Vet toevallig keek ik vanmiddag nog een dvd van hem!!!!!!!!11!!EINZZWEIDREIVIERHOEDJEVANPAPIER!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:47 schreef Apuleius het volgende:
Ik denk dat het misschien Tommy Cooper was.
[ afbeelding ]
Dan moet je 3x 'Candyman' zeggen in de spiegel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Vreemd! Ook omdat je zoveel soortgelijke verhalen hoort. Ik zou die gozer ook weleens willen zien, ben benieuwd.
quote:
Nee, shadowpeople.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet je 3x 'Candyman' zeggen in de spiegel.
maar zonder gekheid he. Ik heb dit ook wel eens gezien. Geen hoed of rode ogen maar wel schaduwen die logischerwijs geheel niet op die plek zouden kunnen zijn volgens de wetten der natuur.
Ik heb altijd het een beetje afgedaan als slaapdronken zijn maar, twijfel of ik nu misschien geesten thuis heb
Het enge is dat het meestal niet bij één keer blijft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Babblefish het volgende:
Het blijft toch raar. Je weet dat het eigenlijk niet kan, maar het voelt op dat moment zó echt.
Precies wat ik ook altijd dacht! (en nu nog steeds een beetje)quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik geloof niet in shadowpeople tot ik het met mijn eigen ogen zie, hetzelfde geldt overigens voor flesjedraaien en geesten enzo
Zelfs als ik het zou zien zou ik het nog niet geloven, als je half slaapt zijn je waarnemingen niet erg betrouwbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Precies wat ik ook altijd dacht! (en nu nog steeds een beetje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |