft toch raar. Je weet dat het eigenlijk niet kan, maar het voelt op dat moment zó echt.
Precies wat ik ook altijd dacht! (en nu nog steeds een beetje)quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik geloof niet in shadowpeople tot ik het met mijn eigen ogen zie, hetzelfde geldt overigens voor flesjedraaien en geesten enzo
Zelfs als ik het zou zien zou ik het nog niet geloven, als je half slaapt zijn je waarnemingen niet erg betrouwbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Precies wat ik ook altijd dacht! (en nu nog steeds een beetje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |