abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75033635
Gouda goverwelle naar den haag word nu al veel met slet gereden, en van die tabel met trein nummers snap ik of niks, of ze gaan Gouda amsterdam rijden met SLeT
  Redactie Sport donderdag 26 november 2009 @ 21:17:02 #127
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75033833
DD-AR wordt na de revisie geen DD-ARm trouwens, het wordt DDZ: 'Dubbel Dekker Zones'
Zie http://trein.dennistd.nl/?page=nieuws&id=307
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75034114
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef dennistd het volgende:
DD-AR wordt na de revisie geen DD-ARm trouwens, het wordt DDZ: 'Dubbel Dekker Zones'
Zie http://trein.dennistd.nl/?page=nieuws&id=307
Zonde, ik verheugde me al op de mDDMm
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 november 2009 @ 21:24:04 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75034131
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:12 schreef Yreal het volgende:
Gouda goverwelle naar den haag word nu al veel met slet gereden, en van die tabel met trein nummers snap ik of niks, of ze gaan Gouda amsterdam rijden met SLeT
In eerste instantie wordt dan meende ik weer SGMm
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75036483
GOUDA AMSTERDAM MET SGM ??????
pi_75036730
Die foto's van de Gereviseerde DD-AR zijn wel
  Redactie Sport donderdag 26 november 2009 @ 22:18:28 #132
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75037001
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Yreal het volgende:
GOUDA AMSTERDAM MET SGM ??????
Dat is wel de bedoeling ja
(SGMm heeft dezelfde capaciteit als DD-AR, maar met minder zitplaatsen)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75037275
Godver.. welke achterlijke grafmongool heeft dat nou weer bedacht.. Gooi er lekker Virm neer ofzo
  Redactie Sport donderdag 26 november 2009 @ 22:29:45 #134
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75037493
Mja, dat schijnt op andere trajecten nodig te zijn
(en VIRM heeft volgens mij juist nog minder capaciteit dan DD-AR)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75038197
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:47 schreef KapiteinT het volgende:
Helaas geen ICRm voor mij.
Jammer... Er rijdt nog wel ICRm van Schiphol naar Maastricht en v.v. (Onder andere de 3557, 15.44u uit Schiphol). Volgende keer als ik naar Limburg ga, pak ik die trein maar.

Handig lijstje btw!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 november 2009 @ 23:04:07 #136
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75039045
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef dennistd het volgende:
Mja, dat schijnt op andere trajecten nodig te zijn
(en VIRM heeft volgens mij juist nog minder capaciteit dan DD-AR)
Daarbij komt dat VIRM niet geschikt is voor stoptreinen omdat het traag optrekt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75039296
ICK moet gewoon terug
pi_75040556
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef dennistd het volgende:
DD-AR wordt na de revisie geen DD-ARm trouwens, het wordt DDZ: 'Dubbel Dekker Zones'
Zie http://trein.dennistd.nl/?page=nieuws&id=307
Oh welke kneuzen hebben de bovenverdieping bedacht als de "werken & rust" zone? In de DDR's neem ik altijd de benedenverdieping wegens stilte en kinderen die zo nodig boven willen zitten.
pi_75041755
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Socios het volgende:

[..]

Jammer... Er rijdt nog wel ICRm van Schiphol naar Maastricht en v.v. (Onder andere de 3557, 15.44u uit Schiphol). Volgende keer als ik naar Limburg ga, pak ik die trein maar.

Handig lijstje btw!
Ja, helaas rijden ze altijd in de richting dat ik er niks aan heb. Hij rijdt 's ochtends 2 keer naar Schiphol en 's avonds 2 keer naar Maastricht. En ik moet nu net de andere kant op!
pi_75041791
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef carboni het volgende:

[..]

Oh welke kneuzen hebben de bovenverdieping bedacht als de "werken & rust" zone? In de DDR's neem ik altijd de benedenverdieping wegens stilte en kinderen die zo nodig boven willen zitten.
En bovendien zit je onder qua schommelingen ook rustiger. Het klinkt dus weer allemaal heel leuk, maar er is niet echt over na gedacht...
pi_75042809
Een DD-AR schommelt toch niet?
  Redactie Sport vrijdag 27 november 2009 @ 07:45:47 #142
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75043978
Op somda kwam ik een link tegen naar een fotoreportage van ICM-0: http://www.flickr.com/photos/remcode/4124411483/
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport vrijdag 27 november 2009 @ 09:14:56 #143
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75045182
Het gaat weer fijn:
* Defecte trein Den Haag Centraal - Utrecht
* Defect spoor Sliedrecht - Dordrecht
* Defecte trein Amsterdam - Hoorn
* Seinstoring Amersfoort - Ede-Wageningen/Apeldoorn
* Aanrijding-met persoon Zwolle - Olst
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:19:10 #144
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75045273
quote:
Privé spoorwegovergang boer kapot

LUNTEREN - Bij een boer in Lunteren zou vrijdag de eerste particuliere spoorwegovergang van Nederland officieel in gebruik worden genomen. Het feest gaat echter niet door, want het mechanisch bedienbare landhek (mebela) is nu al kapot.

De Valleilijn rijdt dwars over het land van de boer. Met de komst van de mebela hoeft hij niet meer kilometers om te rijden om zijn land te bereiken. Het landhek bestaat uit twee slagbomen die de boer dus zelf kan bedienen. Energie voor dit nieuwe hek wordt opgewekt door zonnepanelen.

De mebela zou officieel in gebruik worden genomen door gedeputeerde Van Haaren en ProRail-directeur De Vries. Een nieuwe datum is nog niet bekend.
Bron
Wel vét, dat ze zo'n eigen spoorweg overgang hebben.
pi_75045350
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 01:24 schreef Socios het volgende:
Een DD-AR schommelt toch niet?
Het is niks bij een VIRM inderdaad, maar elke trein schommelt wel een beetje.
  Redactie Sport vrijdag 27 november 2009 @ 09:31:27 #146
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75045542
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:19 schreef greavy het volgende:

[..]

Bron
Wel vét, dat ze zo'n eigen spoorweg overgang hebben.
Nouja, die had ie al, maar dat waren gewoon twee hekken die ie met de hand moest openen en sluiten, waardoor ie:
- hek openen
- hek overkant openen
- trekker over spoor
- teruglopen over spoor
- eerste hek sluiten
- weer over spoor lopen
- tweede hek sluiten
- verder rijden met de trekker

nu heeft ie een knop aan beide kanten waarmee beide hekken vanzelf openen en sluiten, en hij dus minder het spoor over hoeft.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75046672
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef carboni het volgende:

[..]

Oh welke kneuzen hebben de bovenverdieping bedacht als de "werken & rust" zone? In de DDR's neem ik altijd de benedenverdieping wegens stilte en kinderen die zo nodig boven willen zitten.
Dezelfde kneuzen die waarschijnlijk straks boven alleen vis-a-vis opstelling neer gaan zetten, of hoogstens wat uitklaptafeltjes van VIRM-kwaliteit waardoor je er om te werken nog steeds geen kut aan hebt. Daar hebben ze bij de huidige stiltezone's in de VIRM ook al zo goed over nagedacht
pi_75049781
Gaat weer lekker vandaag Nu weer een verdacht pakje bij Hilversum, vanochtend aanrijding met persoon bij Olst en een seinstoring ergens tussen Amersfoort en Deventer (?)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75051357
Hehehe ik zag net een DD-AR leiden binnenrijden naar spoor 9a. dat ie dus over die wissel moet om langs spoor B te rijden. Afijn, die dingen schommel ZEER zeker weten wel

Maar van mij hoeft gouda => amsterdam niet echt met een specifiek materiaal worden gereden, het is alleen dat er nu 5 bakken DD-AR langskomen de meeste dagen, en die zitten op gouda al goed vol, en na woerden echt bomvol en bij abcoude word het al propen op de balkons.

En ik denk echt niet dat we 10 bakken SGM terug krijgen
pi_75051776
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef Yreal het volgende:
Maar van mij hoeft gouda => amsterdam niet echt met een specifiek materiaal worden gereden, het is alleen dat er nu 5 bakken DD-AR langskomen de meeste dagen, en die zitten op gouda al goed vol, en na woerden echt bomvol en bij abcoude word het al propen op de balkons.

En ik denk echt niet dat we 10 bakken SGM terug krijgen
10 bakken is ook niet nodig. Nortmaliter staat 7 bakken enkeldeks gelijk aan 5 bakken dubbeldeks qua capaciteit. Daarnaast hebben reizigers in Abcoude ook nog de stoptrein uit Utrecht erbij om uit te kiezen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')