Niks nieuws hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:08 schreef Palmboom313 het volgende:
Vandaag in Nijmegen om 17:03 ICM als stoptrein/sprinter naar zuthpen
Precies de planning die ik voor februari in gedachten heb. Tenzij de HSL-shuttle dan rijdt natuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:51 schreef James1988 het volgende:
Ik vertrek vanuit Breda om 7.52, 8.34 in Roosendaal overstappen naar de Benelux, dan ben ik dus om 9.42 al in Brussel. Beetje vroeg, maarja. www.railtimehistory.be geeft wel erg veel vertragingen van +20 of meer voor de trein van Roosendaal naar Brussel... en dat risico loop ik toch liever niet
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Precies de planning die ik voor februari in gedachten heb. Tenzij de HSL-shuttle dan rijdt natuurlijk.
En de originele intercity van 18.02 dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Ireyon het volgende:
Wat te doen als de intercity van 17:32 een kwartier vertraging heeft? Dan laat je die natuurlijk nog een kwartier stilstaan en je noemt het de intercity van 18:02.
De IC van 17.32 is in dat geval komen te vervallen, en is de IC van 18.02 geworden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En de originele intercity van 18.02 dan?
Zie ik wel eens vaker..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had afgelopen weekend een IC van Rtd naar Ut die zonder toelichting in Rotterdam Noord stopte. Moest zeker iemand afgezet worden of zo
ICE 120 bestaat nog wel. Alleen rijdt ´ie straks alleen nog maar op donderdag, vrijdag en zondag.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:35 schreef sander89 het volgende:
Kwam er alleen achter dat straks bij de nieuwe dienstregeling de laatste ICE(120) naar NL niet meer bestaat.
Aha, waar haal je die info vandaan want heb gezocht maar niks kunnen vinden in de nieuwe dienstregeling over de ICE.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
ICE 120 bestaat nog wel. Alleen rijdt ´ie straks alleen nog maar op donderdag, vrijdag en zondag.
(Tegenover alle dagen behalve zaterdag nu.)
Je moet niet Munster maar Münster(Westf)Hbf hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:41 schreef greavy het volgende:
Welke munster moet je dan hebben? Staan meerderen tussen. Munster Bahnhof is al 7 uur onderweg:s
Gewoon uit het nieuwe Spoorboekje. Maar staat ook wel in de online dienstregeling.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef sander89 het volgende:
Aha, waar haal je die info vandaan want heb gezocht maar niks kunnen vinden in de nieuwe dienstregeling over de ICE.
Lachen hoor, ik ga eind december die kant op. Zitten paar overeenkomsten in de route. Ben ´m aan het uitwerken, post ik ´m straks.quote:Begin december ga ik deze reis maken, hopelijk beetje mooi weer in de alpen.![]()
Ook erg zin in het Snowboarden.
Aah, heb het door.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Je moet niet Munster maar Münster(Westf)Hbf hebben.(Umlaut dus)
Helaas geen online overzicht dus? Dan moet je alle dagen gaan checken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon uit het nieuwe Spoorboekje. Maar staat ook wel in de online dienstregeling.
[..]
Mooie trip, al stop je niet echt zo te zien in steden of iets.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:16 schreef Socios het volgende:
Deze reis ga ik maken in december. Alle tickets al een aantal weken in huis.
planning
Totaal 4.118 kilometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |