Zonde, ik verheugde me al op de mDDMmquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef dennistd het volgende:
DD-AR wordt na de revisie geen DD-ARm trouwens, het wordt DDZ: 'Dubbel Dekker Zones'
Zie http://trein.dennistd.nl/?page=nieuws&id=307
In eerste instantie wordt dan meende ik weer SGMmquote:Op donderdag 26 november 2009 21:12 schreef Yreal het volgende:
Gouda goverwelle naar den haag word nu al veel met slet gereden, en van die tabel met trein nummers snap ik of niks, of ze gaan Gouda amsterdam rijden met SLeT
Dat is wel de bedoeling jaquote:
Jammer... Er rijdt nog wel ICRm van Schiphol naar Maastricht en v.v. (Onder andere de 3557, 15.44u uit Schiphol). Volgende keer als ik naar Limburg ga, pak ik die trein maar.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:47 schreef KapiteinT het volgende:
Helaas geen ICRm voor mij.
Daarbij komt dat VIRM niet geschikt is voor stoptreinen omdat het traag optrektquote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef dennistd het volgende:
Mja, dat schijnt op andere trajecten nodig te zijn
(en VIRM heeft volgens mij juist nog minder capaciteit dan DD-AR)
Oh welke kneuzen hebben de bovenverdieping bedacht als de "werken & rust" zone? In de DDR's neem ik altijd de benedenverdieping wegens stilte en kinderen die zo nodig boven willen zitten.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef dennistd het volgende:
DD-AR wordt na de revisie geen DD-ARm trouwens, het wordt DDZ: 'Dubbel Dekker Zones'
Zie http://trein.dennistd.nl/?page=nieuws&id=307
Ja, helaas rijden ze altijd in de richting dat ik er niks aan heb. Hij rijdt 's ochtends 2 keer naar Schiphol en 's avonds 2 keer naar Maastricht. En ik moet nu net de andere kant op!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer... Er rijdt nog wel ICRm van Schiphol naar Maastricht en v.v. (Onder andere de 3557, 15.44u uit Schiphol). Volgende keer als ik naar Limburg ga, pak ik die trein maar.
Handig lijstje btw!
En bovendien zit je onder qua schommelingen ook rustiger. Het klinkt dus weer allemaal heel leuk, maar er is niet echt over na gedacht...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef carboni het volgende:
[..]
Oh welke kneuzen hebben de bovenverdieping bedacht als de "werken & rust" zone? In de DDR's neem ik altijd de benedenverdieping wegens stilte en kinderen die zo nodig boven willen zitten.
Bronquote:Privé spoorwegovergang boer kapot
LUNTEREN - Bij een boer in Lunteren zou vrijdag de eerste particuliere spoorwegovergang van Nederland officieel in gebruik worden genomen. Het feest gaat echter niet door, want het mechanisch bedienbare landhek (mebela) is nu al kapot.
De Valleilijn rijdt dwars over het land van de boer. Met de komst van de mebela hoeft hij niet meer kilometers om te rijden om zijn land te bereiken. Het landhek bestaat uit twee slagbomen die de boer dus zelf kan bedienen. Energie voor dit nieuwe hek wordt opgewekt door zonnepanelen.
De mebela zou officieel in gebruik worden genomen door gedeputeerde Van Haaren en ProRail-directeur De Vries. Een nieuwe datum is nog niet bekend.
Nouja, die had ie al, maar dat waren gewoon twee hekken die ie met de hand moest openen en sluiten, waardoor ie:quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:19 schreef greavy het volgende:
[..]
Bron
Wel vét, dat ze zo'n eigen spoorweg overgang hebben.
Dezelfde kneuzen die waarschijnlijk straks boven alleen vis-a-vis opstelling neer gaan zetten, of hoogstens wat uitklaptafeltjes van VIRM-kwaliteit waardoor je er om te werken nog steeds geen kut aan hebt. Daar hebben ze bij de huidige stiltezone's in de VIRM ook al zo goed over nagedachtquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef carboni het volgende:
[..]
Oh welke kneuzen hebben de bovenverdieping bedacht als de "werken & rust" zone? In de DDR's neem ik altijd de benedenverdieping wegens stilte en kinderen die zo nodig boven willen zitten.
10 bakken is ook niet nodig. Nortmaliter staat 7 bakken enkeldeks gelijk aan 5 bakken dubbeldeks qua capaciteit. Daarnaast hebben reizigers in Abcoude ook nog de stoptrein uit Utrecht erbij om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef Yreal het volgende:
Maar van mij hoeft gouda => amsterdam niet echt met een specifiek materiaal worden gereden, het is alleen dat er nu 5 bakken DD-AR langskomen de meeste dagen, en die zitten op gouda al goed vol, en na woerden echt bomvol en bij abcoude word het al propen op de balkons.
En ik denk echt niet dat we 10 bakken SGM terug krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |