Het is echt waar hoor. Aan het eind van de straat zit een of ander opvangcentrum voor gehandicapten.quote:
Ik geloof je best maar als nog wel gemeen tegen over die mensenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor. Aan het eind van de straat zit een of ander opvangcentrum voor gehandicapten.
Ze is gezakt, sukkel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
Marijke ligt nu zeker in de kroeg omdat ze met vlag en wimpel geslaagd is
Ik denk dat ST bij haar is om te troosten want ze heeft het helaas niet gehaaldquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
Marijke ligt nu zeker in de kroeg omdat ze met vlag en wimpel geslaagd is
Aawhquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, helaas nietBen gezakt!
Was zo gespannen dat ik echt domme foutjes gemaakt heb.
Dus, binnenkort nog een keertje
waarom zou ze in de kroeg liggen? Denk dat als ze al naar de kroeg is dat ze daar gewoon zit of misschien staat hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
Btw misschien ligt ze dan nu wel in de kroeg om haar verdriet weg te drinken
het kan tochquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom zou ze in de kroeg liggen? Denk dat als ze al naar de kroeg is dat ze daar gewoon zit of misschien staat hoor.
Laat hem toch. Hij is nog nooit in een kroeg geweest. Hij denkt nog dat iedereen in de kroeg straalbezopen op de grond ligt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom zou ze in de kroeg liggen? Denk dat als ze al naar de kroeg is dat ze daar gewoon zit of misschien staat hoor.
ik ben 1 keer in een kroeg geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Laat hem toch. Hij is nog nooit in een kroeg geweest. Hij denkt nog dat iedereen in de kroeg straalbezopen op de grond ligt.
Ik heb er niks mee te maken. Ik houquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
Deze katvecht tussen mij en stoep draag ik geheel op aan marijke
nou en, dan kan ik deze ruzie tussen mij en jou toch wel aan marijke opdragenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken. Ik houMarijke
buiten zo'n zielige discussie.
Hee, dat is hier ook zo!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor. Aan het eind van de straat zit een of ander opvangcentrum voor gehandicapten.
Maar waarom zou zij daar blij van worden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou en, dan kan ik deze ruzie tussen mij en jou toch wel aan marijke opdragen
Geen ideequote:Op dinsdag 24 november 2009 20:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar waarom zou zij daar blij van worden?
en waarom ga je na 1.5 uur gewoon door?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar waarom zou zij daar blij van worden?
aandachtquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom ga je na 1.5 uur gewoon door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |